Hypoallergeen beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Regal Hongkong Hotel

5 out of 5
Regal Hongkong Hotel
88 Yee Wo Street, Causeway Bay, Hong Kong

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 259 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 417 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 186 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 77 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 66 van 1005 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Melvin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, but hotel is bad. Our first room they put us in the AC was broken and they knew about it and made us stay 2 nights in it. Once we moved rooms the outlets didn’t work for charging our phones. The washrooms had mold around the showers and sinks. You hear all the noise from your neighbours. I’m a frequent traveler and this is by far one of the worst stays we had. Location was good but overall experience of the hotel is a 0/5.
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Lek Oon, Singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Condition of the rooms very not representative of what was shown in the photos of the hotel. Rather disappointing. Staff could not help w request to put frozen food in freezer. No alternative given.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kevin, Colma

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Friendly stuff
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

King chun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

regina

10 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Narumi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
typical 20th century hotel. full renovation needed
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Wai Ming

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Munehiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always great staffs here
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay Breakfast options are delicious Would stay here again
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Valerie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Friendly staff, renovations and/or work on rooms near ours was being done while we were there so some noise from that.
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Toru

2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Brian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is on a very good location. There are many great food places and places within five minutes walk, including the subway ( MRT) station entrance. The check in process was easy and smooth. Our room was ready upon our check in at noon. Staff were also very friendly. Definitely you get what you paid. The size of the room was decent. However, the nightstands were dirty. We wiped it down with a disinfectant wipe and it was filthy. There were no outlets by the beds. The overall condition of the rooms are run down, especially the bathroom. They definitely need an upgrade.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

CARMEN, Tsing Yi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is convenient location, the room is decent
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Lisa, Castro Valley

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property inside thr room is too old and outdated. No heater, water leak from the shower door, USB connection exposed, cannot find the remote, and even the phone is not working. After complaint, staff has no interest in rewarding customer or really apologizing. Poor service and not very good attitude. However, a techician, cleaning maid, and the staff at the door who helps arranging taxi were all very helpful and quick. It is the frint desk and the management are poor in service. This hotel should only be a 2-3* hotel. The orice is too high for its service and facility.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

David, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Mayumi

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
掃除もきちんとされていて、浴室に広いバスタブがあり、旅の疲れも日々リセットされました。 長い歴史のあるホテルだと思いますが、壁紙が剥がれおち、至る所に古さを感じました。 バスタオルとハンドタオルのみでフェイスタオル、バスローブはありませんでした。
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Lisa, Castro Valley

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is nice and reasonable price. However, the building itself has many electrical USB charging and phone problems. I wasted ~3 hours trying to fix many problems in the early morning with not much helps. The phone from the room is not wirking at all. The room itself is too outdated. After complainting to the manager, he just told us to complains to the company web. I think it is not acceptable and we deserve to get some compensations for the trouble we gone through. Very poor service in our mind for a 4* hotel
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MIYUKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Personeel en service
11 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Loan

Reisde met partner
The property does not offer bathrobes and the plumbing system isn't that great. You have to flush multiple times or hold the flush down for a long time to flush everything. Check in and out was very easy. It's a no smoking hotel but our first night there, all we smelled was cigarette smoke all night in our room. Neither of us smoke and I was pregnant so this made it really uncomfortable. Even with the air filter on we could still smell smoke. The air conditioner is very strong. We actually had to keep turning it off because it was so cold. The room service people kept turning it on everytime they cleaned the room. We even asked them to leave it off but they just kept turning it back on. I think the very last day we were there they finally kept it off.
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Service was terrible. I can’t believe it’s considered a high quality hotel. Bathroom in the room was mouldy.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

linda

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in the heart of Causeway bay where shopping centres are and ample restaurants. I can go anywhere with tram stop right at the doorstep, MTR within walking distance and bus stops everywhere.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Han Kee

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and well maintained facilities
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

HIROKI

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Hong

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

INSOOK

3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Wing Hang Brian

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

NICHOLAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ka Kit

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy! It has been like this for many years. They are drilling the wall right next to my room. And most importantly, the staff are super impolite!
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

K

습도가 너무 높아요
호텔 위치는 최상. 방 상태는 OK 하지만 이제는 많이 낡아 새로운 단장이 필요한 듯. 방안의 습도가 너무 높은 것이 최대의 단점. (1월의 방 습도가 90이상. 모든 것이 눅눅해 짐.)
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

KARI, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel in an excellent location. A little bit tired around the edges but served it’s purpose
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

GLORIA VERONICA

Zakenreiziger
Old hotel, employees really bad attitude, no help. Wont recomend at all.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Tomotsugu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の壁紙が剥がれていたり、金庫の暗証番号を入力するシートが剥がれてたりしていたが、設備が使えないことはなかった。ホテル全体が暗く活気がない。スーツケースを持っている時もドアマンはドアを開けない。バスタオルは良かった。素晴らしいロケーションを活かして頑張って欲しい。
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Nigel John

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Really an old fasioned design and decoration. No USB charger slots.
7 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Moonhsi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
last day ..the other rooms is very noisy !!
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

TIN YAN

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Merlin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

SeongKwan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel’s location and room condition was nice. there’s bath tub in room so that it helps relaxing after long distance of walk. But Wifi was terrible. My room was edge of one side and I have to use my cell phone tethering to connect to the internet.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Alan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Location is pretty good. Close to Hysan, times sq and a street of food. Facilities and room rather dated but it is acceptable.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

NAKORNKANDA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

chloe

Reisde met familie
9 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

KAM WAH KEVIN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
設施較舊。職員服務態度好
大概14:30到,check-in職員表示未執好房,要等多半個鐘先有房。之後大概15:00再埋去,結果都係未得。不過職員既補救安排令我滿意。 房間被想像中細左,景觀唔太好,同網站上面既圖片有啲分別。設施都有啲老舊,水龍頭甩哂漆,櫃門鉸都差唔多甩出黎,洗手間兩個水龍頭其中一個無水出。
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Jungwoo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
청결과 관리부분 이외는 불만족
위치 접근성이 좋고 주변에 맛집 많음. 전체적으로 깔끔하고 오래된 호텔이지만 관리상태는 훌륭함. 하지만 직원이 불친절하고 아침부터 저녁까지 무슨 공사를 하는지 호텔 내의 공사 소음이 굉장히 심했음. 침대 옆 콘센트 없으니까 멀티탭 챙겨가야함. 샤워가운 없음.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
位置好,就是太舊了
交通位置非常好,就是酒店太舊,設備太久遠了,不過沖涼水比較大,比較能消除疲勞,餐廳服務員不錯,前台非常一般般。
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

CHI HUNG

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Richard Neil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Welcoming staff, always friendly and helpful. Good value and undoubtedly popular as a result. Hard to fault anything at this hotel and I will be sure to book again. The only observation, not a criticism, is that some of the fittings and furnishing are beginning to look a little tired and well used. The hotel has been in business for a very long time I believe so not surprising. This comment does not in any way diminish the overall experience and convenience of the hotel and for the cost it is truly a worthwhile experience.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Stephen Karwai

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is quite old and a bit worn down. The room is reasonably clean. The location is excellent: in the heart of shopping area of Hong Kong.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

RAFAELA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Convenient and good service
1 nacht verbleven in december 2023