Numberone Residence
Hotel met 10 restaurants en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Incheon
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Alle foto's voor Design driepersoonskamer laden

Design driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Alle foto's voor Design tweepersoonskamer laden

Design tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Alle foto's voor Kamer, alleen voor vrouwen (Capsule Room) laden

Kamer, alleen voor vrouwen (Capsule Room)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Alle foto's voor Kamer, alleen voor mannen (Capsule Room) laden

Kamer, alleen voor mannen (Capsule Room)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Incheon Jung-gu Airport, Line 424, Daewoo Sky World Building No. 203, Incheon, Incheon, 22382
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Grape Residence Hotel
Grape Residence Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
6.6 van 10, 7 beoordelingen
De prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
7 aug - 8 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor lang parkeren: KRW 5000 per dag
- Toeslag voor huisdieren: KRW 40000 per accommodatie, per dag
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Numberone Residence Hotel Incheon
Numberone Residence Hotel
Numberone Residence Incheon
Numberone Residence
Numberone Residence Hotel
Numberone Residence Incheon
Numberone Residence Hotel Incheon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Numberone Residence
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2/10 – Ontzettend slecht
KURNIATY
9 jan 2024
KURNIATY
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
PILSANG
Reisde met familie
8 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PILSANG
10/10 – Uitstekend
Kyunghee
23 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
싼가격에 이런장점만 갖춘 숙소 없을거에요



Kyunghee
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
CHUNHEE
Zakenreiziger
5 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNHEE
2 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
HEEJAE
15 dec 2020
HEEJAE
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
JUNCHEOL
Reisde met familie
2 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNCHEOL
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
In Cheol
Reisde met familie
23 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In Cheol
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Jeaeun
Reisde met familie
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeaeun
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
jihyun
Zakenreiziger
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jihyun
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Not bad
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
JASMIN
28 feb 2020
JASMIN
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하셨고 대부분 좋았지만
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
YU FAN
9 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU FAN
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
FesOjisan
1 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FesOjisan
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Masanori
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ターミナル2に到着した時は注意
Masanori
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019