Honeymoon suite, 1 queensize bed, niet-roken | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau

Beoordelingen van Fair Park Hotel

2 out of 5
Fair Park Hotel
85, Jalan Kamaruddin Isa, Ipoh, Perak

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 71 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van FAIR PARK HOTEL op 26 dec 2023
THANK YOU FOR YOUR REVIEW. HOPE TO SEE YOU AGAIN.

10/10 – Uitstekend

Brandon

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Julian op 3 dec 2023
HANK YOU FOR YOUR REVIEW. HOPE TO SEE YOU AGAIN.

6/10 – Redelijk

Premaselvi

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Joanne op 1 aug 2023
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Rajasegaran

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Kevin op 3 dec 2023
Thank you for the review. Do let us know of any issues you had during your stay. Our team will take steps to make necessary improvements. Hope to see you again.

6/10 – Redelijk

AWAD

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Joanne op 1 aug 2023
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Fitri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Joanne op 1 aug 2023
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.

4/10 – Matig

Halim, Shah Alam

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Room as per described in web. No breakfast though payment made was for room & breakfast. The reason we chose this hotel as they provide breakfast & that time was festive sesaon. No restaurant open that time. Not even a single bread from 7-Eleven given as a replacement. Have to walk thru smoking-floor to get to the non-smoking floor. We had bad cough as a result of it as me & my son are asthmatic. Parking less security
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Joanne op 1 aug 2023
Dear Halim, we are sorry this has happened. Thank you for letting us know about this, we will investigate further and improve upon this.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Joanne op 1 aug 2023
Thank you for leaving a rating. We are always looking to improve. Hope to serve you again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Danny

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Easy acess to various locations.Service not in order
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van SH op 22 apr 2019
Thanks for the comments. we will address this to our management.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van SH op 20 feb 2019
THANKS FOR THE RESPONSE GIVEN.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad...
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van SH op 11 feb 2019
Thanks for the comment given.

10/10 – Uitstekend

Nik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amat memuaskan. Tahniah. Teruskan usaha.
Penginap di hotel ini amat memuaskan. Sekiranya saya ke Ipoh lagi pada masa hadapan saya pasti menempah hotel ini untuk bermalam. Terima kasih.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van SH op 11 feb 2019
Thanks for the comments given.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a decent stay.
The room has nothing to shout about but the basin was broken with water rushing down at the bottom of the basin. It got worst on 3rd day and the bed sheet has dried blood stain the day we checked in. One of the curtain has burned hole.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van SH op 13 feb 2019
Sorry for inconvenient stay with us.we will bring this issue to our management. Thank You.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Air conditioning sound is noisy and old television which cannot Switch the channel.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van SH op 13 feb 2019
Sorry for inconvenient stay with us.We will bring this issue to our management. Thank You.

8/10 – Goed

Mie

Positief: Netheid, personeel en service
Close to town
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sharmila op 7 jan 2019
yes

4/10 – Matig

siti aishah, melaka

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bilik tidak selesa
Bilik yang sempit dan tidak sesuai untuk OKU
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sharmila op 7 jan 2019
Bilik Standard memeng tidak sesuai untuk OKU.Tolong pilih bilik Superior ke atas untuk keselesaan anda. Terima Kasih

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Sha op 7 jan 2019
Noted

8/10 – Goed

Sabarin

Selesa
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van sharmila op 7 jan 2019
Anything can i help you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van sharmila op 9 jan 2019
?

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sha op 7 jan 2019
Noted

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Value for money. Nice...nice...nice .
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Sharmila op 12 dec 2018
Thank You for your kind response.

2/10 – Ontzettend slecht

Nor Hishamuddin

Positief: Netheid
Bad experience
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad facilities and uncomfortable room
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Sharmila op 9 aug 2018
Thanks for the comment given .We will improve our service level and do the best to our guest in future. Thank You

6/10 – Redelijk

HUEI YOKE

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
酒店床差有声音,有点吵,Check ln有问题订两套房有我朋友名字没有我的名到了酒店说没有左右两边房,又要网上查我名字查到都太迟了没有左右房,真气人他们说是网购的问题。
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Sharmila op 9 aug 2018
Thanks for the comment given, we will improve our service level and do the best to our guest in future. Thank you.

6/10 – Redelijk

フレディ, マレーシア

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル自体は古いが清潔に保たれています。まだテレビがブラウン管だったり、ローカル番組しか映らなかったりと古さは否めませんが最低限の設備、清潔感は合格点だと思います。
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van sharmila op 30 jul 2018
Thanks for staying with us and for the comments. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

LEE

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

CHYE LAY

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
One night stay in Ipoh
The bathroom was very smelly. Should be due to clogged toilet drainage and or plumbing. The curtain separating the shower area to the wash basin also stink.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

AIDURA

Reasonable stay
Nothing to shout about. It is a budget hotel but i have stayed in a much better budget hotels with cheaper rates. Having said that, for a 1 night stay, it was reasonable. Breakfast is not included but for only RM10, the menu is really worth the price.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Tan

Negatief: Netheid
Disappointed
Wifi not working inside room. Floor carpet dusty.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Seok Ting

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Dzlyn, Selangor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay
Nice place to stay on a budget. Very big room and clean. Near to Ipoh Parade and easy to access to all attractive place.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Alison, Kuala Lumpur

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite convenient n reasonable priced.Good parking.
No separate shower stalls, so the whole bathroom floor is wet when one takes a shower. Only 1 free extra pillow for a twin room. Extras are charged RM2 each. No direct lift to the new wing. One has to walked to 1st floor to get the lift or take a lift from the old wing and walk across. Inconvenience to those on wheelchairs. Most rooms in the old wings are smoking rooms that smells of cigarette smoke.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Zamzul, Kepong, KL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Near to City and Sport Complex
Large room. Limited parking space. Lift direct to carpark. Quiet - no pub nearby, no traffic Nearby mamak restaurants.
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

jenny, malaysia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room lock spoil Parking limited Room amenities no
Once reached, room lock spoil at the bathroom. Then maintenance guy very rude to do it. Room amenities not same as appear in website. Limited parking as website was saying a lot of Parking.
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Chan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ABSOLUTELY NO!!!!!!
What a terrible hotel. you can find there is a lot woman hair on the floor, blood stain on bed sheet, very sticky floor and, worst ever TV , CRT ...come on...still using CRT tv??? unbelievable!
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Ming Hiong

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Will not go back to this hotel again.

6/10 – Redelijk

Anne, KL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean Hotel for a Short Trip
The hotel was clean and comfortable. I booked this hotel last minutes and the check in was smooth. The only drawback was a loud noise coming from the piping system for about 5 minutes (after I took a hot shower). My guess it was the hot water. Other than that, the hotel was good.

4/10 – Matig

mohamad

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Umima, Putrajaya

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
this hotel close to city
not all plug functioned, bad experience with iron board..huhu

10/10 – Uitstekend

Syafiq, Kajang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay. To provide free parking coupon when the hotel parking space is full.

2/10 – Ontzettend slecht

MC, C

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strategic location as near town but dirty and old
Unsatisfactory,as mostly facilties are old and dirty and bad maintain.Worst of all not enough carpark for guest escpecially peak season.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Out of expectation , dirty , smelly And spooky feel

8/10 – Goed

Chee Meng, Pahang

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice Hotel
Overall , staffs are pleasing . Room is clean. Power socket in the room were at the back of the TV. It is hard to charge mobile or boil water. Internet connection is extremely bad. In term of signal and speed.
Reactie van NUR op 9 dec 2016
Thank you for your stay and hope to serve you again in the future. We will try our best to improve our services to provide the best to our guest

8/10 – Goed

kamal shamsul bhari

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mudah dijumpai
perhidmatan yang disediakan semua bagus cuma loji kumbahan di basement yang kurang selesa sikit
Reactie van General Manager op 9 dec 2016
Thank you for your stay and hope to serve you again in the future. We will try our best to improve our services in order to provide the best for our guest

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

KaiJun, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean
Pretty comfortable and relaxing night for me and my two brother with a neat floor mattress ^ ^
Reactie van NUR op 9 dec 2016
Thank you for your stay and hope to serve you again in the future. We will try our best to improve our services in order to provide the best for our guest

6/10 – Redelijk

James, Suabng Jaya

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Paid rm99.11 for a room with a single breakfast voucher & need to pay rm10 for an additional one. FIT walk in only pay rm87 & with 2 breakfast voucher.

6/10 – Redelijk

Pie, SL, MY

Positief: Personeel en service
Nice budget hotel & not far from town
Overall experience was ok. Location is nt far from town (driving distance)

4/10 – Matig

Eh Noum, KL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No good.
The only positive point from this stay was the private parking place for hotel customer. The room condition was old and has some strange smell. The Room was at 3rd level facing the main road. There were alot of noise coming from the traffic, even at 2 am. The room came with a complimentary breakfast coupon (only for 1 person, despite i stayed with my partner). Check in took like 20 minutes. TV has limited channel to choose from and even so, the signal was poor. Overall, bad experience.