Vlak bij het strand

Beoordelingen van Hotel Parkwood Incheon Airport

3 out of 5
Hotel Parkwood Incheon Airport
34, Masiran-ro, Jung-gu, Incheon, Incheon

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 208 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 159 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 565 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 565 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel near ICN airport
Service is super! I left a bag free of charge at the hotel and when I returned they upgraded my room!
Reactie van General Manager op 21 feb 2017
Dear, Ms. Petra Glad to hear that you have been satisfied with our service. Hope it was nice trip for you. Have a wonderful week! Kindly Regards, Euna Lim

10/10 – Uitstekend

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place, super service!
Would stay here again!!!!
Reactie van General Manager op 21 feb 2017
Dear, Ms. Petra We are sorry about late response. Thank you for your kindness feed-back every time. We really appreciated for it. Hope you to have great day!

8/10 – Goed

sunhyung

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
주변에 식당들이많아서 좋아요
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

YUKI

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

SUKEYOAHI

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Thuhoai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a good hotel

8/10 – Goed

Agnes

4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Kihyuk

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jing Jing

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The staff are friendly. It has all the stuff i need as a short term traveler.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

PRADEEP, SEWICKLEY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is close airport and on nice street having many options of restaurants and 7-11 stores open till late night. Staff were very friendly and always available for help if needed like directions or calling taxi or getting done housekeeping. Wonderful stay. Oh yes, light , air conditioning and Television all operated by remote control. Very good. It was nice staying there. The manager Lim was very respectful and friendly. Appreciated..
6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

naoya

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good!
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lim op 4 sep 2023
Dear, Mr/Ms. Thank you for your feed-back. Hope you to have a wonderful day! :)

10/10 – Uitstekend

KOJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lim op 4 sep 2023
We really appreciated for your review. Hope you to have a good week! :)

10/10 – Uitstekend

Wenzhe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It will be good if the shower area have a curtain.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lim op 4 sep 2023
Thank you for your opinion. We will consider about it. Hope you to have a wonderful day!

10/10 – Uitstekend

RUIXUE

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lim op 21 apr 2023
Thank you for your feedback. Have a good day! :)

10/10 – Uitstekend

Regine

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Lim op 12 mei 2023
Thank you for your kindness feedback. Have a good day! :)

10/10 – Uitstekend

YOUNG SUK

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

SAYURI

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Mahesh

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Best thing was Anna at FD. It was a good experience communicating with her. Restaurants was still closed and the restaurant across the road closes early at night. You better go there with your snacks if you’re going to check in late. Worst thing is their washroom with no shower curtain and so water is all over the washroom after your shower. I will try a different property next time.
1 nacht verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

joo

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

EUITAEK

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok for a break from mid night flight
comment is not related to, but suggest hotel should stick a notice regarding the nearby metro station is closed (we needn't go and return by walk under snowy weather)
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

xin

Negatief: Personeel en service
Location is good. Near beach. Bus just outside the hotel, easy to go anywhere including airport. Too much dust on the bed head Need to be cleaner. Too much noise in the hall way. I Generally speaking, it’s okay just for transit. But I won’t come again.
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Hilario

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Bumhyung

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Lim op 20 okt 2022
Thank you for your feed-back. Hope you to have a good day! :D

8/10 – Goed

Md Moshiur

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Safe and convenient
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Lim op 20 sep 2022
Thank you for your feed-back. Hope you to have a nice day! :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Stay
Friendly and helpful staff, good location a short way from the airport, right across the street from a convenience store, with lots of restaurants nearby. I would recommend
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Lim op 20 sep 2022
Good morning! We really appreciate for your feed-back. Hope you to have great week! :)

8/10 – Goed

Logan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely helpful English speaking staff. They can arrange taxis and they already know about the PCR tests if you're transiting to another country. They helped me feel at ease in a stressful situation
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Lim op 20 okt 2022
Hi, it is good to hear that we were helpful! Thank you for the feed-back. Hope you to have a wonderful day. :)

10/10 – Uitstekend

Olivia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van park op 24 aug 2022
감사합니다. 깨끗하고 친절한 호텔이 되도록 노력하겠습니다

10/10 – Uitstekend

Park

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
calm. and bathroom very clean and large
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Lim op 20 sep 2022
Thank you for your feed-back. Hope you to have a wonderful day! :)

10/10 – Uitstekend

Angela

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Lim op 20 sep 2022
안녕하세요, 리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 즐거운 하루 보내시길 바랍니다! :)

10/10 – Uitstekend

Jae hoon

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Lim op 20 sep 2022
후기 남겨주셔서 감사합니다. 좋은 하루 보내세요! :)

8/10 – Goed

TAKUMI

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最寄りの駅の始発時間が遅いため、タクシーで行くことになりましたが、ホテルのスタッフの方がタクシーを予約してくれたり、とても親切でした
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Lim op 22 jul 2022
こんにちは。 レビューを残してくれてありがとう! 楽しい一日をお過ごしください。 :)

8/10 – Goed

IN

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Lim op 22 jul 2022
안녕하세요, 시간 내어 리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 즐거운 하루 보내세요! :)

8/10 – Goed

JUNG SUK

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Lim op 22 jul 2022
리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 좋은 하루 보내세요! :)

8/10 – Goed

Matthew

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Takefumi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
帰国の為の宿泊で値段も安くて問題なかったです。
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Lim op 25 jun 2022
レビューを残していただきありがとうございます。 良い一日を過ごしてください! :)

10/10 – Uitstekend

HYUNIL

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Lim op 10 mei 2022
안녕하세요, 후기 남겨주셔서 감사합니다. 좋은 하루 보내세요! :)

8/10 – Goed

Eunkyeong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Lim op 12 apr 2022
안녕하세요? 리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 즐거운 한 주 보내시길 바랍니다! ^^

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Lim op 12 apr 2022
Hi, We appreciate for your feed-back. Thank you. Hope you to have a wonderful day! :)

6/10 – Redelijk

Kyungae

Zakenreiziger
크리스마스 이브에 숙박이 시설대비 엉청 비쌌어요. 다른 곳도 마찬기지겠지만요. 잘 수었어요
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Lim op 12 apr 2022
안녕하세요, 불편을 드려 죄송합니다. 고객님의 의견을 참고하여 개선하도록 하겠습니다. 좋은 하루 보내시길 바랍니다.

8/10 – Goed

jesuk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
맛집앞 및 마시안해변 바로앞
조용하고 바로앞 목적지 맛집이 있어 더 좋았습니다.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Lim op 12 apr 2022
안녕하세요, 리뷰 남겨주셔서 감사합니다. 좋은 하루 보내세요! :D

10/10 – Uitstekend

Damjeong

2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Lim op 19 feb 2022
안녕하세요, 귀중한 시간 내어 리뷰를 작성해주셔서 감사합니다. 즐거운 주말 보내시길 바랍니다! :)

10/10 – Uitstekend

anhtuyet

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jeongjun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

JIYUN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 가성비 좋았어요.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Lim op 9 dec 2021
안녕하세요. 저희 호텔을 이용해주셔서 감사합니다. 소중한 후기 남겨주셔서 너무 기쁘네요. 즐거운 일 가득한 연말 보내시길 바랍니다! ^^

8/10 – Goed

Sukjin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
위치가 좋은 깔끔한 여관
숙소가 다소 오래된 느낌이었으나 청소 상태등 양호하였으며 인근에 음식점이 많고 해변에서 가까와서 좋았습니다. 인천공항 2터미널까지는 차로 20분 가량 소요되니 참고하세요.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Lim' op 16 nov 2021
안녕하세요, 고객님. 소중한 후기 남겨주셔서 감사합니다. 즐거운 한 주 보내시길 바랍니다! :)

2/10 – Ontzettend slecht

Kristen

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
The front desk clerk told me i had to leave my room keys when we were leaving for breakfast. So i did as i was told. Thinking its the policy. When i got back with my 2 sleepy babies. They refused to give me my keys back. Saying they dont know what im talking about and had me arguing there for 15mins holding 2 crying and sleepy 2yo. Total BS
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lim op 22 okt 2021
불편을 드리게 되어 매우 유감입니다. cctv를 확인해 본 결과 오전 10시 45분경 식사를 마친 고객님이 아이 한명과 프론트에 오셨으며 정확히 3분 뒤인 10시 48분에 키를 받고 아이와 함께 방으로 입실하는 모습을 확인하였습니다. 의사소통에 문제가 있었던것은 죄송스럽게 생각하오나 저희 직원이 키를 주지 않았으며 15분동안 칭얼거리는 두 아이와 고객님을 기다리게했다는 글이 사실과 많이 다른것으로 보아 고객님께서 무언가 단단히 착오를 하신 듯 합니다. 다시 한번 원활하지 못했던 의사소통에 유감을 표합니다. First of all, we are sorry about lack of communication. The staff you talked with are not good at English. I checked cctv to find out exact situation after I saw your feed-back, and this is the real fact. You came in at 10:45 a.m. with one child, and start talking with our staff. You receive your room key exactly at 10:48a.m. we even checked that you entered your room around at 10:49 a.m. So, I can't understand why you said that we made you wait for 15mins with your 2 crying babies and saying that it was total bs. Again, sorry about the communication problem.

10/10 – Uitstekend

juhyun

1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Lim op 22 okt 2021
안녕하세요, 소중한 시간 내어 평점을 남겨주셔서 감사드립니다. 날씨가 많이 추워졌네요. 감기 조심하시고 좋은 하루 보내시길 바랍니다! :)