Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Boluo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, balkon laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Junior suite, 1 kingsize bed, niet-roken, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Badjassen
Alle foto's voor Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, balkon laden

Deluxe kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 East Jiangnan Avenue, Huizhou, Guangdong, 516100
Over deze accommodatie
Courtyard by Marriott Boluo
Vergelijkbare accommodaties

King's Hotel
King's Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 91 voor volwassenen en ca. CNY 46 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: CNY 155.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boluo
Courtyard Boluo
Courtyard Boluo Hotel
Courtyard Boluo Hotel Huizhou
Courtyard Boluo Huizhou
Courtyard Marriott Boluo Hotel Huizhou
Courtyard Marriott Boluo Hotel
Courtyard Marriott Boluo Huizhou
Courtyard Marriott Boluo
Courtyard by Marriott Boluo Hotel
Courtyard by Marriott Boluo Huizhou
Courtyard by Marriott Boluo Hotel Huizhou
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Boluo
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
6,0
Locatie
8,4
Personeel en service
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Ankie
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ankie
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Yuen Hung Alice
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuen Hung Alice
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
An
15 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
入住心得
An
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
In Keng
14 aug 2017
In Keng
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2017
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Sai Cheong
16 jun 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sai Cheong
8/10 – Goed
FUNG YEE JESSICA
10 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUNG YEE JESSICA
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice experience!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
CHI WAI, Hong Kong
26 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer