Hotel Tulip Ishigakijima

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/cafรฉ in Ishigaki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 โ€“
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Semi-Double Bed x1)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Traditionele kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privรฉbadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-3-5 Yashima-cho, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0011

In de buurt

  • Zaal ter Ere van Nobumoto Ohama - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Southern Gate Bridge - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Yaeyama-museum - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Euglena Mall - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Ishigaki Island Veerbootterminal - 8 min. lopen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Ishigaki (ISG-Painushima) - 13 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชไธƒไบบๆœฌ่ˆ— - โ€ฌ9 min. lopen
  • โ€ชๅ…ซ้‡ๅฑฑใใฐๆœฌๅบ— ๅคขไนƒๅฑ‹ - โ€ฌ6 min. lopen
  • โ€ชๅนณ่‰ฏๅ•†ๅบ— - โ€ฌ5 min. lopen
  • โ€ชMeat Bar Butcher Trico - โ€ฌ6 min. lopen
  • โ€ช็Ÿณๅžฃ็‰›MARU - โ€ฌ4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Tulip Ishigakijima

Hotel in Yashimacho
Als je bij Hotel Tulip Ishigakijima verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een koffiebar/cafรฉ, stomerij-/wasservices en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en een lift
  • Een automaat, een rookvrije accommodatie en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle 70 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPYย 880 per persoon
  • Een koffiebar/cafรฉ
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 880 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Tulip Ishigakijima
Tulip Ishigakijima
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki, Japan - Okinawa Prefecture
Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Japan - Okinawa Prefecture
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel Ishigaki

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Tulip Ishigakijima?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Tulip Ishigakijima te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Tulip Ishigakijima?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Tulip Ishigakijima uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Tulip Ishigakijima?

Dit hotel ligt in Yashimacho, binnen 10 minuten lopen van Zaal ter Ere van Nobumoto Ohama, Southern Gate Bridge en Yaeyama-museum. Ook Ishigaki Island Veerbootterminal en Euglena Mall liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Tulip Ishigakijima

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 83 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 83 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 โ€“ Goed

jun

4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

HIDEKI

Positief: Personeel en service
่Šณ้ฆ™ๅ‰คใฎๅŒ‚ใ„ใŒใใคใ™ใŽใ‚‹ ใใ‚Œไปฅๅค–ใฏ่‰ฏๅฅฝใงใ—ใŸ
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 โ€“ Redelijk

JUN

1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 โ€“ Goed

Stu

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kinda bizarre. I was only one at hotel - as in no other guests or staff!
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

HIROYUKI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
่‡ช่ปข่ปŠใฎใƒฌใƒณใ‚ฟใƒซใŒ3ๆ™‚้–“็„กๆ–™ใงใƒ›ใƒ†ใƒซๅ†…ใ‚‚ใ‚‚็ถบ้บ—ใงใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 โ€“ Goed

Kazuhiro

Positief: Personeel en service, comfort kamer
่จญๅ‚™ใฏ็ฉบ่ชฟใ‚’ใฏใ˜ใ‚่‹ฅๅนฒๅคใ„ๆ„ŸใŒๅฆใ‚ใชใ„ใŒใ€ๆœ้ฃŸใ‚’ๅซใ‚ใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใฏๆบ€่ถณใงใใ‚‹ใ‚‚ใฎใงใ‚ใฃใŸใ€‚ใ‚ตใ‚คใ‚ฏใƒชใƒณใ‚ฐๆ—…่กŒใงๆณŠใพใฃใŸใŒใ€ใƒญใƒผใƒ‰ใƒใ‚คใ‚ฏใซ้–ขใ—ใฆใฏ่ผช่กŒ่ข‹ใซๅ…ฅใ‚Œใฆ้ƒจๅฑ‹ใซๆŒใก่พผใฟๅฏ่ƒฝใชใฎใงใ‚ปใ‚ญใƒฅใƒชใƒ†ใ‚ฃ้ขใงใ‚‚ๅฎ‰ๅฟƒใงใใ‚‹ใ‚‚ใฎใงใ‚ใฃใŸใ€‚ใพใŸๆ–ฝ่จญๅ†…ใซใƒฉใƒณใƒ‰ใƒชใƒผใŒใ‚ใ‚Šๆด—ๆฟฏๆฉŸใจไนพ็‡ฅๆฉŸไธกๆ–นไฝฟใˆใ‚‹ใฎใ‚‚ไพฟๅˆฉใงใ‚ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 โ€“ Redelijk

toyohito

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

Al

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was small yet comfortable. I found a hair in my bed when I arrived, Iโ€™m bald so I know it couldnโ€™t have been mine. Outside of that the room was clean. The electronics in the room wonโ€™t work unless your room key is plugged into the wall. Very eco friendly, the location is a short walk to all the restaurants and shops in the ishigaki port area about a 10 minute walk to the actual port if you are interested in going to remote islands. Overall a good stay and I would stay again here when Iโ€™m in Ishigaki Island
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 โ€“ Goed

Izumi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฎ‰ใใฆๆœ้ฃŸใ‚‚็พŽๅ‘ณใ—ใ„ใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ๅ€คๆฎตใ‚’่€ƒใˆใ‚Œใฐๅ……ๅฎŸใ—ใฆใ„ใพใ™ใ€‚
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

Chihira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 โ€“ Redelijk

KIYOSHI

2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅทฅไบ‹ไธญใชใ‚‰ๅ…ˆใซ่จ€ใˆ

ๅค–ๅฃๅทฅไบ‹ไธญใชใ‚‰ๅ…ˆใซ่จ€ใˆ
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 โ€“ Goed

DAISUKE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

4/10 โ€“ Matig

SHUKO

3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง่ปŠๅ ดใŒ็„กๆ–™๏ผใ‚ใพใ‚Šไบบใจไผšใ†ใ“ใจใ‚‚ใชใๅฎฟๆณŠใงใใจใฆใ‚‚ใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅˆฉ็”จใ—ใ‚„ใ™ใ„ๅ ดๆ‰€

ๆธฏใ‹ใ‚‰ใ‚‚ใ—ใชใ„ไธญๅฟƒๅœฐใ‹ใ‚‰ใ‚‚่ฟ‘ใ„ใฎใงใ€ๅˆฉ็”จใ—ใ‚„ใ™ใ„ใงใ™ใ€‚ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใฎๆ–นใ‚‚่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸใ€‚ๆ™ฎ้€šใฎใƒ“ใ‚ธใƒใ‚นใƒ›ใƒ†ใƒซใจใ„ใฃใŸๆ„Ÿใ˜ใงใ™ใŒใ€ๆธ…ๆŽƒใฏ่กŒใๅฑŠใ„ใฆใ„ใพใ—ใŸใ€‚ๆฌฒใ‚’่จ€ใ†ใจใ€ๆœ้ฃŸใฎใƒกใƒ‹ใƒฅใƒผใซๆฒ–็ธ„ใ‚‰ใ—ใ„็‰ฉใŒใ‚ใ‚Œใฐ่‰ฏใ‹ใฃใŸใชใจใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 โ€“ Redelijk

ATSUSHI

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

็ฉบๆธฏ้€่ฟŽใ‚ใ‚Š

็ฉบๆธฏ้€่ฟŽใฏๆœฌๅฝ“ใซๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ™ใ€‚็ฉบๆธฏใ‹ใ‚‰ๅธ‚่ก—ๅœฐใฏ้ ใ„ใงใ™ใ‹ใ‚‰ใญใ€‚ใ“ใฎไพกๆ ผๅธฏใง้€่ฟŽไป˜ใใฏไป–ใงใฏใชใ‹ใชใ‹่ฆ‹ใคใ‘ใ‚‰ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใ€‚
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

KOTARO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ๅ‡บๅผตๅˆฉ็”จใซๆœ€้ฉ

ๅ‡บๅผตใงๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆ้ ‚ใใพใ—ใŸใ€‚้žๅธธใซๅฟซ้ฉใงใ—ใŸใ€‚่ฆณๅ…‰ใงใ—ใŸใ‚‰ใ‚ชใ‚นใ‚นใƒกใ—ใใ‚Œใพใ›ใ‚“ใŒใ€ไป•ไบ‹ใงใฎๅˆฉ็”จใงใ—ใŸใ‚‰ใ€้–“้•ใ„ใชใ„ใงใ™ใ€‚
5 nachten verbleven in november 2019

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใฆใ‚‚ๆบ€่ถณใงใ—ใŸใ‚ˆใ€ใŠใ‹ใ‘ใ•ใพใงใ„ใ„ๆ—…ใงใ„ใŸ
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

Azusa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 โ€“ Goed

Man Kuen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆˆฟ้–“ๆœ‰่žž่Ÿป
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
้ƒจๅฑ‹ใ‹ใ‚‰ๆตทใŒ่ฆ‹ใˆใฆ่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 โ€“ Goed

take

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ƒจๅฑ‹ใŒใใ‚Œใ„ใ ใฃใŸใ€‚
2 nachten verbleven in juli 2019