Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Soho
Fotogalerie voor Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Mini) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Mini)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Mini) laden

Deluxe Twin kamer (Mini)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Midi) laden

Kamer (Midi)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite (Maxi) laden

Junior suite (Maxi)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed (Mini) laden

Superior kamer, 1 kingsize bed (Mini)
9,0 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Mini) laden

Superior Twin kamer (Mini)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22 Hennessy Road, Wanchai, Hong Kong
Over deze accommodatie
Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Vergelijkbare accommodaties

Burlington Hotel
Burlington Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 101
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 1000 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: HKD 220 per huisdier, per nacht
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: HKD 450.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Onyx Clean (Onyx Hotels) volgt.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OZO Hong Kong
OZO Wesley
OZO Wesley Hong Kong
OZO Wesley Hotel
OZO Wesley Hotel Hong Kong
Wesley Hong Kong
Wesley OZO
OZO Wesley Hong Kong Hotel
OZO Wesley Hong Kong
Ying'nFlo Wesley Admiralty Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ying’nFlo, Wesley Admiralty, Hong Kong by Langham Hospitality Group
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kaspar, Amsterdam, Netherlands
4 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Finally a great hotel for a great price!
Kaspar
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Margaret
Zakenreiziger
12 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
10 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
XINGYU
26 okt 2025
XINGYU
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Franziska
Reisde met partner
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Franziska
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Bowei
29 sep 2025
Bowei
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dickson
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dickson
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Owen
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Owen
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yukio, Las Vegas
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukio
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Haravtar Singh
11 sep 2025
Haravtar Singh
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Asako
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Asako
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
mitsue
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsue
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
PERPETUE
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien




PERPETUE
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Memi
7 aug 2025
Memi
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shuai
Zakenreiziger
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Shuai
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
chang
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得再去




chang
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kwok
Reisde met een groep
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kwok
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Wai
29 jul 2025
Wing Wai
14 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
hyejin
Zakenreiziger
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best location
hyejin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Susana
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susana
8 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kanako
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
chiayen
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiayen
8 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Love this place
Jason
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angeline
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Angeline
2 nachten verbleven in juni 2025








