Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor the Figo





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, 1 queensize bed laden

Studio, 1 queensize bed
7,6 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Suite (Platinum) laden

Suite (Platinum)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Alle foto's voor Studio laden

Studio
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Hd-televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hollywood Center, 77-91 Queen's Road West, Hong Kong
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 500 per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: HKD 226.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Kinderen jonger dan 11 jaar oud worden niet tot de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel LBP
Hotel LBP Hong Kong
LBP Hong Kong
LBP Hotel
Hotel LBP
the Figo Hotel
the Figo Hong Kong
the Figo Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over the Figo
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Giora, Amsterdam
18 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging
Giora
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Mark, Utrecht
23 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Fijn hotel op Hong Kong Island
Mark
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Ka Man Susan
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Man Susan
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fredrick
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fredrick
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sharon
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mindy
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mindy
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
cangqiong
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cangqiong
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
penny
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
penny
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Cassandra
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HK
Cassandra
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
3 mei 2025
Wendy
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Fook Sang
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fook Sang
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met familie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brianna
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brianna
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
hoseon
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hoseon
8 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jo
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jo
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Olivia
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivia
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
BOKHEE
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BOKHEE
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Han
19 feb 2025
Wai Han
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Katrina
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sally
Reisde met een groep
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sally
8/10 – Goed
HUNG-PUI, new hyde park
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HUNG-PUI
10 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fung Yi Fiona
1 jan 2025
Fung Yi Fiona
6 nachten verbleven in november 2024