Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hong Hac Hotel

3 out of 5
Hong Hac Hotel
34A Thu Khoa Huan St, Ben Thanh Ward, Dist. 1, Ho Chi Minh City

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 165 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 165 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel, prima basisvoorzieningen.
Hotel ligt dicht bij centrum. Personeel is behulpzaam. Ontbijt was uitstekend.

10/10 – Uitstekend

Sung

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, close to Ben Thanh Market and Shopping centers.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Cheng Wah

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
5 min walk to Ben Thanh Market fast check in and check out staffs very friendly and helpful...
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Renato

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Very disappointing stay
location of the hotel is close to almost everything. shopping centers are walking distance from the hotel. Downturn is very bad internet connection. Staff do not speak english extremely difficult to communicate. With my negative experience, am not returning to this hotel.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hyungwoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Van Quang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Thai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is quite convenient for tourism, however the quality of the air conditioner is very poor and takes a while to start.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Cheng Wah

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Construction going on next to hotel, very very noisy every days drilling and hacking you not able to sleep when work start. toilet is having a very bad smell which cannot be solve, please think twice if you want to stay here at this moment..
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel op 31 mrt 2023
Thank you for your feedback, we will fix it soon

8/10 – Goed

Cheng Wah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and well maintain property fast check in/out staff very helpful.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel op 31 mrt 2023
Thank you , see you next time

6/10 – Redelijk

Sean

Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

JAEHO

4 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Duy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is ok to stay here
28 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

PHILIPPE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

michel

Negatief: Netheid, comfort kamer
Déjeuner froid et mal servi
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel in an excellent location.
This hotel grew on me. It was a decent hotel for the price. The shower was a lot better than it looked and the bed was okay. The air conditioning was good. I felt sorry for the lift that took me up to the seventh floor as it always sounded like it was about to give up on life. What made my stay enjoyable were the staff - great fun to talk with (some only in limited English) and very helpful e.g. booking me a taxi to the airport - which went very smoothly. The cleaning lady was nice too, even though I think she misunderstood most of what I was saying every time we encountered each other. The less said about breakfast the the better, but I didn’t starve so I guess it was okay. The location was excellent.
5 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Roy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rigtig fin hotel i nærheden af mange turistlige ting og ikke langt fra lufthavn (taxa ca 130K dong). Vi kunne allerede tjekke ind kl 11 om formiddagen hvor vi også fik tilbudt en opgradering til et større værelse uden ekstra pris. Vores værelse lå ud til vejen så der var lidt larm derfra, MEN du er i Vietman her så det er helt almindelig at regne med da vinduerne jo ikke er dobbelte termoruder.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The breakfast was excellent. And staff were very nice.
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

hao-hua

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
De gav mig ett annat sämre rum än jag bokat. Frukosten var under förväntan. Receptionen gav inget extra såsom t ex erbjuda information om resmålet. Dåligt tryck i duschen och det saknades tvål som jag fick när jag påpekade det.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jen Tran - Customer Service Department. op 22 dec 2019
Dear Valued Guest. We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback of your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. All your comments are essential to educating our staff about good and bad service. We will ensure your feedback will be given to all. Furthermore, I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit. We look forward to welcoming you back then.

8/10 – Goed

reza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lexington hotel in Ho Chi Minh city
Convenient location in District 1 very close to the market and shopping. Overall satisfactory for the value.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jen Tran - Customer Service Department. op 17 dec 2019
Dear Reza, Thank you for your stay with us and for sharing your experience at our hotel. We were pleased to know that you like our location. We look forward to welcoming you back to Lexington hotel in the future.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Jen Tran - Customer Service Department op 22 dec 2019
Dear Value Guest. Through your review score, I am sorry to know that you weren't satisfied with our hotel in overall. You can share more about your experience. We always want to improve ourselves so that we can serve our guests better. Thanks alot.

8/10 – Goed

Armin

Positief: Netheid, personeel en service
Ordentliches Hotel. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Preis,Leistung sehr gut.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Jen Tran - Customer Service Department. op 17 dec 2019
Dear Armin. What a wonderful review, we truly appreciate. I am very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to Lexington Central in the near future.

8/10 – Goed

sungkyun

Positief: Netheid, personeel en service
가격대비 정말 좋은호텔
숙소가 가격이 아주 저렴하고요 시장이 바로앞에있어서 걸어서 다닐수있었습니다. 창문이 없는게 조금 불편했고요, 방음이 약간 안되는거같지만 전체적으로 만족합니다. 다음에도 호치민 가면 방문할 예정입니다.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Customer service op 23 nov 2019
Dear Value Guest, We really thank you for choosing Lexington Central Hotel to stay and spend the time to give us a good feedback. It is with pleasure to learn that you stay at our hotel was so enjoyable ! We are truly grateful for your appreciations about the location and our room, You seemed to have a good vacation, we hope to have an opportunity to welcome you again in the near future ! Looking forward to seeing you soon. Best regards, Customer Care.

10/10 – Uitstekend

Peter, Australia

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location to Ben Thanh market & other attractions. Friendly staff service. Breakfast was quite adequate.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Peter, Thank you very much for your kind review and for your stay with us. Have a nice trip. We look forward to welcoming you here again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This location is great to visit Sai Gon city. Food are good with in 3-5 min. walking, Ben Thanh Market, Sai gon Square, Shopping Takashimaya Viet Nam, all travel agent near by, too.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Lexington Hotel. Your spending time wrote us a review here is much appreciated. We wish you a good time there. We look forward to welcoming you at our hotel again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
This hotel is convenient location for everything, such as food, booking tour, easy for visitors access every where
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay with Lexington Hotel. Your positive review is very encouraging to us and our work. We look forward to welcoming you here again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is too small and no window like pictures whe When I book. But, property is clean
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay with Lexington Hotel. We are so sorry for the mistaken details shown on online photos. There are Superior rooms without window among the one that have window. We will pay more attention to this details to adjust it accordingly. Thank you for your review. We look forward to welcoming you here again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

10/10 – Uitstekend

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice View
Not the first time I have stayed there, very good hotel near the food market area, with bars and shops all within walking distance. The staff are very helpfull and let me checkout a little late. My only concern was breakfast and the cold rubber fried eggs.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Frederick, Thank you very much for being our regular customer of all time. It is our pleasure to hear that you had another satisfied stay. Regarding to the breakfast, we will bring this issue to the management's attention and adjust accordingly. Thank you for letting us know. We look forward to welcoming you here again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

10/10 – Uitstekend

Ánh Nga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rát thích và vui
Rất thích bữa ăn sáng tại KS Lexington đạt chất lượng và chu đáo
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ngan Nguyen (Hotel Sales Department) op 25 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your star rating on our services. We appreciate you chose Lexington for your trip. Have a good time there. We look forward to welcoming you at our hotel again. Best regards, Ngan Nguyen (Hotel Sales Department)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not very expensive. Very friendly. Great location.
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Henri

Positief: Netheid
Hôtel moyen pas cher
Prix modique pour un hôtel moyen.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

woosung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
small hotel but convenience place.
good place and nice meal, but little loud with noise
5 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Li MIn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯
物超所值
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Larry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Minh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vote for 1*
I booked a superior deluxe room with the city view when I check in I got a small room with a small window.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
The receptionist (Miss Wan) was very friendly and helpful. The rest of the staff was just ok. The list was slow and stopped at every level.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid
Massage i stuen, reception på 1. Sal
Bryder mig ikke om et hotel der ikke stoler på deres kunder, og kræver identifikation flere gange.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff and good breakfast
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Ham

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great and clean, gọt a room bigger, staff was friendly
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and helpful. Location is good. It was clean. The room on the top floor (8th) was very noisy I think from equipment on the roof vibrating to the top floor. I don’t know if this was a common problem on other floors. Had to wear earplugs to sleep.
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベンタイン市場、1区のレストラン、買い物に便利な 立地にあるホテル
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

CHUNCHING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Sug Hun

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
안타까운 호텔
이 호텔은 아닌듯 합니다.
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jason, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overcharged and refused to refund, false advertising.. no parking only the sidewalk to which their security guards damaged my Ducati and the manager of the hotel just smiled and said oh well when I confronted him about it The “the full breakfast” is a joke ... wouldn’t feed it to my dog! Room was tiny with no windows at all... I’ve stayed in a lot of hotels and a few cheap ones but this one is the winner for the worst ever Steer clear!
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid
Avoid this hotel. Pictures of it are lying if you want to live next to dirt and chickens running around you then please live there. I changed hotel as soon as I saw the place.
2 nachten verbleven in juli 2018