Hotel Purple Hong Kong
Hotel met een 24-uurs fitnesscentrum, op 9 minuten lopen van Lin Fa-tempel
Fotogalerie voor Hotel Purple Hong Kong





Beoordelingen
8,0 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio laden

Studio
8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Business suite laden

Business suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19 Wing Hing Street,, Causeway Bay Hong Kong, Hong Kong
Over deze accommodatie
Hotel Purple Hong Kong
Vergelijkbare accommodaties

Hotel One Eighteen
Hotel One Eighteen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 515 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslagย voor extra bed: HKD 500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bijย het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komenย met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Purple
Hotel Purple
Purple Hong Kong
Hotel Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hong Kong Hotel Purple Hong Kong Hotel
Hotel Hotel Purple Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Purple
Purple Hong Kong
Apartment Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hong Kong Hotel Purple Hong Kong Apartment
Apartment Hotel Purple Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hotel
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Purple Hong Kong
8,0
Zeer goed
8,2
Netheid
8,2
Locatie
8,2
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
kaddu
5 nov 2025
kaddu
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
Theresa
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
13 nachten verbleven in september 2025
4/10 โ Matig
Shi Ya
Reisde met een groep
8 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shi Ya
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Theresa
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
9 nachten verbleven in september 2025
6/10 โ Redelijk
Sebastiano
26 sep 2025
Sebastiano
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 โ Uitstekend
Wendy
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 โ Matig
TREVOR
28 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
TREVOR
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
WAI HA
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAI HA
8 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Wai Hang
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Hang
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Nicola
16 aug 2025
Nicola
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Michelle Angelli
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle Angelli
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
WILSON WAI SHUN
Zakenreiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WILSON WAI SHUN
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Chi king ricky
8 jul 2025
Positief: Netheid
Chi king ricky
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Andrew
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Veronica
1 jul 2025
Veronica
23 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic room, but sufficient privacy
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 โ Goed
Sukhdeep
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhdeep
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Paul
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Kwong Ki Terence
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwong Ki Terence
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Lai Yee
23 mei 2025
Lai Yee
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
Endo, OTA
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Endo
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 โ Redelijk
Ming
Reisde met familie
20 apr 2025
Ming
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Liezl
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liezl
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Michaela
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay
Michaela
6 nachten verbleven in maart 2025








