Serveert ontbijt, internationale gerechten, uitzicht op het zwembad

Beoordelingen van Cape Nidhra Hotel Hua Hin

5 out of 5
Cape Nidhra Hotel Hua Hin
97/2 Petchkasem Road, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 359 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 102 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 487 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Gwen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uit dit geweldige hotel wil je nooit meer weg. Schitterend gebouw, prachtige tuin, zeer luxueus ingerichte kamers, goede ligging ten opzichte van diverse restaurants, malls en centrum, geweldig, gevarieerd ontbijt, maar wat absoluut de grote kracht is van dit paradijs is het meest fantastische personeel ooit. Iedereen van barman tot security, van receptioniste tot tuinman, deed zijn uiterste best om ons verblijf tot een geweldige ervaring te maken, hospitality zoals het bedoeld is! Grote bewondering hiervoor en ontzettend bedankt (Ook namens mister Banana)
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 18 okt 2022
Dear Gwen,Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van RM op 26 okt 2019
Thank you very much for taking the time to post your review of Cape Nidhra, Hua Hin on We are glad you were pleased with the service from our staff, hotel facilities and accommodation as we strive to offer the best possible standards. Your kind comments shall be passed on to our staff who will be most delighted. Many thanks again for the wonderful review of our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was fantastic, staff very friendly and helpful
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van GP op 6 sep 2019
Thank you very much for taking the time to post your review of Cape Nidhra, Hua Hin on We are glad you were pleased with the service from our staff, hotel facilities and accommodation as we strive to offer the best possible standards. Your kind comments shall be passed on to our staff who will be most delighted. Many thanks again for the wonderful review of our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ganpapath op 12 dec 2018
Thank you very much for taking the time to post your review of Cape Nidhra, Hin on We are glad you were pleased with the service from our staff, hotel facilities and accommodation as we strive to offer the best possible standards. Your kind comments shall be passed on to our staff who will be most delighted. Many thanks again for the wonderful review of our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Edith, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een oase van rust. Super!
Het is een prachtig hotel in het centrum van Hua Hin. Als je eenmaal in het hotel bent waan je je in een oase van rust. Heel aardig en behulpzaam personeel en heerlijk ontbijt! Als je echt voor de rust en luxe komt is dit hotel zeker een aanrader! Wij waren er met 2 kinderen van 10 en 12 maar voor hen is er heel weinig te doen. Meer een hotel voor volwassenen die van rust houden!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastisch hotel!
geweldige luxe, uitgebreid ontbijt.Aan alles is gedacht.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Shlomi Shlomo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Really nice, hope to come back again. Just 2 things need to be improved / fix: another tissue-box at the bathroom, would have been useful and the tap at the sink near the restaurant`s toilet need to be changed. It is almost touching the sink and when washing hands, can not avoid touching the sink with your hand, which is not too hygiene, since the tap is just too low... Other than that, all was perfect, it is really a nice place.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 6 mrt 2024
Dear Shlomi Shlomo,Thank you very much indeed for sending us such a glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin and for your generous recommendation. We are delighted to have offered you a comfortable and relaxing stay and for your constructive remarks. We will certainly take that into account with our future development. We hope to see you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

NORIYO

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 19 jan 2024
Dear NORIYO,Thanks for staying, and the five-star rating.We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Joohyun

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Suk Ching

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear Suk Ching,Thanks for staying, and the five-star rating.We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

8/10 – Goed

Siu Ching

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In general, hotel is very good, nice and quiet. Service was excellent. We only wished that the view from the jacuzzi were nicer.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Wah Jin, Fitzroy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faultless service and amazing breakfast.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 1 sep 2023
Dear Wah Jin, Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

Horace

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear Horace,Thanks for staying, and the five-star rating.We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

2/10 – Ontzettend slecht

Susan

Worst Ever!
1. HOTEL POLICY ON PAYMENT A. Hotel prepaid with confirmation from credit card company. Upon check-in, hotel staff insisted on signing again for 3 nights accommodation (this is not deposit for additional expenses), citing its backdated and hotel policy. I am not allowed to check-in unless I sign. If this is the policy, hotels.com cannot deduct payment before my arrival. I made long distance call back to bank, who advice against signing. I took a copy and send to my bank to keep a record since they refused to allow me to check-in though I paid for full amount. I expect throughout investigation and feedback. Hotels.com to be held responsible as booking and payment made through your platform. B. Hotel Room * Interior of room very nicely done up, as per advertised. * Outdoor is not as per advertise - city view. We end up not stepping out, zero privacy as we face some local house and old sport court. very disappointing C. Cleanliness * We had a cockroach in our room D. House Keeping * Placed my cpap sleeping mask with mozzies repellent.
Cockroach in the room
"CITY VIEW" - This is facing someone home and courts. Explain this is the CITY VIEW for all Guest!
Housekeeping place my cpap mask with mozzie repellent.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Seiichiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear Seiichiro,Thanks for staying, and the five-star rating.We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

HOI FUNG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear HOI FUNG ,Thanks for staying, and the five-star rating.We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

Tanya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply stunning! Great location, large and comfortable rooms, beautiful pool area leading onto the beach. Excellent service.Highly recommend.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 21 jul 2023
Dear Tanya,Thank you for this very rewarding review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We will pass on your appreciation to our staff and look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

Yuk Shun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
會選擇這間是因為到布吉住過這集團的酒店,華欣一樣沒讓人失望!酒店十分有特色很漂亮,而且酒店內就能通往華欣海灘十分方便,景色也很漂亮! 酒店位置也滿方便的,如果願意走路的話,其實十多分鐘就能走到Hua Hin Market Village,華欣車站和夜市我也是走過去的,路程距離也不是特別遠,很容易走! 職員態度十分親切,所有職員只要看到客人都會打招呼!餐廳職員也很好他們都會推薦食物給我! 不過酒店內可能因為都是樹木的關係,房間内其實難免也會有昆蟲,但這方面我覺得不是酒店的問題,是真的沒辦法避免啦,但如果害怕的人在房間可能要注意小心,特別是晚上時間,我原本打算到露台休息,但因為晚上特別多爬蟲,所以立刻關門不敢出去了… 整體來說十分推薦這間酒店,而且泳池的部分很特別,酒店也很漂亮整個環境都很舒適!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 14 jul 2023
尊敬的顧客,非常感謝您選擇入住凱璞麗拉酒店,您對酒店的認可讓我們無比榮幸!我們會繼續保持高質量的酒店服務,以給每位遊客帶來最好的入住體驗,同時我們期待您能再次光臨!凱璞麗拉酒店管理層 謹啟

10/10 – Uitstekend

Man Kit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Stella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear Stella,Thanks for staying, and the five-star rating. We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

Michael

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

TSZ SHAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 27 okt 2023
Dear TSZ SHAN,Thanks for staying, and the five-star rating. We look forward to welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management

10/10 – Uitstekend

DONGHOON

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Even

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det beste var vennligheten til personalet
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement tenu par une direction suisse qui ne laisse passer aucun defaut. Personnel d'une politesse et du'une efficacité sans pareil Que pourrait on reprocher à la perfection?
11 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. Management op 13 mrt 2023
Nous sommes vraiment reconnaissants de ces compliments. Nous espérons vous revoir chez nous à l’avenir.

10/10 – Uitstekend

Tong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
所有員工都非常好,每次遇到職員都會跟我們打招呼,非常主動幫助住客,看到我們推著行李去退房時,馬上跑過來幫我們推行李,私人游池不大,不過也足夠玩水,浴室水壓不太夠,早餐選擇不多,不過味道都不錯,友善的員工令我印象深刻
Reactie van 凱璞麗拉酒店管理層 謹啟 op 21 feb 2023
尊敬的賓客, 您好,非常感謝您選擇入住凱璞麗拉酒店,您對酒店的認可讓我們無比榮幸!我們會繼續保持高質量的酒店服務,以給每位遊客帶來最好的入住體驗,同時我們期待您能再次光臨!

8/10 – Goed

Sau Lin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 26 jan 2023
Dear Sau LinมThank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Goed

oi ting

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
環境好早餐差
房間舒適,環境很好。可惜早餐欠佳,款式少又凍,而且不太好吃。 沒有留意原來房間衣物袋要付費,不似其他酒店可隨意用。
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van 凱璞麗拉酒店 謹啟 op 26 jan 2023
尊敬的顧客,非常感謝您選擇入住凱璞麗拉酒店並留下寶貴意見,很遺憾早餐未能達到您的期望,請您接受我們誠摯地歉意。酒店將不斷優化早餐選擇及服務,提供更佳的入住體驗,期待將來能有機會再次為您服務,祝您生活愉快!

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Holly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 22 dec 2022
Dear Holly,Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

I Kuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good!
Thank you FO Wassana for the hospitality! This is the second time we met each other unexpectedly. All the staff in the hotel is very nice, polite and helpful!!
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 7 dec 2022
Dear I Kuan,Thank you for this very pleasing review of your stay at Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We look forward to seeing you back with us soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
Excellent hotel with a pool in the room. Very good breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 25 okt 2022
Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Hideo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋のプールは綺麗で良かったですが、蚊が多く何箇所も刺されて大変でした。
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 19 okt 2022
Hideo,この度はご滞在誠にありがとうございます。平素より定期的に蚊の駆除を行なっておりましたが客室にて大変不愉快な思いをさせてしまいしまい誠に申し訳ございません。ホテル内では定期的に消臭剤や消毒液と共に殺虫剤を散布しておりましたが結果的に効果が出ておりませんでした。早急に殺虫剤散布の頻度や成分を再検討し、効果を反映させて頂きます。この度はご意見を頂戴し誠にありがとうございます。

10/10 – Uitstekend

Offer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel
14 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 9 sep 2022
Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great boutique hotel
Quite a nice boutique hotel, good for couples and those who like some quiet time…but still at a relatively convenient location with convenient store and supermarket right across the street!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 3 sep 2022
Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Åke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 10 aug 2022
Dear Åke, Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Åke

Positief: Netheid, comfort kamer
Trevligt hotel med tillgång till stranden. Fint poolområde och fantastiskt med egen pool på hotellrummets terrass. Finn även ett trevligt readingroom. Lite dåligt med faciliteters.
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jørn-Atle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 15 jul 2022
Dear Jørn-Atle, Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Joanna Patricia, San Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very quiet and relaxing resort. Prefer this over the nearby Marriott which was too busy and a bit more noisy (due to larger number of families with kids).
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 7 jul 2022
Dear Joanna Patricia, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Jonas, Bromma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool in the room and very nice and friendly staff
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 22 jun 2022
Dear Jonas, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Nidhra Hotel, Hua Hin. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Natalin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk velkomst. Utrolig hyggelige ansatte. Stille og deilig omgivelser. Kommer definitivt tilbake
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 22 jun 2022
Dear Natalin, We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Nidhra Hotel, Hua Hin experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

Brendan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
World class!
Absolutely the best. Words alone cannot describe how awesome this hotel is, you have to experience it for yourself. The location, facilities, condition, comfort, food and ambience are excellent. The crowning glory of this first class hotel is by far its amazing staff. Every member of staff we encountered without exception catered for our every need. Not alone did they surpass expectations in service but they made us feel valued and respected, qualities lacking in other establishments. This hotel should be very proud of its position as a world class establishment and we would have no hesitation in recommending it to everyone. Whether you are a couple, family with children, business or solo traveller, you will not be disappointed.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 6 mei 2022
Dear Brendan, We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Nidhra Hotel, Hua Hin experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,

10/10 – Uitstekend

NAOSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
特になし。快適に過ごせました
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van ケープニダラホテル マネージメント op 25 apr 2022
NAOSHI 様 この度はケープニダラホテルにご滞在頂きまして、誠にありがとうございます。 快適にお過ごし頂けましたとのこと、何よりでございます。 当館では、お客様に日常を忘れゆったり快適にお過ごし頂けるサービスをご提供致しております。 NAOSHI様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 お忙しいところレビュー頂き、ありがとうございました。 ケープニダラホテル マネージメント

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, will definitely stay again
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Wallipa op 13 apr 2022
Thank you very much. We look forward to welcoming you in Cape Nidhra Hotel, Hua Hin.

10/10 – Uitstekend

Saypin, Huntington Beach

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Cape Nidhra Hotel, Hua Hin Management op 15 mrt 2022
Dear Saypin, Thank you for sending us your views on your visit Cape Nidhra Hotel, Hua Hin We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,