Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel do Canal

4 out of 5
Hotel do Canal
Largo Dr. Manuel de Arriaga, Faial - Azores, Horta

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 85 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 244 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 244 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan, Algarve, Portugal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bij de haven
Wij vonden het een hotel waar alles klopte gewoon tot in de details. Wij hadden een kamer aan de zeekant met uitzicht op de Pico berg. Te bedenken valt dat bij pech je ook aan de straatkant kunt terecht komen en dat is minder ! Ontbijt was prima. Internet was gratis, maar er moet gezegd worden dat 1 Mb snelheid niet meer van deze tijd is. Verder zijn wij verwend met een flatscreen en HD en dan is een buizen tv uit de tijd. Aanwezige kanalen voldoende en even het nieuws kijken ok. Vandaar wat minder punten voor de staat van het hotel. Het heeft een eigen gratis grote parkeerkelder, waar je je huurauto kwijt kan. Wij waren er tussen kerst en nieuwjaar dus heerlijk rustig. In deze tijd van het jaar werkt het weer niet mee. Al met al kunnen we het hotel van harte aanbevelen.
Reactie van Hotel do Canal Front Desk op 23 okt 2016
We would like to thank you very much for choosing to stay at Hotel do Canal and for taking the time to complete your opinion at Expedia.com. Your opinion was duly passed to our team because comments like yours are most valuable. We are confident of hosting you again soon, hoping to provide you an irreproachable service, according to the traditional Azorean welcoming. Sincerely yours, Sónia Silva (Hotel do Canal Front Desk)

10/10 – Uitstekend

Quaedvlieg, Voerendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg mooi hotel, maakt het helemaal waar!
Locatie aan de haven van Horta, wij hadden kamer aan de voorzijde met uitzicht op de haven en Pico. Kamers mooi ingericht. Water, koffie, chocolaatje en fruit met vriendelijke groet van het hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet incl. champagne. Restaurant zeer smaakvolle kaart tegen nette prijs. Wifi in de kamer, genoeg parkeerruimte voor huurauto. Ideale locatie voor oversteek naar Pico.

8/10 – Goed

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Arlene op 29 apr 2024
Dear Guest,Thank you very much for staying with us.We look forward to host you again.Sincerely yours,Arlene NazaréManagement

4/10 – Matig

Donna, Hudson

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Book another hotel. Customer service stinks.
11 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Arlene op 22 apr 2024
Dear Guest,Thank you staying with us.We are sorry to learn that our services did not meet your expectations.We would like to know more details about the issues with our customer service. Please be so kind to contact us with more information in order to improve our services.Best regards.Arlene NazaréManager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 5 jan 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We hope to meet you again. Best regards, Patrícia Sousa Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Alan

Reisde met familie
This is a mediocre hotel, maybe the best in Faial, but mediocre. We would have been happier for the 3 days here if we could have gotten our room cleaned and some fresh towels.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Arlene op 23 nov 2023
Dear Guests,Thank you for staying with us and for taking the time to write a review.According to our records the room was cleaned daily, except on days when specifically asked not to clean. We also inform that we are certified by Travelife. For this reason, and according to the information available in the room which complies with the sustainability policy, the towels were not changed on request.We hope to welcome you again.Best Regards.Management

8/10 – Goed

Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in allem ein guter Aufenthalt.es war sauber und ordentlich, das Hotel ist halt noch etwas 90er vom Stil/Einrichtung und könnte mal ein Update gebrauchen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 30 okt 2023
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Mit freundlichen Grüssen, Die Hoteldirektion

10/10 – Uitstekend

Sze Man

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 30 okt 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your feedback. We hope to meet you again. Best regards, Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near the city centre. Excelent breakfast!
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 11 sep 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us. We hope to meet you again. We wish you a great week!Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Jerry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone went above and beyond to always help with anything. They have a well run establishment and they all work together as a team. I would highly recommend this hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 31 aug 2023
Dear Guest, It was a pleasure to welcome you at Hotel do Canal. We really appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall okay
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Arlene op 30 aug 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us.We appreciate your feedback.Best regards.Arlene NazaréManager

6/10 – Redelijk

Jean, Beaconsfield

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Petit déjeuner peu varié. Café de faible qualité. Ventilateur de salle de bain et lits jumeaux malgré le fait que nous avions demandé un lit double. Le personnel a bien répondu par la suite à ce qui avait été choisi.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 14 aug 2023
Chers Clients,Nous vous remercions pour vos commentaires sur notre hôtel.Les avis de nos clients sont très importants car ils nous permettent d'évaluer la qualité de nos services, mais aussi de prendre les mesures nécessaires pour une amélioration continue de nos prestations.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt dans notre hôtel.Sincères salutations.Patrícia SousaLa Direction

10/10 – Uitstekend

jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the staff at this property. I like the convenience of being so close to diveazores.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 8 aug 2023
Dear Guest, It was a pleasure to welcome you at Hotel do Canal. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff make it amazing and it’s easy walk to scuba diving and fishing boats
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 8 aug 2023
Dear Jane, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Douglas M

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 25 jul 2023
Dear Guest, It was a pleasure to welcome you at Hotel do Canal. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé. Personnel à l’accueil très attentionné. Déjeuner excellent.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 25 jul 2023
Chers Clients,Nous vous remercions pour vos commentaires sur notre hôtel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt dans notre hôtel.Sincères salutations.Patrícia SosuaLa Direction

10/10 – Uitstekend

deborah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Du Canal is a beautiful property. The room was spacious, well appointed and clean. We had a view of the Harbor and it was a short walk to just about everything in town. The staff was so courteous and helpful. We will definitely stay here again.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 19 jul 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Bonnie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 30 mei 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia SousaAssistant Manager

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely people, perfect position.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Arlene op 15 mei 2023
Dear Guests,Thank you for staying with us.We appreciate your feedback.We hope to meet you again soon.Best regards.Arlene NazaréManager

10/10 – Uitstekend

alice L

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in Horta, super friendly and helpful staff, onsite restaurant and great gym.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Patrícia Sousa op 27 mrt 2023
Dear Guest, Thank you so much for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards, Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Johann

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Arlene op 9 aug 2023
Dear Guest,Thank you for staying with uis.Wec appreciate your feedback.Best regards.Management

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 24 okt 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We apreciate your feedback. We hope to meet you again.Best regards, Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location on the waterfront which in the azores: in my opinion, is the place to be.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 24 okt 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We apreciate your feedback. We hope to meet you again. We wish you a great week! Best regards, Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

JOHN

Reisde met partner
Was ok Nothing special.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 27 sep 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to meet you again. Best regards. Patrícia SousaAssistant Manager

8/10 – Goed

Bueltemeier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schöner Aufenthalt
Schönes Hotel in guter Lage am Hafen. Schöner Ausgangspunkt für Ausflüge im die Natur. Einziger Verbesserungsvorschlag wäre das Frühstück abwechslungsreicher zu gestalten - eine Woche lang keine einzige Veränderung oder Besonderheiten.
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 27 sep 2022
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Mit freundlichen Grüssen, Patrícia SousaDie Hoteldirektion

10/10 – Uitstekend

Beat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Aufenthalt war sehr angenehm und das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel ist sehr zu empfehlen
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 27 sep 2022
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Mit freundlichen Grüssen, Patrícia SousaDie Hoteldirektion

8/10 – Goed

alzira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 27 sep 2022
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your evaluation.Best regards.Patrícia Sousa Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I feel that the hotel needs upgrading, and cleanliness could be improved
13 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 27 sep 2022
Dear Guest,Thank you for staying with us.We appreciate your feedback.Best regards.Patrícia SousaAssistant Manager

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the trip
We had a wonderful time in a place that is pristine especially for the Atlantic Ocean, weather was unreal and plenty to do.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Arlene op 2 sep 2022
Dear Guest,Thank you for staying with us.We appreciate your feedback.We hope to meet you again.Best regards.Arlene NazaréManager

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
People, cleanness, hottub, location
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Arlene op 8 aug 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Arlene Nazaré Manager

10/10 – Uitstekend

jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing- very accommodating. The property was clean and in center of town. Everything in the harbor was walkable including the dive shop
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 5 aug 2022
Dear Guest, Thanks for staying with us. We really appreciate your feedback. We wish you a great weekend! Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geräumiges und sehr sauberes Zimmer, extrem freundliches und zuvorkommendes Personal
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Arlene op 28 jul 2022
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Mit freundlichen Grüssen, Arlene Nazaré Die Hoteldirektion

10/10 – Uitstekend

Lucia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel was very nice everything was very clean my first time staying there❤️
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Arlene op 25 jul 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Arlene Nazaré Manager

6/10 – Redelijk

Rolf

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Das Personal wirkt uninteressiert, und als Gast wird man geduldet.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Arlene op 12 jul 2022
Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig.

8/10 – Goed

Mario

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 4 jul 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

GERALD, Waterdown

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Responsive staff cleanliness was excellent. Breakfast very good but otherwise dining room cuisine was so-so
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 22 jun 2022
Dear Guest, We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
We spent 2 nights here. Check in was easy, room was small but clean and nice. Location was good- close to many restaurants and tour operators on the waterfront. Breakfast was ok, though plenty of food. Would certainly consider staying here again.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 20 jun 2022
Dear Guests, Thank you so much for staying with us. We really appreciate your feedback and hope to meet you again. We wish a great week. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

Kenneth

Reisde met partner
Positief: Netheid
This hotel is adequate for a stay in Horta, and moderately priced, but we have gotten so accustomed to great hotels in the Azores that it was a disappointment. We had a relatively comfortable room and the property is well located, but the staff is not warm or welcoming. There’s a sauna, steam room, and jacuzzi, but since there was no staff around, there was no one to ask to turn on the steam room or help us figure out why the jacuzzi wasn’t working properly. There’s a good breakfast in a room with a nice view of the harbor but virtually no staff there if you want to make any requests. There are not a lot of hotels in Horta, so not many alternatives, but you just need to set your expectations if you stay here.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 17 jun 2022
Dear Guests, Thank you for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to meet you again. We wish you a great weekend. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Sissel

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Arlene op 6 jun 2022
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are deeply sorry to learn that your stay was not of your total liking. We are confident of hosting you again soon, hoping to provide you an irreproachable service according to the traditional Azorean welcoming. Best regards. Arlene Nazaré Manager

10/10 – Uitstekend

Dominique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Patrícia Sousa op 17 mei 2022
Dear Guest, We really appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Tony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The location is wonderful if you have a car. Otherwise there is nothing around and the closes town is a 4 km walk away. The staff and food (except the breakfast) are excellent. The breakfast is average. The rooms need updating. They are dark and the beds are plywood hard.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Arlene op 18 apr 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are located in the city of Horta, so we don't understand the 4 km away mentioned in you comment. Peter's Cafe Sport, for instance, is 100 m far away from the Hotel. We wish a great week and hope to meet you again. Best regards. Arlene Nazaré Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Arlene op 18 apr 2022
Dear Guest, We appreciate your feedback. We hope to meet you again. Best regards. Arlene Nazaré Manager

10/10 – Uitstekend

Dmitrii

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place in amazing town!
Excellent! Location is superb, the staff did all the best for us: jacuzzi and hot sauna are available on request. And the view!!! Pico Island and volcano just in front of you at the stone's throw. If you're lucky, Pico will drop cloudy blanket and show its summit to you :)
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Arlene op 31 jan 2022
Dear Guests, Thank you for staying with us. We are very pleased with your feedback! We hope to meet you again. We wish you a great week. Best regards. Arlene Nazaré Manager

8/10 – Goed

Florence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour très agréable
La chambre, spacieuse, donnait sur le Pico et la vue était donc très belle. L’hôtel est bien situé, le stationnement facile juste en face. Une bouteille de vin blanc local était offerte. Le petit déjeuner correct mériterait d’être amélioré. Séjour très agréable.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Arlene op 24 jan 2022
Chers Clients, Nous vous remercions pour vos commentaires sur notre hôtel. Les avis de nos clients sont très importants car ils nous permettent d'évaluer la qualité de nos services, mais aussi de prendre les mesures nécessaires pour une amélioration continue de nos prestations. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt dans notre hôtel. Sincères salutations. Arlene Nazaré La Direction

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had a great stay
We had a great stay at this hotel. The staff was very friendly and the room was comfortable.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Arlene op 25 nov 2021
Dear Guests, Thank you so much for staying with us. We really appreciate your feedback. We hope to meet you again soon. Best regards. Arlene Nazaré Manager

8/10 – Goed

Fernanda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The room with a view
My husband snd I have stayed at this hotel previously and are happy once again with our stay , however we feel that some attention is needed . Our mini bar was not working and being diabetic I could not have a cold place for my insulin or even have a cold drink! But overall it is a beautiful place with a breathtaking view of the pico mountain. Service was very good . The from desk staff are always very helpful and friendly, Will return
Sunrise
Sunset .
Room
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Patricia Sousa op 27 okt 2021
Dear Guests, Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback and hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Andrzej

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel blisko mariny
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Patricia Sousa op 18 okt 2021
Dear Guest, Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback and hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Lage und Parkmöglichkeiten
Das Hotel ist direkt am Hafen gelegen (nicht der Fährehafen für die Fähre nach Pico) gleich gegenüber Whalewatching Anbietern und zu der kleinen Halbinsel. Je nachdem wo das Zimmer ist, ist es nicht ganz so ruhig aber auch nicht allzu laut. Man kann alles zu Fuss erreichen, wie Restaurants, Supermarkt und Hafenpromenade sowie das berühmte Peter's Cafe. Zimmer sind gross und bequem. Das Hotel bieten einen Parkgarage. Diese haben wir benutzt und es hat super funktioniert. Sehr nettes und hilfreiches Personal
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Patricia Sousa op 6 okt 2021
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Mit freundlichen Grüssen, Patrícia Sousa Die Hoteldirektion

10/10 – Uitstekend

Rosemina

4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Patricia Sousa op 17 sep 2021
Dear Guest, Thank you so much for staying with us. We appreciate your feedback and hope to meet you again. Best regards. Patrícia Sousa Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

olga

2 nachten verbleven in augustus 2021