Hotel Tulip Ishigakijima
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/cafรฉ in Ishigaki
Fotogalerie voor Hotel Tulip Ishigakijima





Beoordelingen
7,8 op 10 โ
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Semi-Double Bed x1) laden

Kamer, niet-roken (Semi-Double Bed x1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-5 Yashima-cho, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0011
Over deze accommodatie
Hotel Tulip Ishigakijima
Vergelijkbare accommodaties

Mr.KINJO GRAND CATS
Mr.KINJO GRAND CATS
- Keuken
- Gratis wifi
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Magnetron
8.4 van 10, Zeer goed, 118 beoordelingen
De prijs is โฌย 33
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 880 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Tulip Ishigakijima
Tulip Ishigakijima
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki, Japan - Okinawa Prefecture
Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Japan - Okinawa Prefecture
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Tulip Ishigakijima
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 aug 2025
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
HIDEKI
16 aug 2025
Positief: Personeel en service
HIDEKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 โ Redelijk
JUN
25 jul 2025
JUN
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Stu
21 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
HIROYUKI
Reisde met partner
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
Kazuhiro
29 mei 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Kazuhiro
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 โ Redelijk
toyohito
2 mei 2023
toyohito
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 โ Uitstekend
Al
Zakenreiziger
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 โ Goed
Izumi
Reisde met een groep
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Izumi
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 โ Uitstekend
Chihira
18 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chihira
3 nachten verbleven in maart 2023
6/10 โ Redelijk
KIYOSHI
28 jun 2022
KIYOSHI
2 nachten verbleven in juni 2022
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 apr 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅทฅไบไธญใชใๅ ใซ่จใ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 โ Goed
DAISUKE
23 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAISUKE
3 nachten verbleven in maart 2022
4/10 โ Matig
SHUKO
7 mei 2021
SHUKO
3 nachten verbleven in mei 2021
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅฉ็จใใใใๅ ดๆ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
6/10 โ Redelijk
ATSUSHI
Zakenreiziger
28 jan 2020
ATSUSHI
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
็ฉบๆธฏ้่ฟใใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 โ Uitstekend
KOTARO
Zakenreiziger
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅบๅผตๅฉ็จใซๆ้ฉ
KOTARO
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Azusa
29 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azusa
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
Man Kuen
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Kuen
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 โ Goed
take
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
take
2 nachten verbleven in juli 2019








