Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Akzent Hotel Saltenhof

3 out of 5
Akzent Hotel Saltenhof
Krerimershoek 71, Hoerstel, NRW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 94 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke plek, direct aan de Hermannsweg, superhandig. Ook voor kinderen leuk (trampoline, speeltoestel) en heerlijk ontbijt met zelf te bakken wafels, jammie!
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Gerga, Vlaardingen

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gebruik sauna en zwembad slecht geregeld, Buiten kunnen de tuinstolen wel vervangen worden, zijn in zeer slecht staat, terwijl er een heerlijke tuin is waar je kunt vertoeven. Onze eigen badlaken maar gebruikt
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Y.

1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Marion König op 30 sep 2020
Vielen Dank dass sie sich Zeit für Ihre Bewertung genommen haben.

4/10 – Matig

Robert

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misleiding bij prijsstelling !!
Ik heb heel duidelijk 1 kamer voor twee volwassenen voor 1 nacht geboekt voor € 87,- De eerste teleurstelling kwam direkt bij aankomst, of ik maar even een toeslag van € 25,- voor de tweede persoon wilde betalen. Ik heb uiteraard bezwaar gemaakt maar ja, het hotel staat midden in een negorij ver van alles vandaan, dus keuze heb je op dat moment niet meer. Bij uitchecken nogmaals aangekaart, tevergeefs. Het zwembadwater was zó koud dat je er gewoon niet in kon. De algemene staat van onderhoud is al zeker enkele jaren niet meer onderhouden.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Team Saltenhof op 6 mrt 2020
Vielen Dank für ihr Feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plezierig verblijf, kamers top , heerlijk ontbijt, uitstekend gegeten en top bediening
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Marion König op 19 dec 2019
Danke! Wir freuen uns dass sie sich wohl gefühlt haben! Gerne wieder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke plek en erg fijn bed.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marion König op 16 aug 2019
Danke, wir freuen uns über Ihr Feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Marion König op 13 jun 2019
Guten Tag, vielen Dank für Ihre Bewertung.

8/10 – Goed

Roely

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fietsweekend in partnergemeente van Dalfsen
Paasweekend gefietst met vrienden in Horstel. We stonden versteld van t paasontbijt. Je kon niet bedenken wat er niet stond. Onherstelbaar heerlijk. Verder alle lof.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Marion König op 13 jun 2019
Danke! Wir freuen uns Sie auch bei Ihrem Nächsten Besuch im Münsterland begrüßen zu dürfen. Sonnige Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig restaurant met heerlijk eten goede prijs kwaliteit en heerlijk de sauna in prive sfeer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Marion König op 13 dec 2018
Danke für Ihr Feedback, wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Beste Grüße

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie omgeving
Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede servers bij kapotte fietsen
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Wolfram

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Landschaftlich schön gelegene Unterkunft
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Torben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice hotel
Nice hotel - Nice Rom - but a bit noicy during the night because of internal difficulites
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Paul, Baden-Baden

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel an sich wird umgebaut bzw. nicht mehr im Einsatz. Die Gäste werden in irgendeinem Haus hinter dem Hotel in Zimmern untergebracht. Das Haus ist noch nicht fertig mit der Renovierung, die Gäste werden jedoch schon untergebracht. Hellhörigekeit ist einfach furchtbar in diesem Haus, man hört jeden Gast der in das Gebäude reingeht, Sigward jedes umdrehen von Schlüsseln! Dusche ist furchtbar, obwohl neu gemacht. Nach jedem Duschen ist der ganze Raum unter Wasser. Soetwas schlimmes habe ich schon lange nicht mehr erlebt. Die Bilder entsprechen nicht einmal annähernd dem Istzustand bzw. den Räumen wo man untergebracht wird.

6/10 – Redelijk

Julia

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ellen

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Hermann

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Ilona

Negatief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Uwe

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Hans-Josef

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Da lief bei der Buchung leider etwas schief, so dass ich 1 Nacht in einem anderen Hotel verbringen musste (5 km entfernt). Man gab sich dabei viel Mühe. Küche nicht mehr so wie noch vor 3 Jahren.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Pavel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle atmsphere
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Lone

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hugues

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel typique et paisible
Hôtel très calme et admirablement situé dans la campagne. Très apaisant.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Göran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugnt och trevligt hotell
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Åsa

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jamie

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Birgit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super ophold
Vi var godt tilfredse med opholdet, og det var spændende at høre husets historie
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Trond

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Taner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Frank

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Terje

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Johann

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Julie

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Eva

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Soshi

3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Theofanis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Gut Bürgerlich
Sehr steile Treppe in Haupthaus, daher nicht für jeden geeignet , keine Versorgung im Restaurant, auch keine Gaststätten in der Nähe, welche geöffnet waren. Schade
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Frühstück
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Rikke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dejligt hotel
Dejligt lidt slidt hotel
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great environment and excellent location, almost an estate, excellent breakfast, good and big room. No airco, so not for hot summer days.
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Sven

1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Peter Grønning

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ihr Saltenhof Team op 27 jul 2021
Thank you for staying with us. We are hoping to see you again

2/10 – Ontzettend slecht

John

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Verwaltung op 27 jul 2021
We are sorry to hear that you had an unsatisfactory stay with us. Could you please contact us, on what went wrong during your stay so that we can better our service. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmigt
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ihr Saltenhof Team op 13 sep 2021
Vielen Dank für Ihren Kommentar, wir freuen uns über Ihr Feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ihr Saltenhof Team op 27 jul 2021
Thank you for staying with us. We are hoping to see you again

10/10 – Uitstekend

Manfred

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ihr Saltenhof Team op 27 jul 2021
Thank you for staying with us. We are hoping to see you again

10/10 – Uitstekend

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Ihr Saltenhof Team op 27 jul 2021
Thank you for staying with us. We are hoping to see you again