Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dash Living on Queen's





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Queen Room laden

Deluxe Queen Room
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Premier kamer, 1 kingsize bed laden

Premier kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Executive Queen Room laden

Executive Queen Room
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

286 Queen'S Road Central, 286, Hong Kong, HKG
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ibis Hong Kong Central And Sheung Wan
ibis Hong Kong Central And Sheung Wan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 1.809 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 500 per accommodatie, per dag
- Er wordt een toeristenbelasting van 2.7272 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: HKD 2500 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OVOLO 286
OVOLO 286 Queen's Road
OVOLO 286 Queen's Road Central
OVOLO 286 Queen's Road Hotel
OVOLO 286 Queen's Road Hotel Central
Ovolo Noho Hotel Hong Kong
Ovolo Noho Hotel
Ovolo Noho Hong Kong
Ovolo Noho
Mojo Nomad Central Hotel
Mojo Nomad Hotel
Mojo Nomad Central Hong Kong
The Sheung Wan
Mojo Nomad Central
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dash Living on Queen's
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Shoichi
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoichi
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
Zakenreiziger
9 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Boonyakan
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boonyakan
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guillaume Pierre Eric
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Guillaume Pierre Eric
6 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
cangqiong
3 jun 2025
Negatief: Voorzieningen
cangqiong
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Hiroki, Iwaki
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KAORI
21 mei 2025
KAORI
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Alejandro loubet
10 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Alejandro loubet
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
R
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
R
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kong
Zakenreiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kong
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
TAKASHI, Nakano-ku
4 mei 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKASHI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Timothy
Reisde met een groep
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Timothy
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
chi on
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chi on
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Roy
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roy
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Daniella Sinequan
6 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Daniella Sinequan
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Juan Carlos
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Carlos
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Henry, Burnaby
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henry
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YI-JUNG
Reisde met huisdieren
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YI-JUNG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rafija
Reisde met partner
7 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rafija
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Luis F, Tucson
Reisde met partner
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Luis F
13 nachten verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Vakantiehuizen