Royal Orchid Central Kireeti

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Orchid Central Kireeti

Executive suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Interieur
Balkon

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een slaapbank - eenpersoons
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 766.9 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Cottage Deluxe Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Keuken
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Badjassen
Een magnetron
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Badjassen
Een magnetron
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Station Road, Hospet, Karnataka, 583201

In de buurt

  • Tempelcomplex Hemakuta Hill - 14 min. rijden - 14.1 km
  • Archaeological Museum - 14 min. rijden - 14.7 km
  • Ugra Narasimha-tempel - 14 min. rijden - 14.4 km
  • Virupaksha-tempel - 17 min. rijden - 15.8 km
  • Anjanadri-heuvel - 26 min. rijden - 24.5 km

Lokaal vervoer

  • Hosapete Junction Station - 4 min. lopen
  • Vidyanagar (VDY-Jindal) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hotel Shanbhag International - ‬12 min. lopen
  • ‪Hotel Krishna Palace - ‬9 min. lopen
  • ‪Temptations - ‬2 min. rijden
  • ‪Naivedyam Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Ice Land Restaurant - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Royal Orchid Central Kireeti

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij een treinstation
Bij Royal Orchid Central Kireeti zijn er de volgende voorzieningen: een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en een speeltuin. Doe jezelf een manicure/pedicure of een gezichtsbehandeling cadeau bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 4 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Chinese gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een kapsalon en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes met een snelheid van 25+ Mbps.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een lift, conciërgeservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 134 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis internet en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Satellietzenders, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (INR 399 per 24 uur), gratis kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis voor maximaal 2 apparaten

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 500 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • 4 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Echo
  • Ginseng
  • Mix
  • The Regal Garden
  • Twilight

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 3539
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1769 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor galadiner op eerste kerstdag (25 december) per volwassene: INR 2999
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): INR 1499 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 4719
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2359 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor het Nieuwjaarsdag-galadiner (1 januari) per volwassene: INR 3999
  • Kindertarief voor het galadiner op Nieuwjaarsdag (1 januari): INR 1999 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 500 voor volwassenen en ca. INR 300 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: INR 399 per 24 uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 5500 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 19.00 uur.
Er is gratis wifi in openbare ruimtes beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 2.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Orchid Central Kireeti
Royal Orchid Central Kireeti Hospet
Royal Orchid Central Kireeti Hotel
Royal Orchid Central Kireeti Hotel Hospet
Royal Orchid Kireeti
Royal Orchid Central Kireeti Hospet, Karnataka
Royal Orchid Central Kireeti Hotel
Royal Orchid Central Kireeti Hospet
Royal Orchid Central Kireeti Hotel Hospet

Veelgestelde vragen

Is Royal Orchid Central Kireeti voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 09.00 uur tot 19.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij Royal Orchid Central Kireeti?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Royal Orchid Central Kireeti van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 51,79, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Orchid Central Kireeti?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Royal Orchid Central Kireeti te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Royal Orchid Central Kireeti?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Orchid Central Kireeti uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Orchid Central Kireeti een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 5500 per voertuig.

Waar ligt Royal Orchid Central Kireeti?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in Hospet, binnen 15 km afstand van Tempelcomplex Hemakuta Hill, Matanga Hill en Ugra Narasimha-tempel. Ook Queen’s Bath en Krishna-tempel liggen binnen 15 km afstand. Hosapete Junction Station ligt op maar 4 minuten lopen.

Beoordelingen over Royal Orchid Central Kireeti

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 113 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marnix, Amsterdam, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

5-star for 4-star rates. Exceeding every expectation...

Wow! What a beautiful place with an amazing service level. Even for European or North-American standards, this hotel will exceed your expectations. There's really nothing more I could ask for to improve. Really, just go there and experience it yourselves! It was amazing! I will for sure go back there.

4/10 – Matig

Sahana

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

varghese

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Shubham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good one
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

P

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good stay but rooms need refurbishing Food especially breakfast is very good
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Manoj

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely not worth the rates. The campus is badly maintained. The area outside is so dirty including the compound. Doesn't feel safe. Full points to the staff. Very courteus and polite. The rooms are clean and better than the exterior suggests. Overall I would skip the hotel for price.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Giancarlo, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean. Friendly staff. V convenient when visiting badami temples
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Manonmani

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The A/C was not working in the common areas like dining, corridors and reception. It’s was very hot and uncomfortable. The premises are not clean. Maintainance of cleanliness was very pathetic
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Kirit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Maharukh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Service was wonderful but bathroom and light switches were outdated. Immediate renovation is needed
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Punya

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

PADMAKUMAR

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

B.Dsouza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It huge and amazing infrastructure but they should maintain it well. Food was excellent in the hotel and staff too very amicable and efficient.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ankit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience and highly impressed with the service of the hotel and especially of the restaurant team (servers and chef from West Bengal). Great value for money property with amazing buffet spread.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

K A

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
It was a good experience. The experience would have been better if the negative aspects had been addressed.

4/10 – Matig

Gyanaranjan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible experience with good food

Let me explain step by step: -At the time of arrival we were greeted by the person who was handling our luggage, first impressions was good. -Check in counter took lot of time (I am a regular traveller so I know average check in time). - Allotted room key wasn’t working, we were standing for 20minutes for key replacement, somehow a guy came with master key and opened the room. - wanted to have a tea but tea cups were so dirty and scratches inside that you can’t feel to have a tea in that cup. -Oh yes, our room key didn’t fix so got request to change the room to another floor. -The new room on 3rd floor, it was spring mattress and pathetic comfort. Just springs and a inch thick mattress on top of it, you can literally feel the spring edge. -Room AC was working absolutely fine. -They provide refill bottle water so during covid time we were reluctant to drink the water so we bought bottle water from shop. -Wifi was okay. Restaurant “Mix”: -We all loved the food quality and taste. -Restaurant has limited option for BF & Dinner buffet, we went there 4 times (2days BF&Dinner). -Restaurant service was terrible, didn’t expect any prompt service even for cutlery. -Don’t expect a vacant table is there you can occupy, either you have to clean it by yourself as someone used it prior you or have to call multiple times to clean the table as we did. -They don’t provide water upon you seated over there, you hv to beg for it if you are in needed. I think it’s under 2star.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

srikanth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jangaiah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall satifactory
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location! Very helpful staff. Nice room. Great WiFi!
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Arjun

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

OK but not great

This hotel announces itself as a 4-star but IMHO lack of maintenance and care makes it a 3-star. The staff were polite but a bit distracted. The room was ok but I would not rate it a 4-star. The bathroom is a bit cramped with a few wobbly fittings. Not far from Hampi.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Poor service of front office team and AC was not working at room, they have provided FAN hence AC issue. FOOD ok
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019