Manhattan Hotel Ipoh
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Aeon Station 18
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Manhattan Hotel Ipoh





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer (Queen) laden

Superior kamer (Queen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Junior Suite
Alle foto's voor Deluxe King laden

Deluxe King
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Superior Twin Room
Family Room
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Deluxe Twin Room
Family
Presidential Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Pusat Perniagaan Pengkalan Putra, Jalan Pasir Puteh, Ipoh, Negeri Perak, 31650
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Travelodge Ipoh
Travelodge Ipoh
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 43 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van MYR 50 te betalen.
- Je dient de borgsom binnen 72 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 53 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manhattan Ipoh
Manhattan Hotel Ipoh Ipoh
Manhattan Hotel Ipoh Hotel
Manhattan Hotel Ipoh Hotel Ipoh
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Manhattan Hotel Ipoh
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Manivanan
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Personeel en service
Manivanan
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Toshihiro
Reisde met partner
3 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihiro
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Clarence Leslie, SUBANG JAYA
Zakenreiziger
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence Leslie
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Seng Whatt
Reisde met familie
13 nov 2023
Positief: Netheid
Seng Whatt
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
uma
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
uma
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Treselyn
Reisde met familie
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Treselyn
7 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Clarence Leslie, SUBANG JAYA
Zakenreiziger
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence Leslie
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
SARATHA
30 mrt 2023
SARATHA
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Clarence Leslie, SUBANG JAYA
Zakenreiziger
20 mrt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence Leslie
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Clarence Leslie, SUBANG JAYA
Zakenreiziger
11 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence Leslie
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Clarence Leslie, SUBANG JAYA
Zakenreiziger
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence Leslie
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Kwok Ki
Reisde met familie
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Kwok Ki
5 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Zhi Sung
Reisde met partner
10 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Zhi Sung
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Eleazar
22 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean rooms and good service.
Eleazar
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
MOHD HANAFI
Zakenreiziger
12 jun 2022
Positief: Personeel en service
Ok
MOHD HANAFI
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Cheng
9 apr 2021
Cheng
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
CJ, PJ
Reisde met familie
7 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CJ
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
staff is nice and helpful.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Mohd Rahman
Reisde met familie
2 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Rahman
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Sam
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel with reasonable price
Sam
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019