De Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Ipoh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor De Hotel

Accommodatievoorzieningen
Deluxe kamer | Een bureau, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Zitruimte lobby
Exterieur

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer (Grand)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.86, Jalan Dato Lau Pak Khuan, Taman Ipoh, Ipoh, 31400

In de buurt

  • Perak-stadion - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Winkelcentrum Kinta City - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Hospital Raja Permaisuri Bainun - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Ipoh Parade - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Concubine Lane - 5 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 14 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Kam Wan - ‬5 min. lopen
  • ‪Sun Marpoh Restaurant Sdn. Bhd - ‬4 min. lopen
  • ‪御寶轩点心楼 Dimsum Paradise - ‬4 min. lopen
  • ‪Restoran Yat Yat Seng - ‬3 min. lopen
  • ‪Ipoh Garden Gourmet Square Sdn. Bhd - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

De Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
De Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een tuin aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 50 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Tuin

Meer

  • 1 etage

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Ipoh
De Hotel Ipoh
De Hotel Hotel
De Hotel Hotel Ipoh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij De Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij De Hotel?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij De Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 22 jul. 2025 min. € 34,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij De Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij De Hotel?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij De Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt De Hotel?

Dit hotel in Ipoh ligt binnen 2 km afstand van Perak-stadion, Winkelcentrum Kinta City en Ipoh Nachtmarkt. Ook Angsana en Geologisch Museum liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over De Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 47 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raymond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

CINDY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Reasonable short stay

The staff were courteous and welcoming. It's best to upgrade your stay as the lower price rooms have no window and are small. Overall not a bad hotel.
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gavin, Surrey

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is horrible. The room smelled my sewer “P _ _ P”. I asked for another room but they said there were no other rooms available. The A/C did not work properly. The bed was like sleeping in a rock.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

YinKwong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer

Ipoh Garden

Pleasant and quiet location and walking distance to amenities, Food courts, cafes, and restaurants. Just between 10-15 minutes to Ipoh City Center by Car.
4 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Cheong Chuan

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Patrisia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

SHANG PAING

2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

LEE

Moderate stay

Acceptable
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Gloria

Positief: Personeel en service

My stay

There was no hot water. Generally the place needs a uplift.
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Clean n safe hotel. But the pillows are old and some towels were tatted
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Francis, Malacca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Walking distance to sport's venues. Many banks nearby.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
More electrical socket should be in place.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Fong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Johnny, Singapore

Positief: Personeel en service

Centrally located

Quiet and small hotel but near to all the eateries and conveniently located.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

wong, sungai petani, kedah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1. Easy parking place 2. Hotel is near to eating foodcourt
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average hotel, but super friendly staff
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Haslizal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

De Hotel

Free parking, clean and good amenities
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice and economic place to stay

The hotel is overall cozy and clean. Water is the only problem. When I tried to wash the fruit, I found the water was yellow. I mean, YELLOW. So I called the staff and told them about the situation. The staff was polite and said will have someone to come over and check the water. However nobody came. We ended up letting the water flow for about 1 hour (felt guilty to waste the water) and eventually it turned clean.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Yen Yee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017