Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor De Botani Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
9 jul - 10 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18-22 Jalan Lapangan Siber 1, Bandar Siber, Ipoh, Perak, 31350
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

De ParkView Hotel
De ParkView Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 131 beoordelingen
De prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
9 jul - 10 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 29.70 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 29.70 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Botani Hotel Ipoh
Botani Hotel
Botani Ipoh
De Botani Hotel Ipoh
De Botani Hotel Hotel
De Botani Hotel Hotel Ipoh
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over De Botani Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 mrt 2025
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Azhar
5 feb 2025
Negatief: Voorzieningen
Azhar
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Roger
30 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Loh
Zakenreiziger
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loh
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Loh
Zakenreiziger
30 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loh
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Rafsyatul
4 mrt 2023
Rafsyatul
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
SZE KHEI
27 jan 2023
SZE KHEI
2 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Kam Kong
31 okt 2022
Kam Kong
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Jesika Nanda Lelita
10 jul 2022
Jesika Nanda Lelita
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Johari
Zakenreiziger
1 aug 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Johari
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Lim
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Jimmy
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimmy
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Mohamad
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamad
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
hoi yin
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨舒服
hoi yin
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Ahmad
Reisde met familie
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Keat Leong
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keat Leong
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Mohd Firdaus
29 jul 2019
Positief: Netheid
Sila perbaiki book online lebih cepat dan mudah.
Mohd Firdaus
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Aina
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Just nice
Aina
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
bong
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bong
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
RC
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RC
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018