Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gratis valetparkeren ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Koelkast op de kamer
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Geldautomaat
Gastendiensten
Conciërgeservices
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Koelkast
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Geluiddichte kamers
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 19
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Plum Siheung
Plum Siheung
Hotel Plum Hotel
Hotel Plum Siheung
Hotel Plum Hotel Siheung
Beoordelingen over Hotel Plum
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 18 beoordelingen
10 - Uitstekend
6
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 18 beoordelingen
8 - Goed
9
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 18 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 18 beoordelingen
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 18 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
jaehee
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jaehee
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HYANG SUK
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYANG SUK
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jungtae
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jungtae
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
siyoung
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
siyoung
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
SHO
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
GOOD
SHO
6 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Jim Sung Hyhok
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jim Sung Hyhok
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
SANGRAE
Zakenreiziger
1 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANGRAE
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
CHUNG SEONG
Zakenreiziger
21 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNG SEONG
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
JONHHO
26 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2박3일
방 청결은 깨끗하고 좋았습니다.
방 크기는 사진과 다르게 생각보다 많이 좁아서 불편한 부분이 좀 있었지만 이틀간 지내기엔 크게 불편함은 앖었습니다.
JONHHO
2 nachten verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Hyunjin
Zakenreiziger
9 okt 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
흡연실에서 자는 듯한 경험
흡연실에서 자는 느낌이었어요
이틀 연박중 계속 창문을 열어 뒀는데
방에 쩔은 담배냄새와
다른 방과 욕실에서 계속 담배연기가 들어오는 것 같았어요
최악의 경험이었네요
Hyunjin
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
il cweong
Reisde met een groep
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
만족합니다
il cweong
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
sangwon
Reisde met familie
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주차 안내 및 카운터 분이 친절하시고, 깔끔합니다.
sangwon
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
yoon pill
Reisde met een groep
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoon pill
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
크리스마스 파티하러고 예약했었는데 풍선으로 꾸며져 있고 소품도 있어서 활용하기 좋았어요
방도 깨끗하긴했는데 바닥이 좀 덜 깨끗했는지 흰양말이 좀 까매지더라구요 그거 외에는 좋았습니당
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
expediada, 부천
Reisde met een groep
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
금연방이 없어서 좀 아쉬웠구요,
예약할땐 몰랐는데 주변이 다 술집 모텔들....
그래도 들어가서 방은 깨끗했던거같아요 리모델링 다시하신거 같았고
침대는 예민하신 분들은 편하진않으실거에요ㅠ
제가 그 예민한 분이라... 불편했거든요
그래도 침구는 깨끗한 편이었던거같아요 화장실도 그렇고
사진보다 룸사이즈는 꽤 작습니다.
응대해주신 직원분들은 친절했습니다.
바로옆 공영주차장이 주차장이라 주차걱정은 안하셔도될듯
expediada
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Seungkye
26 jun 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
체크인?
예약을 하고 오후4시쯤 도착해서 체크인하려고 했더니 갑자기 체크인 시간이 18시라고 직원이 이야기한다. 무슨 호텔 체크인 시간이 저녁 6시란 말인지. 옆에 있던 직원이 '그냥 해줘'라고 하는데 그것도 기분이 나쁘더라. 오후 4시에 입실하면서 이런 기분 느끼기는 처음이다.
텅텅빈 지하 주차장을 놔두고 발레파깅 하는 사람이 지상 공용 주차장에 차를 두는데, 그럴거면 지하주차장은 왜 만들었는지. 솔직히 이 호텔은 비추.
Seungkye
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
sun ok
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
플럼호텔..대만족했어요~^^
올 여름 너무너무 더워서 실외 활동은 자제하고 호텔에서 편히 쉬고 오자고 가족들과 합의를 하고 처음으로 호텔을 예약했어요..마침 파티룸이 있고 가능 인원도 넉넉한 플럼호텔을 발견! 기대반 걱정반으로 동생네와 가게 되었는데요.. 처음엔 중복 예약이 되었다고 해서 조금 난감하기도 했었는데 사장님께서 배려해주시고 친절하게 처리해주셔서 만족! 입실하여 깨끗한 실내(참고새 건물 조하*^^* 참고로 지하 주차장은 공사 중이였음ㅋ), 노래방 시설! 요즘 핫한 스타일러! 게다가 인덕션까지 있더라고요.. 입구에 비치된 아이스크림/간단히 아침을 해결할 수 있는 식빵,딸기잼 등 사장님의 세심한 배려가 만족감 두배! 였어요.. 위치는 오이도에서 가깝고 근처에 식당도 많고, 5분~10분 거리에 번화가도 있어서 식사 해결하기에도 굿! 저희는 케이크 사다 파티하고 치킨 시켜먹고 잘 놀다 왔어요..조금 선선해지면 또 가렵니다!