Exterieur

Beoordelingen van Ibis Hull City Centre

2 out of 5
Ibis Hull City Centre
Osborne Street, Hull, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 386 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 423 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mischa

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Standaard hotel, franjeloze kamer, met douche wat een in de hotelkamer geplaatste plastic kuip is. Beperkt ontbijt
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personeel was vriendelijk, kamers en netheid waren goed. Enige minpuntje is dat de ( sleutel ) kaart iedere avond wanneer wij terug kwamen in het hotel het niet meer deed. Totaal ongeveer 4 keer moeten vervangen
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, goede service.
Verbeter punt: een bankje voor het hotel om voor wachtenden ook buiten in de zon te kunnen verblijven.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Tim, Nijverdal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, vriendelijk personeel. Ontbijt matig parkeren lastig
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Arjen, Wijdenes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volgende keer zeker weer
Ik ben 5 nachten verbleven in dit nette Hotel. Het hotel heeft een nette uitstraling. Ik had een keurige 2 persoonskamer.Het hotel is heerlijk rustig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik koos voor dit Hotel omdat het op loopafstand van het trein en busstation ligt en ook de winkels zijn om de hoek. prima uitval basis ! prijs / kwaliteit is zeer goed wanneer je vooraf boekt en betaald. enig minpuntje is het ontbijt, de kwaliteit hiervan valt erg tegen en met zoveel pubs om de hoek raad ik aan om het hotel zonder ontbijt te boeken.

8/10 – Goed

Arnoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

andré, lokeren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
confortabele bedden,goede lokatie in centrum
heel goed gelegen in het centrum van hull,alles vlot bereikbaar

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
De ontvangst was even spannend. Was de print in orde en voldoende om in te checken? (Controle) Uiteindelijk konden we zonder problemen naar onze kamers. De kamers waren prima en het ontbijt voor 5 pond was ook in orde.

8/10 – Goed

Ben

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
All in all for the price and needing a night away I’d say you can’t go wrong. Decent price. Decent rooms. Front of house staff very polite. Just lacked a decent food and drink offering but all in all. Good value.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Phil Woods op 25 apr 2024
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
although its the run of the milll Hotel its clean friendly comfortable and close to the centre of hull.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Phil Woods op 25 apr 2024
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

2/10 – Ontzettend slecht

Sakhawat

Positief: Personeel en service
The service was good
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Phil Woods op 25 apr 2024
Thank you very much for your kind review. It is much appreciated and I can assure you that my team will be delighted to hear that you enjoyed your stay. I look forward to welcoming you back again very soon. Kind Regards Phil Woods, General Manager

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Excellent check in (fast) and local parking nearby. Very comfortable nights sleep and good breakfast
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Phil Woods op 25 apr 2024
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards Phil Woods, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sally

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can't beat it for location on my trips to Hull. Also like the atmosphere.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phil Woods op 25 apr 2024
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards Phil Woods, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan

3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Helen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This place needs updating. Dirty and falling to bits. Go to TRAVEL LODGE cheaper and more modern and cleaner. Will never stay there again. Staff were lovely and excellent service from them.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Don Tilina Milan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff in a dated building.
Service was friendly and excellent but this is a tired old hotel and not nearly worth the £70 a night that I paid.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good sleep
Excellent services, nice clean it was quiet at night ,good breakfast, staff really nice can't do enough for you woild recommend to family and friends thank you
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for the price.
The room was tidy and clean though perhaps a little 'tired'. It was comfotable for an overnight stay and I would happily use this hotel again.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Petur Thor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adrian

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. To start with, when you arrive, there is mo place to park so that you can drop off your bags. 2. There was no one at the counter. Took 5 minutes with a quick toilet break before I get served. 3 parking is public and it is 2 blocks away 4. Room is average. I am very sure that white collar crime prison looks better than the room. It’s dark and dingy, and I can feel the bacteria crawling underneath the feet 5. As I was assigned to ground floor, I open up to fence.(so no difference to prison) 6 as there is no parking right in front, a small wrong turn means I have to make a 20 minutes circle around the city just to get back to the entrance of the hotel. 7 I checked out after 30 minutes and when I spoke to Expedia, they told me that ibis told them That I have not check out according to their system, after 12 hours…. Wow I checked in for 15 minutes for me to decide to go look for a hotel. And I upgraded myself to Doubletree By Hilton just to buy myself some Love after seeing Ibis.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Phil op 11 jan 2024
I am sorry to hear that you was disappointed with your experience at Ibis Hull. Unfortunately we do not have parking at the hotel which is stated on Expedia and we recommend a local carpark. Due to the current roadworks in the city centre which are beyond our control the parking can be difficult to find if the turning is missed. When walking to/from the hotel to/from the carpark it is less than a 1 minute walk.All of our rooms overlook either the road or the yard area at the back of the hotel. The fence you are describing separates the garden area from the public footbath and was put in place to stop members of the public seeing into the bedrooms. The fence is at least 4 metres from the window. If you had preferred a room on a higher floor then you could have asked at reception. I am sorry that you did not give us the opportunity to rectify the issues you raised and I hope you enjoyed your time in Hull.Kind RegardsPhil WoodsGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Derek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nabaz

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

george

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

george

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Michaela

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Easy to fine. Staff nice, perfect location, car park close by
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Sebastian

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MUHAMMED ALI

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Matthew, Harrogate

Positief: Netheid
Central city location - convenient for city visit
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mandy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
The staff were excellent and helpful, especially Lynda as I was visiting the hospital daily, just found the area scary as a single woman and so got taxis to and from the hospital each day/night
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Joanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay!
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Smoking in Rooms?
Normally a decent stay in the lower floor rooms. Got a 3rd floor room which smelt of cigarettes. Our friends in another room discovered that the smoke alarm was covered up with tape!
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for a night on the town
Central location friendly staff basic clean rooms. A bin in the room would have been welcome
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ibis hull central stay
The room was a good size but smelt of cigatettes and Im a non smoker...needed some painting and the heater serviiced and fixed as it was cold in the evenings... You hear everyomes door closing so maybe some cushioning in tbe doors so you dont here them close shut The bed was just right and the shower was lovely and big...naybe thicker carpets so you dont hear the upstairs...but as fir a 2 star it was good....
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Derek

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Phil

Positief: Netheid, personeel en service
You get what you pay for
The room and service was nice. However, other people were noisy through the night with constant banging, slamming doors and shouting. By midnight, I wanted to go home. The breakfast was cold and coffee not that great either.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Phil op 21 okt 2023
Thank you for your comments, we can assure you that the issues raised will be looked into and dealt with accordingly. Kind Regards Phil Woods, General Manager

8/10 – Goed

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was good although the hotel was noisy.Our room was above the staff smoking area and staff entrance. There must also be an issue with the water pipes as they were very loud. The staff were lovely,very welcoming and helpful
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Phil op 21 okt 2023
Thank you for your comments, we can assure you that the issues raised will be looked into and dealt with accordingly. Kind Regards Phil Woods, General Manager

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient for the area i needed to be
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Phil op 21 okt 2023
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

6/10 – Redelijk

Tammy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Room was basic- there was only a bin in the bathroom & we even struggled to find that! Tea tray contents are dire- unbranded tea bags are a huge no-no. The air-con unit made a high pitch screeching noise intermittently even when switched off The wall light switches were really confusing- they fidnt seem to control anything The corridor absolutely stank of a bleach/chlorine type smell but nothing was apparent Communal areas decor was tired/dated Bedding was nice & clean but the sheet wasnt fitted on the bed properly and the mattress topper was poking out the side. Good to have opportunity of extra pillows Outside the hotel felt very intimidating- lots of people hung around the entrance doors- mainly smoking. Very little to do in the immediate area. Adhacent multi-story parking was only £3 for 24hrs which was brilliant.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Vicky

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Phil op 21 okt 2023
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was close to the rail station, check in was fast and friendly
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Phil op 21 okt 2023
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards Phil Woods, General Manager