Fotogalerie voor The Hari Hong Kong





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(52 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een regendouchekop
Badjassen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Een regendouchekop
Badjassen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, op de hoek laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, op de hoek
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad, op de hoek laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad, op de hoek
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Alle foto's voor Superior suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op stad laden

Superior suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op haven laden

Deluxe suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op haven
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op haven laden

Premium suite, 1 slaapkamer, terras, uitzicht op haven
Hoogtepunten
Een terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
The Hari Hong Kong is gelegen in de wijk Wan Chai in Hong Kong Eiland. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Shopaholics kunnen hun hart ophalen bij Times Square Shopping Mall en Pacific Place, terwijl natuurliefhebbers bij Victoria Harbour en Repulse Bay van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Zin in een evenement of wedstrijd? Kijk dan eens wat er bij Racebaan Happy Valley of Stadion van Hong Kong op het programma staat.

330 Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong
In de buurt
- Times Square Shopping Mall - 5 min. lopen - 0.4 km
- Racebaan Happy Valley - 6 min. lopen - 0.6 km
- Congres- en tentoonstellingscentrum - 10 min. lopen - 0.8 km
- Pacific Place - 17 min. lopen - 1.5 km
- Lan Kwai Fong - 2 min. rijden - 2.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Lei Garden Restaurant 利苑酒家 - 3 min. lopen
- Zoku 族 - 1 min. lopen
- Lucciola Restaurant & Bar - 1 min. lopen
- Tung Po Restaurant 東寶小館 - 2 min. lopen
- The Hua Club - 3 min. lopen
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hopewell Hotel
Hopewell Hotel
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 352 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 1000 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. HKD 283.8 voor volwassenen en ca. HKD 173.8 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
THE Hari Hong Kong
The Hari Hong Kong Hotel
The Hari Hong Kong Hong Kong
The Hari Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Hari Hong Kong
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Frederik
Zakenreiziger
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederik
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
27 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
5 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Willem
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Willem
8/10 – Goed
Dr Rhona Rebecca
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dr Rhona Rebecca
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MASAKO
Reisde met familie
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKO
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mariana García de
Zakenreiziger
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariana García de
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julia Sofie
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia Sofie
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Henry
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Man Yee
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Yee
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adrian
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adrian
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul Douglas
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul Douglas
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kumiko
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kumiko
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
Reisde met een groep
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander Cameron
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander Cameron
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ka Wang
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Wang
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Randolf
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Randolf
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MIWAKO, SUZUKA
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIWAKO
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahiro
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoyuki
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoyuki
3 nachten verbleven in augustus 2025