Een binnenzwembad, een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Crowne Plaza Huizhou, an IHG Hotel

4.5 out of 5
Crowne Plaza Huizhou, an IHG Hotel
No 8 Huangguan Rd Shuikou Ave Huicheng D, Huizhou, Guangdong

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 94 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cheng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rina

6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服务热情 环境舒适 五星好评 还会再来
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Chau Ngor

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

TSANG KING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店住宿情況大致良好,自助晚餐多選擇,職員工作態度非常好!
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Fengsheng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可以免费游泳,不错
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jiankun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent experience
excellent stay with my family, the staff is polite and very kind
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Yee Hung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店員工服務態度非常良好
酒店無論大堂,客房,餐廳員工,服務態度非常良好,貼心
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Yee Hung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Hiu Tong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Edward Kai Fat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

LAPFEI

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Yangfu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
还可以
挺好的 装修好 服务好 高级 就是空调不够热 好冷
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Eva Wang op 9 jan 2023
尊敬的宾客,您好!非常感谢您的点评,同时非常感谢您对酒店服务及整体环境的认可。因一月天气转凉,故酒店并没有开放冷气,还望您理解。也期待您再次入住,我们将竭诚为您提供优质的服务。

10/10 – Uitstekend

Franklin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice place. Everything is very close from the hotel
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Chenche

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

JaeWoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Marcom coordinator op 9 mrt 2020
尊敬的宾客,感谢您入住惠州皇冠假日酒店并为酒店留下点评。我们传递真正的待客之道,努力让每一位宾客缔造难忘的入住体验是我们的使命。再次感谢您对酒店的支持,惠州皇冠假日酒店全体员工欢迎您再次下榻。祝您生活愉快!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Comfortable and clean. Facilities are ok. The food quality in Chinese and Japanese restaurants are good. However the overall services particularly front desk, guest service and the restaurants are far below standard of what a 5 star hotel should provide. The staff is not well-trained and some of them are even rude and careless. I stay a week in this hotel and was very disappointed.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Marcom op 11 sep 2019
Dear Guest,Warmest greetings from Crowneplaza Huizhou . I hope this message finds you well.We are always seeking feedback from our guests to understand of what they value during their stays and what can be improved to make their stay experience more memorable. However, with regards to the guests service , I am sorry to learn that you were disturbed by the staff service.I have spoken to front desk, guest service and the restaurants to ensure this will not happen again. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Crowneplaza Huizhou in the future where we are sure you will have a comfortable stay. Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rrowne Plaza Huizhou op 6 sep 2019
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us,We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

8/10 – Goed

CHIU LUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Crwne Plzaz Huizhou op 6 sep 2019
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us,We will continue to strive in delivering quality services, allowing our guests' to indulge in the best they deserve. Once again, we look forward to your next stay with us and continuous support in the near future. Thank you!

8/10 – Goed

Tsz Ming, 香港

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van 惠州皇冠假日酒店 op 21 aug 2019
尊敬的宾客您好,感谢您入住惠州皇冠假日酒店。感谢您对我们的支持,期待与您的再次相遇!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
The managment was not very accommodating. I had an issue with my reservation and ask that the manager call me. I left 4 voice mails and no return call.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van 惠州皇冠假日酒店 op 21 aug 2019
Dear guest,Thank you for taking the time to share your feedback regarding to your recent stay with us at Crowne Plaza Huizhou. We apologize for your unhappy experience caused by the poor communication between the guest and our staff. We will continue to improve the training of our stuff for better service.We are looking forward to seeing you again to witness our improvement.Thank you!

8/10 – Goed

Edward Kai Fat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality of breakfast
Having been staying at this hotel, their overall service proves to be of top quality. As to the quality of breakfast, not as good as before. I have on 7/26 expressed this issue to Fiona Yin, the Hotel Ambassador.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Crowne Plaza Huizhou op 31 jul 2019
Dear Guest Yes, The Ambassador has recorded your comments. It was also presented at the next day's regular administrative meeting. Thank you very much for your comments. The hotel will continue to strive to improve the production of Western food. Thank you again!

6/10 – Redelijk

Tsz Ming, 香港

Positief: Netheid, personeel en service
冷氣不足。
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van 惠州皇冠假日酒店 op 31 jul 2019
尊敬的客人,您好!非常感谢您提出的意见,同时非常抱歉给您带来不太完美的体验,关于冷气问题,酒店管理层非常重视,工程部已安排对每间房进行空调排查。希望下次您入住能感受到我们的变化。谢谢!

6/10 – Redelijk

Tsz Ming, 香港

Positief: Netheid, personeel en service
主要冷氣不足,2個房間都是。
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van 惠州皇冠假日酒店 op 31 jul 2019
尊敬的客人,您好!非常感谢您提出的意见,同时非常抱歉给您带来不太完美的体验,关于冷气问题,酒店管理层非常重视,工程部已安排对每间房进行空调排查。希望下次您入住能感受到我们的变化。谢谢!

8/10 – Goed

Billy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
適合小休
地點少少遠離購物區,打的約十分鐘車程,早餐可以,不算太合口味,服務尚可。房間整㵖,但有些小味道,景觀不錯,床鋪舒適,但因農曆新年,價格畧貴
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice building and room. but many employees cannot speak english
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Mei kuen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort bed
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

KUO-LUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Chih-Ming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境安靜不吵鬧,大廳氣派。住宿還送水果
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Yui Kwong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體舒適!
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級ホテル
部屋は広く豪華。朝食のビュッフェは品数がとても多く、どれも美味しい。ホテルのクオリティは高い。ただ、周辺に何もないのが残念。
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Rick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful experience!
What a beautiful hotel! Everything about the hotel was wonderful. The dining room in the lobby was nicely decorated and the meals were excellent. I ate in the Japanese restaurant one night and what a wonderful experience that was. The hotel staff was very professional and courteous. I enjoyed my stay at Crowne Plaza Huizhou very much.
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Sok Kuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

SIU NOR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適!
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall excellent hotel fo business purposes
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

CHUN BONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
還可接受
Generally just a neat place to stay overnight.

10/10 – Uitstekend

YAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Crown plaza Huizhou
Hotel feels a little tired but is still comfortable. It does not have a lot around it that is walkable and the hotel shuttle finishes at 6pm. Staff friendly but do not get much westerners visiting so English is not as strong as Shenzhen city centre hotels
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

みき, japan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古いなった
普通の中国のホテルになってしまった感じです。 客室の清掃はあまりよくないです。 また、ホテル内の匂いもよくある中国のホテルです。
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Nin Ming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
僅差在新開發區,附近暫無啥食肆商店,打的不易叫。其他都好!
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Shi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Sammy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experience at Crown Plaza Huizhou hotel
I like the a/c control. I can set it at temperature where I am comfortable. Having ball pens available would be nice. And a house phone at the lobby would be great, allowing calls that can be made to a guest without bothering the front desk.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Hung Ann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好
非常棒的飯店。 對於出差商務是不錯的選擇
4 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Pik fan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體都滿意,就是酒店的康樂設施較少.以及鄰近沒有超市.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

hsueh hsiang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended business hotel
Luxury and comfortable. There's a walk-in wardrobe in the room! Couldn't ask for more at the price i paid. Staff at check in counter was friendly and helpful. There was nothing much to explore around the hotel. For example, i don't see breakfast places around the hotel. Having said that, i was there for only one night, didn't have the time to really explore the neighbourhood. I'm sure it's not difficult to get a cab to go to places. Had lunch at the hotel's chinese restaurant. Food was good.
1 nacht verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

キンジ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シャトルバス
水口に位置しているため確かに立地としてはいいとは言えないが、その立地を逆手に取ったイオン・華貿へのリムジンサービス(シャトルバスと謳っているが)でラグジュアリー感を演出してくれる。