Terras

Beoordelingen van Hotel Purple Hong Kong

3.5 out of 5
Hotel Purple Hong Kong
19 Wing Hing Street,, Causeway Bay Hong Kong, Hong Kong

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 103 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 103 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

HONG

Positief: Personeel en service
worth the cost. convenient location. nearby various transportation options.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Lina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should provide more toiletries
9 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Convenient access to metro and airport
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ray Cheung op 30 okt 2023
Dear Danny,I was delighted to learn that you had a such positive experience at our hotel recently. We hope to see you return to stay with us agian soon!Best Regards, Ray CheungAssistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

SOPHON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and Good smell Good service with very nice staff
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ray Cheung op 18 okt 2023
Dear Mr. Duangthipnate.I was delighted to learn that you had such a positive experience at our hotel recently and must thank you for sharing your feedback with my team. We hope to see you return to stay with us again soon. Best Regards, Ray Cheng, Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

shun i

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
很棒的櫃台服務
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ray Cheung op 11 okt 2023
Dear Mr. Chen! Thank you for your nice review. We are glad you had a wonderful experience during staying with us. Once again, appreciated of your beautiful comment and we look forward to welcoming you back soon. Best Regards, Ray Cheung/Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Lai Chiu

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Spencer Choi op 8 okt 2023
Greetings From Hotel Purple!Thank you for your comments, and will keep up our service standard. Hope to see you in not too distance future. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Waiho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marie-Agnes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Acceuil simple efficace, au 3e etage, Situation très accessible au métro et bus. Accès aeroport très aisé.
11 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Spencer Choi op 24 mei 2023
Greetings From Hotel Purple!Thank You for your time given us your comments, rest assure we will keep up our services standard and hoping you have enjoy your stay with us.Warm regards,Hotel Purple

10/10 – Uitstekend

JORGE ANDRES

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a great hotel. Good location and new rooms!!! I will be back
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Spencer Choi op 24 mei 2023
Greetings From Hotel Purple!Thank you for your comments, and will keep up our service standard. Hope to see you in not too distance future. Warm regards,Hotel Purple

6/10 – Redelijk

XIU JUAN

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Massolo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel in Tin Hau
Clean rooms on the smaller side, though that's to be expected in Hong Kong. The bathroom door was slightly uncomfortable, and sometimes the smell of cigarette would come in from the corridor (funny, because the whole building is supposed to be smoke free!), but nothing too serious. The AC worked fine and can be controlled from inside the room, which is crucial since windows could not be opened on our floor. Overall it was a nice stay, especially because the location was very convenient: a quiet side street near Tin Hau station, close enough to walk to Causeway Bay but away from all its noise and activity.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Spencer Choi op 24 mei 2023
Greetings From Hotel Purple!Thank you for sparing time in writing us your valuable comments, rest assure that we will focus seriously on your comments and getting improvement. Once again, thank you for choosing us on your visit in Hong Kong.Hoping to see you in a not too distance future.Warm regards,Hotel Purple

8/10 – Goed

Enrique

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

PAK WAI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern & Clean!
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Wai Kuen

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

HING KWAN

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

CHUN TANG

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Chi Ho Ivan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
員工態度有待改善
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Guest Service op 3 jan 2022
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay at Hotel Purple Hong Kong. Please accept our sincere apologies for failing to meet your expectation on this occasion. Thank you again for your support and we look forward to welcoming you back for an overall better experience.

8/10 – Goed

kazuhiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワールームとトイレが狭い 窓際のソファはいらない
16 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Service op 9 dec 2021
Thank you for taking the time to post a review following your recent stay at Hotel Purple Hong Kong. We are most delighted to know that you had an overall pleasant stay . In addition, we have taken note of your feedback regarding the design of the bathroom.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
熱水出來的
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van GUEST SERVICE op 27 okt 2021
非常感謝您對我們酒店的評語,希望您繼續入住我們家酒店,我們隨時恭候您的光臨。

8/10 – Goed

ip

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Guest Service op 29 sep 2021
Thank you very much for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

8/10 – Goed

Siu Keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Service op 1 sep 2021
Thank you very much for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

10/10 – Uitstekend

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Service op 1 sep 2021
Thank you very much for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Service op 1 sep 2021
Thank you very much for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

8/10 – Goed

Kin man

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
convenient and quick check in and out, 2nd stay, awesome
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
女朋友經常發惡夢怕訓尾房 所以要求唔想要尾房 員工Janice非常友善 笑容親切 盡量滿足客人要求 而且客房獨立冷氣 確保客人健康安全 清潔員工亦非常好禮貌 房間非常整潔 付近食肆多 交通方面 搭叮叮步行數分鐘就到 非常滿意的體驗
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Joe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Convenient and good service but the cleaning is not good ,pillow show the dirty of obviously.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Guest Service Team op 23 feb 2021
Thank you for choosing Hotel Purple Hong Kong as your preferred choice of residence. We are apologized for any inconvenience. Your constructive comments about cleanliness is immediately reviewed with our concerned departments. Thank you very much for your feedback and look forward to welcoming you again soon!

8/10 – Goed

lun tak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

SUMYISAM

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適,隔音佳,推薦
舒適,隔音佳,推薦
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Guest Service Team op 23 feb 2021
感謝您是次選擇香港紫亭酒店,我們期待您再次光臨紫亭,讓我們再為您提供貼心服務。

6/10 – Redelijk

Lee

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

ELIZABETH, hk

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is equipped, comfortable and convenient to places
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Guest Service Team op 23 feb 2021
Thank you for choosing Hotel Purple Hong Kong and your kind comments on your stay. We will certainly continue to take pride in our work to live up to the high expectations of our guests.

8/10 – Goed

Chi Wing Jenny

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點方便, 但窗外沒有靚景觀賞。
地點交通方便, 但窗外沒有靚景觀,整體都算ok。
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Service Team op 23 feb 2021
感謝您是次選擇香港紫亭酒店,我們期待您再次光臨紫亭,讓我們再為您提供貼心服務。

10/10 – Uitstekend

Ka keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
呢個價算係咁
前台態度很好, 房間舒適, 冷氣夠呀, 係個電視少啲嘢睇
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Service Team op 23 feb 2021
感謝您是次選擇香港紫亭酒店,我們期待您再次光臨紫亭,讓我們再為您提供貼心服務。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

N, Hong kong

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room stink of smoke, obvious that previous tenant smoked in there and the staff claimed its because we didnt turn the aircon on which doesn't even make sense since it was a non-smoking room. They claimed that there were free rooms but it hasnt been cleaned by house keeping yet so just told me to stay in the smoky room for the night and changed my room in the morning. The room was dusty and smoky, very bad experience
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

yeechu

1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Hon Chung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Value for money
The location was okay, the room didn't stand out but was value for money.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Guest Service Team op 2 dec 2020
Thank you very much for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

2/10 – Ontzettend slecht

Chun Yuen

1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

cho ki

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Luis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Service Team op 18 sep 2020
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfy place for night stay
The place is clean and comfy for the night stay. despite is alittle far from MTR station.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Guest Service Team op 18 sep 2020
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.

8/10 – Goed

Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Service op 26 feb 2020
Thank you for staying in Hotel Purple Hong Kong.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Service op 26 feb 2020
Thank you for staying in Hotel Purple Hong Kong.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Service op 26 feb 2020
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back again in not too distant future.