Chariton Hotel Ipoh

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een bar/lounge in Ipoh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Chariton Hotel Ipoh

Standaard kamer, 1 kingsize bed | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Bar (ter plaatse)
Lobbylounge
Zitruimte lobby
Vergaderfaciliteit

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Plasmatelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Plasmatelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Plasmatelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Plasmatelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer, geen ramen (Super)

Hoogtepunten

Airconditioning
Plasmatelevisie
Badjassen
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Standard King Room with Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Deluxe Room Without Window

  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Deluxe Triple Room (No Window)

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Deluxe Triple Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standard King Room Without Window

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Twin Room With Window

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room Without Window

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
B-G-28, Jalan Dr Nazri Shah, Times Square Ipoh, Ipoh, Perak, 30250

In de buurt

  • Ipoh Parade - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Dataran Ipoh - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Hospital Raja Permaisuri Bainun - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Concubine Lane - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Perak-stadion - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 7 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪長江白咖啡 - ‬2 min. lopen
  • ‪STG Tea House Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪Shake & Bake Cafe - ‬7 min. lopen
  • ‪The Deli - ‬4 min. lopen
  • ‪Allegra @Ipoh Specialist Hospital - ‬18 min. lopen

Over deze accommodatie

Chariton Hotel Ipoh

Hotel in de buurt van Aeon Station 18
Chariton Hotel Ipoh biedt faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice en een bar aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
  • Gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Chariton Hotel Ipoh zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en badjassen en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Plasmatelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Plasma-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ecotel Hotel Ipoh
Ecotel Ipoh
Chariton Hotel Ipoh
Chariton Ipoh
Chariton Hotel Ipoh Ipoh
Chariton Hotel Ipoh Hotel
Chariton Hotel Ipoh Hotel Ipoh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Chariton Hotel Ipoh?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Chariton Hotel Ipoh te parkeren?

Bij Chariton Hotel Ipoh kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Chariton Hotel Ipoh?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Chariton Hotel Ipoh uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Chariton Hotel Ipoh?

Dit hotel in Ipoh ligt binnen 2 km afstand van Ipoh Parade, Dataran Ipoh en Khizanat. Ook Memory Lane Market en Han Chin Pet Soo liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Chariton Hotel Ipoh

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 75 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 75 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

NG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Away from busy area. Great for people who prefer quiet stay.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Intan Farhana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good services and nice room
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

NATASHA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
+ Ample parking spaces. - Not clean, especially toilet/bathroom area - door is not able to be locked. Room felt smoky when first entered, good that they changed room for us, however smell was still pretty bad overall. Lights in the room were pretty dim.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Haron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

NA

Did not check in cos it far from the event venue..
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Li Huan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bad experiance

toilet bowl too dirty, window too dust and broken, floor in bad condition, aircond also dirty and broken
floor in bad condition and using tape, poor maintenance
window broken
window dust
aircond in bad condition
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

FUI SUN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Stay

Nice quiet enviroment. .Good stay
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a quiet and calm place to stay. The air conditioner need to be serviced.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and calm place.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable stay n clean
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Staff friendly and room cleanliness need to improve .
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Average Place Good For One Night Stay

All I can say that everything is average, I didn't like the smell of the room when I came in but for the price I think it is ok.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

MOHD NOOR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel..their staff's give a good service..will get this hotel in future visit..
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

kok soon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Eunice

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bathroom floor was sticky to step, and becomes slippery after floor got wet with water. Dustbin and basket to throw the towel not clearly identified. Otherwise is all right.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
easy to park and comfy
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Wu, Subang Jaya, Selangor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice, cozy & comfortable and easy access to Ipoh town area.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Not bad

The hotel was very clean & quiet, and very near to many locations.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

hotel (quite, conform),hotel staff no professional

Staff no professional: I give all my detail for confirmation, hotel staff say “ hotel didn’t received room booking.After 20 minutes, I recall hotel asking for my booking, then hotel staff say “ Hotel received my booking.” Besides that, hotel staff say “ hotel full house”, because I asking to second floor room. So, I enter the room she give me, water heater no working and TV channel no working.Then, I request for change room. The hotel staff give me other room in second floor. What is the meaning of “HOTEL FULL HOUSE!!!!!!!!” . Dear Expedia, This is why I say the hotel staff no professional. Thanks and best regard.
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Adrian

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Hotel smells like a nightclub except the reception

This trip's stay at the hotel is the worst and this is the last time my wife and I will be staying here. When walking up to the 3rd floor to our room, the whole corridor and stairs had that cigarette smell but we just ignored it. When reaching our room, room 313 just smelled like nightclub. The receptionist changed to our room on the same floor without any questions asked, so we were happy about that. But, the new room was just a little bit better but still it had that cigarette smell. We've just unpacked our luggage and just imagine the fresh unworn clothes in your luggage now smells like a nightclub.
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

shahanizam

1 nacht verbleven in mei 2018