Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 64 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
20
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 64 beoordelingen" "
8 - Goed
31
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 64 beoordelingen" "
6 - Redelijk
9
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 64 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 64 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Accommodatie zag er heel anders uit dan op de foto’s. Bij aankomst kregen wij een kamer met een oude vervallen badkamer en dat was de standaard kamer. Uiteindelijk hebben ze ons een suite gegeven waar we na een telleurstelling oké mee waren. De afstand van de kamers naar het restaurant en zwembad is afhankelijk van waar je kamer is ver lopen elke dag. Eten is matig en de taxi chauffeurs hebben de gewoonte om te bellen en rijden tegelijk en willen vaak meer betaald krijgen. Orange beach en safari was prachtig. Wij zouden niet nog een keer in dit hotel verblijven.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Tim
Reisde met partner
27 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Wahrheit kann ich nicht über das Hotel beschweren waren sehr freundlich, uns zu den Zimmern zu begleiten, die Einrichtungen sehr sauber und sehr komfortable Zimmer.
Die Restaurants sehr gut und sehr reichhaltiges Buffet und der Koch der ausgezeichneten Kuchen waren köstlich in den beiden Buffets, exzellenten Service sehr freundliche Menschen vor allem die von Aqua Lounge Bar und Lobby Bar.
Ich habe nur eine Beschwerde und das wäre mit einem der Kellner im Al Dente Restaurant auf den ersten sehr nett und alle, aber ein paar Tage nachdem ich dort mit meinem Freund war, fragte er mich Dinge wie, ob ich mit meinem Freund glücklich war oder ob er mein freund war obwohl er das schon wusste und ich fühlte mich sehr unwohl ein Mangel an Respekt und wenn mein Freund stand er kam direkt zu mir sprechen.
Leider erinnere ich mich nicht an seinen Namen und der vorletzte Tag war, wo ich explodierte ich mit meinem Freund essen ruhig, wenn er in der Nähe von unserem Tisch geht und sagt, Baby , Da haben mein Freund und ich beschlossen, diesen Ort zu verlassen und am anderen Buffet zu essen.
Das essen war nicht schlecht.
Und denn ich muss sagen, dass es eine Kellner gab, die mich und meinen Freund respektierte und die sich sehr gut um uns beide kümmerte.
Aber sonst allgemein eine gute Hotel
Tim
8/10 – Goed
Rabia
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like the fact our room was far away from the lobby but everything else was good i would recommend to others
Rabia
7 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
David
Reisde met familie
16 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
7 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mustafa
Reisde met familie
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Mustafa
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Anikó
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel.Can find gluten free food.
Anikó
7 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
LUCIA
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff would not do anything without asking for tips. Very annoying to have to pay extra for services that you already paid. Asked for wake up call. Got none. Had to change the room key several times as it did no work. We were a large group that paid premium. Some got premium rooms, some didn’t. All dependent on the tip paid. Internet was sketchy at the best
LUCIA
7 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Fadi
1 okt 2023
Fadi
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Michel
Reisde met partner
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best stay . the reception are very polite and helpful . All the employees are doing their best in order to make the guest happy . The food is excellent and fresh with many varieties . The room is clean .
Michel
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
sead, FORT WAYNE
Reisde met familie
20 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property comfort
sead
9 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Michel
Reisde met partner
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay . The food is fresh and delicious . The rooms are clear . It was a perfect stay
Michel
4/10 – Matig
Joanna
9 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Would not return
Check in was appalling- no information about the booking despite it been made a month before and rude staff. Ended up paying a premium rate for the night. Following day still not sorted until I contacted Hotels.com at a cost of £20 for the call (hotel said they would reimburse but did not).
Once sorted the remaining 2 days stay was pleasant but would not return as too much hassle at the beginning.
Joanna
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Hurghada Long Beach Resort Team op 23 nov 2020
Dear Johanna,
At the outset, please accept our sincere apologies wherein we fell way short of expected guest service satisfaction.
It is valuable and insightful feedback like yours that helps us to improve our services and propels us to work better and more efficiently.
We look forward to having you back so you can see again first hand that we are committed to always improving.
Thank you for visiting our property.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Hurghada Long Beach Resort Team op 23 nov 2020
Dear Guest,
thank you for posting your rating about your recent stay with us, it was indeed a pleasure serving you. We are very much looking forward to welcoming you back. Sincerely yours,
6/10 – Redelijk
Bassem
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for what I paid
The staff is very friendly, for the money I paid it's a good value but, for food quality and variety is not satisfied also some of the rooms need some maintenance.
Bassem
3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Rafikb op 2 jul 2020
Dear Mr. Bassem,
Thank you for staying with us and we do appreciate your feedback .
We wish that you share your comments during your stay that we ensure your stay is a a hassle free.
Best Regards
10/10 – Uitstekend
Joanne
Reisde met een groep
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exce
Amazing hotel. Helpful staff. Very clean room. Excellent stay ftom start to finish. Booked11 night but was so good we stayed for 4 nights
Joanne
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van RafikB op 2 jul 2020
Thank you for staying with us, we do appreciate. your feedback.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
The hotel is spotlessly clean and the staff very welcoming - all together excellent value for money
Elizabeth
7 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Claire
Reisde met familie
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Long beach hotel
Parfait
Claire
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Long Beach Hurghada Resort Team op 2 mrt 2020
Chère Claire,
Ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous. Merci pour votre retour favorable.
Bonne journée.
10/10 – Uitstekend
Jawad
Reisde met een groep
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Séjour !
Très bon séjour au Long Beach, un service compétent et à l’écoute.
L’hôtel est immense et il y a des activités chaque soir.
En bord de mer donc cadre idyllique.
Je recommande 100%
Jawad
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Long Beach Hurghada Resort Team op 2 mrt 2020
Cher Jawad,
Nous vous sommes entièrement reconnaissant pour votre retour si positif ainsi que votre recommandation. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement. Nos salutations les plus distinguées.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Very good hotel, staff are helpful, manager was attentive and accommodative to our special requests for the family trip.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hurghada Long Beach Team op 16 feb 2020
Dear Guest,
it is a pleasure to know your visit was satisfying and we are thanking you for sharing your feedback.
We are glad to know that you enjoyed your holiday and we managed to meet all the expectations.
Thank you for choosing for your holiday and we hope to welcome you back in the future.
Kind regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Stanze abbastanza datate come arredo lo stesso i ristoranti cibo discreto
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hurghada Long Beach Team op 9 feb 2020
Gentile Ospite,
La ringraziamo per il Suo commento, relativo al recente soggiorno.
Speriamo che la Sua vacanza sia stata gradevole e che, a parte la necessità di ammodernare, cosa che stiamo già mettendo in opera, abbia trovato la Sua stanza confortevole.
L'estetica è importante, ma ancora di più puntiamo sul creare un ambiente rilassante, che possa promuovere il relax degli ospiti. Siamo lieti che il servizio di ristorazione l'abbia soddisfatta, seppur non entusiasmata; preparare pietanze che incontrino i gusti di ospiti provenienti da tutto il mondo è arduo, ma noi ce la mettiamo tutta, fornendo cibo di qualità, menù sempre vari e serate a tema.
Speriamo di rivederLa al più presto e cogliamo l'occasione per porgerLe i nostri più cordiali saluti.
2/10 – Ontzettend slecht
AhmedRagaiElRaf, Hurghada Long beach resort
Reisde met familie
30 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food is bad . Internet not available only if you pay . Staff not friendly.
AhmedRagaiElRaf
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and peaceful place , with very polite staff , clean and organized restaurants
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Rivet, Lherm
Reisde met partner
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent , hors mis le fait que une seule personne du personnel parle francais...
Rivet
11 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Sahar
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sahar
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
mohamed
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice stay ...friendly staff..nice food ..excellent snacks at the bars ...amazing beach . my kids enjoyed the heated bool also ..i would come again and enjoy my time there in my next holiday
mohamed
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marsa Alam
Hôtel tres agréable en général. La plage est très grande donc de la place pour tout lr monde. On ne peut pas vraiment se baigner car coraux et marée basse mais pour le snorkling c est sympa. Les chambres spacieuses. Lits un oeu durs pour moi mais possibilité d obltenir un sur matelat et c est parfait. Les oreillers en egypt sont trop gros mais la aussi essayez de demander pour des plus petits. Le personnel est aux petits soins. Vs avez la possibilité d aller à la piscine pour adultes. Super mais attention les places sont prisées et il faut y aller tôt le matin pour etre sûre d y avoir 1 place. Wifi pas terrible mais c est l egypte ! N oubliez pas vous etes au milieu de nul part et du desert donc c est plus que normal ;))
Le lieu des repas reste très bruillant mais vous avez une magnifique terrasse vue mer donc super. Le soir toujour grillades aux choix sympa. Le seul hic pour moi très grand complexe donc un peu l usine et beaucoup de clients locaux avec beaucoup de groupes pour réunion. Il faut rentabiliser dommage !
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
franck, annecy
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
piscine magnifique et plage tres grande
sympathie de tous les personnels
franck
7 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Eva, Cairo
Reisde met partner
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the food is excellent . the pool . i had excellent stay
Eva
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The property is decently maintained. Nice landscaping and pool seemed adequately clean. Food was good. Always had plenty of water and coffee in the room. My room was very quiet. The building is a bit dated cosmetically but functionally seemed great. Was a much nicer place than I expected.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles sehr hilfsbereites Personal, großer weitläufiger Strand. Tolles Animationsprogramm. Das Essen war der Hammer.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kat, Saskatoon
Reisde met partner
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is spread out, but close to the ocean and has many pools. Rooms are spacious and staff are friendly and helpful. Food is delicious but they only have food during certain hours, which was unfortunate but okay.
Kat
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Rio
Reisde met familie
20 okt 2019
Positief: Personeel en service
Rio
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Animation team was great, everything else was very normal
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle strandlage, zu wenig badetücher, fast keine Uhr auf dem gesamten Areal, hauptsächlich ägyptische küche
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Yaser
11 sep 2019
Negatief: Netheid
الغردقة لونج بيتش 2019
الاقامة رائعة لكن ما أفسد علينا الاستمتاع هو بعد المطعم والاكوا عن الغرفة لان المسافة بعيدة جدا
وأيضا عدم وجود البارات بعد الساعة الخامسة
وعدم وجود تنظيف للغرفة
ما عدا ذلك كل شئ رائع
Yaser
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 aug 2019
Personal unterschiedlich freundlich, von sehr nett bis zu arrogant, fast feindselig
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación, no nos gustó que nadie hablara español entre el personal del hotel
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
L’établissement se trouve bien situé mais il faut rénover toutes les chambres la nourriture n’est pas varié
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
mahmoud
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
متنجع رائع واجازه جيده
الاستقبال جيد جدا ومتعاون جدا
الاستف رائع ومتعاون جدا وبشوش
المتنجع رائع ونظيف
الشاطئ جميل جدا وكبير
فريق الانيميشن مرح جدا
العروض الليليه من فريق الانيميشن جميله جدا
المطعم نظيف اكل جميل
الاكوا بارك كبيره جيده
المنتجع كبـــــــــــير جدا جدا جدا وده ممكن يكون ميزه وعيب في نفس الوقت
ولكن المجمل العام من افضل المنتجعات الي قضيت فيها اجازتى
واكيد احب انزل فيه مره اخرى لكى اكتشفه اكثر
mahmoud
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
nagy ibrahim
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nagy ibrahim
5 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad nothing to wrote about !!,,,,,,!,,,,,,,,,,,,,,,,
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Sam
Reisde met familie
21 jun 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked beach and coral riffs.
Food was repetetive, airconditioning worked liked noisy helicopter.
Sam
8 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Peter
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Lorenzo
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ok
Resort bello, camere da ristrutturare ma pulite
Lorenzo
8 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Omnia, Columbus, OH USA
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed with my family for 2 nights with 3 rooms booked. At the check in, I made a mistake through Expedia and booked a single bed room instead of double and they were flexible at the hotel to fix that for me smoothley without drama which was a first good impression. Staff was welcoming and very friendly. The hotel condition was acceptable with nice pools and beautiful garden. The rooms were comfortable with very good beds. The bathrooms were acceptable but need to be more luxurious. The food was ok with a bonus for the breakfast. The beach was beautiful and they provided good service in the all inclusive option while on the beach in terms of beverages, ice cream, snacks and activities. The animation and shows were ok. Overall I think it is a good experience and value given the current price. The hotel is not very luxurious but very acceptable and it can gives you a smile at the end of your stay. I’d recommend it and would be happy to come back.
Omnia
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 mei 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bilder entsprechen nicht der Realität. Zimmer/Badezimmer in sehr schlechter Verfassung. Viele Häuser im hinteren Teil des Resorts sind sie noch am renovieren. Uns wurde dort ein noch nicht renoviertes Zimmer gegeben, in mitten der Baustellen. Der Pool hatte verschimmelte Fugen. Strassen zeigen riesige Schlaglöcher auf, Schachtdeckel nicht sicher und Kupferdraht liegt seit 1 Woche nicht isoliert am Boden. Das Divingcenter ist geschlossen und wird von den Mitarbeiter genutzt und Übungen mussten im Familienpool durchgeführt werden.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer