Fotogalerie voor Brighton Hotel Hong Kong





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
30 okt - 31 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
7,2 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Studio suite (Brighton) laden

Studio suite (Brighton)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hong Kong Ocean Park Marriott Hotel
Southern District
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 157
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 128, Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong
Over deze accommodatie
Brighton Hotel Hong Kong
Vergelijkbare accommodaties

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
16 okt - 17 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: HKD 900 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor extra bed: HKD 600.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brighton Hong Kong
Brighton Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong
Hong Kong Brighton
Hotel Brighton Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel
Brighton Hotel Hong Kong Hong Kong
Brighton Hotel Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Brighton Hotel Hong Kong
7,8
Goed
8,2
Netheid
8,4
Locatie
7,8
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
James, Amsterdam
11 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
James
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Will, Roosendaal
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, handig, overal dichtbij.
Will
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Christophe
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
7 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good, nice hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Terence
Reisde met familie
1 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Terence
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Ryuta
Zakenreiziger
30 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
Ryuta
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kyosuke
30 aug 2025
Kyosuke
9 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
David, Philadelphia
19 aug 2025
David
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SUAN HUI
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUAN HUI
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Paul
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
MAIKO
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
MAIKO
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Petra
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petra
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gregory
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron
1 jul 2025
Cameron
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
michael
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michael
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
LEON
Zakenreiziger
19 mei 2025
LEON
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
michael
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michael
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ian
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnighter
Ian
1 nacht verbleven in mei 2025