Fotogalerie voor Hotel Tour





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer (Including 5 Days of Free Parking) laden

Standaard tweepersoonskamer (Including 5 Days of Free Parking)
9,2 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Including 5 Days of Free Parking) laden

Standaard Twin kamer (Including 5 Days of Free Parking)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer (Including 5 Days of Free Parking) laden

Deluxe driepersoonskamer (Including 5 Days of Free Parking)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis minibar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Een bidet
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Family Room laden

Deluxe Family Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8, Huinbawi-ro 59beon-gil, Jung-gu, Incheon, Incheon, 22371
Over deze accommodatie
Hotel Tour
Vergelijkbare accommodaties

Golden Tulip Incheon Airport Hotel & Suites
Golden Tulip Incheon Airport Hotel & Suites
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 2.325 beoordelingen
De prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 mei tot 31 oktober.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Tour
8,8
Uitstekend
8,6
Netheid
8,2
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Mabel
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mabel
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
madoka
21 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
madoka
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Zhanju
19 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Zhanju
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki, Kobesi
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuki, Kobesi
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Michael, Rosemount
Reisde met familie
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HyunKyung
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HyunKyung
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jul 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoann
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoann
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CHIZU
30 jun 2025
CHIZU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Asim
Reisde met een groep, Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asim
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
kaori
16 jun 2025
kaori
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
SHIHO
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIHO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUNORI
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUNORI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Martin
4 jun 2025
Positief: Netheid
Martin
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kyeongju
24 mei 2025
Kyeongju
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sang Hoon
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sang Hoon
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Daren
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daren
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Seon-Geun
7 mei 2025
Seon-Geun
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kyeong Pil
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyeong Pil
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Stephen
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
wendie
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for transit
wendie
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHIM
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIM
1 nacht verbleven in april 2025