Ishigaki Sun Green Resort Hotel
Hotel in de buitenwijken van Ishigaki met gratis parkeerplaatsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ishigaki Sun Green Resort Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Slaapzaal laden

Slaapzaal
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Boomhut laden

Boomhut
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
2 slaapkamers
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Slaapkamers
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

tozato, 196-37, Ishigaki, Okinawa, 907-0241
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 58 beoordelingen
De prijs is € 78
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 3300 elke 3 dagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij een verblijf van drie nachten of langer wordt er een huishoudservice aangeboden tegen JPY 3.300 per verblijf.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ishigakijima Sun Green Grass Hotel
Sun Green Grass Hotel
Sun Green Grass
Ishigaki Sun Green Resort
Ishigakijima Sun Green Grass
Ishigaki Sun Green Resort Hotel Hotel
Ishigaki Sun Green Resort Hotel Ishigaki
Ishigaki Sun Green Resort Hotel Hotel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ishigaki Sun Green Resort Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miwa
Reisde met familie
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwa
2 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Machiko
3 okt 2023
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Machiko
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
HIYORI
23 sep 2023
HIYORI
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Akira
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
YUKO
Reisde met partner
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKO
3 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
kado
22 mrt 2022
kado
3 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な宿!

Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
CHIEMI
Reisde met familie
19 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIEMI
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
実家に帰ったようなホテル

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Ka Yi
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ka Yi
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sookyung
23 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sookyung
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Albert, Hong Kong
Reisde met een groep
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住宿舒適
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019