Fotogalerie voor Little Mermaid Hotel Ishigakijima





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 61
28 okt - 29 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (JPN Style Room, No Housekeeping) laden

Traditionele kamer (JPN Style Room, No Housekeeping)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (JPN Style, No Housekeeping) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (JPN Style, No Housekeeping)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Traditionele kamer (JPN Western Style, No Housekeeping) laden

Traditionele kamer (JPN Western Style, No Housekeeping)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (JPN Western Style, No Housekeeping) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (JPN Western Style, No Housekeeping)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1583-334 Arakawa, Ishigaki, Okinawa, 907-0024
Over deze accommodatie
Little Mermaid Hotel Ishigakijima
Vergelijkbare accommodaties

ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 150
11 nov - 12 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Little Mermaid Ishigakijima
Little Mermaid Ishigakijima
Little Mermaid Hotel Ishigakijima Hotel
Little Mermaid Hotel Ishigakijima Ishigaki
Little Mermaid Hotel Ishigakijima Hotel Ishigaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Little Mermaid Hotel Ishigakijima
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
CHUN FAI
31 aug 2025
CHUN FAI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
NORIHISA
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIHISA
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
ひでゆき
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひでゆき
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
NANA
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NANA
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
RYOTA
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Adan
Reisde met familie
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adan
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
nicole
21 jul 2023
nicole
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
アキコ
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アキコ
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
SUGIMOTO
8 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUGIMOTO
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
YOKO
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOKO
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
AMORNRUT
21 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AMORNRUT
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Rika
Reisde met familie
20 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rika
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
JUNICHI
10 jan 2022
Positief: Personeel en service
JUNICHI
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Nobuo
Reisde met een groep
6 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuo
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
yue
Reisde met familie
2 jan 2022
yue
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした^^
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
リョウ
Reisde met familie en kleine kinderen
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リョウ
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Mirona
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mirona
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
YUKIHIRO
Reisde met een groep
18 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKIHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
YUKIHIRO
Reisde met een groep
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKIHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021