Superior studio suite, 1 slaapkamer, roken | Bubbelbad

Beoordelingen van AG Sisli Hotel

AG Sisli Hotel
Izzetpasa Mah. Ayazma Yolu Sk. No 57, Sisli, Istanbul

Beoordelingen

4,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 72 beoordelingen" "

4,6/10

Netheid

5,0/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ferhat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte hotel onveilig
Het hotel zag er niet uit plek van het hotel was een achterstandswijk waar door je niet veilig voelt taxi wilt er niet heen rijden omdat hij te gevaarlijk vind plus ik ging aan de kant van de balkon leunen en die tegel zat los waardoor ik bijna naar beneden viel van 5 hoog veel stof in de kamer wifi minimaal bereik veel losse kabels het ontbijt zag er ook niet uit oude producten en ga maar zo door
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Ligt aan steile opgang, dus voor oude mensen niet te doen of mensen met kinderwagen. De kamer zelf voldoet maar behang hangt er half af en toiletbril lag er half af en is nooit gemaakt ook niet na herhaaldelijk vragen daarom. Ontbijt is goed en schoonmaak ook.
6 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Birol

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Başlıca rezalet konum olarak sıkıntı
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Desara

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nanette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fulya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet Ali

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Maricel

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Halima

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Merve

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Deniz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

ALP

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

VASSIM

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Yasin

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Deniz

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

ramazan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mecburiyet
Aracı kafama göre park ettim. yeri göstermek için beyefendiye işaret ettim ama asla oralı olmadı. 22 nolu odada kaldım tuvaleti olayı komedi. Yan oturmak zorundasın bunun ne demek olduğunu açmama gerek yok sanırım.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bir onceki misafirin islak havlusu duruyordu yatakta yerlede sac vardi haliya basamadik ve cok pisti zaten çok duramadık 1 2 saat içinde otelden ayrildik mecburen verilen paranın ne yazık ki ederi degil
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

ilhan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
berbat
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Kerem

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok uzakta tenhada ve odada su ve bardak yoktu isteyince de yok denildi.
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

GÜRCAN

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Batkhuu

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Batkhuu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuff was very rude and not welcome at all, and the hotel was too dirty
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van AG HOTEL op 8 mrt 2020
THANK YOU FOR YOUR COMMENTS WE WILL CORRECT OURSELVES IN THIS TOPIC .. HAVE A NICE DAY

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İdare eder
Rezervasyonda bir sorun yaşamadık, oda temiz ve güzel görünüyordu. Oda kaloriferi ısıtmıyordu odayı sonuna kadar açık olmasına rağmen klima çalışmıyordu o da eksi kahvaltı tabak servisi şeklinde sayı ile verilmiş herşey yani kahvaltı yapmadık diyebiliriz.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van AG HOTEL op 8 mrt 2020
YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN DEĞERLİ, BİZİMLE KONAKLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ EFENDİM

2/10 – Ontzettend slecht

Hüseyin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Götü
İgrenca asla gitmem
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van AG HOTEL op 8 mrt 2020
YORUMLARINIZ BİZİM İÇİN DEĞERLİ, BİZİMLE KONAKLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

4/10 – Matig

Gaelle

2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

simin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ber bad hotel
hiç guvenli degil,çok kotu
4 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Ebru

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

adilet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van sağlar op 24 okt 2019
değerli misafirimiz yorumunuz için teşekkür ederiz. saygılarımızla

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Filiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van AG ŞİŞLİ HOTEL op 17 okt 2019
THANK YOU SO MUCH

4/10 – Matig

Lee

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

rafi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
לא להתקרב!!!
שכונת מצוקה איזור מזעזע לא להתקרב ממש מפחיד אנשים זרוקים ברחובות אפילו הנהג מונית שהוא מקומי פחד להגיע למקום
5 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst hotel ever I have been to, I booked 5 nights. I was just staying 1 night , also I couldn’t sleep. Also they didn’t have the money back to me as well .
5 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Anas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad staying at A G Sisli hotel
Horrible
8 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible and creepy hotel and area
The area is terrible. The street is so poor and dirty. there are people literraly sleeping on the streets, its so dangerous to walk there, especially at night. No taxi knows about this street and hotel and when the taxi sees the street they are shocked as well. The hotel is dark, dirty, old, the covers on the bed are dirty ( might be possible that they weren't changed). The bathroom is separated with door which is opened up side, so another person in the room can perfectly hear and not only hear whatever you do in the bathroom. I went there for one day only with my family. And it was more than enough for us. At least I learned one thing, better to pay more and stay in better hotel than try to economize and suffer from such terrible place
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ailenin kalabileceği Temiz ve Saygili bir Otel, Tekrar geleçeğiz işletme Müdürü Hasan bey ilgisine çok teşekkürler
5 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Serhan

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Özal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz düzgün konforlu
İnternette görüldüğü gibi değil daha güzel bir yer. Tereddüt ettim giderken ama böyle bir yer olacağını düşünmemiştim temiz , düzgün tercih edebileceğiniz bir yer olduğuna emin olabilirsiniz :)
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van ÖNBÜRO op 15 jun 2019
TEŞEKKÜR EDERİZ

4/10 – Matig

Burak

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Mustafa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Manager op 13 jun 2019
Kendimizi geliştirebilmemiz açısından yorumunuz bizim için çok değerlidir. Teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Manager op 13 jun 2019
Çok teşekkür ederiz. Yine bekleriz.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Manager op 17 mei 2019
Yorumunuz bizim için çok değerlidir. Teşekkür ederiz.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Biz yandık siz yanmayın ....
Ekonomi satın alın deluxe alsanızda size ekonomi sınıfı verecekler rezervasyon yaptığınız odayıda gösterseniz size onu vermiyorlar Duşa kabin su kaçırıyor içinde kırık malzemeler var sürekli ses var sabaha kadar uyuyamazsınız kış olduğu içinde odalar Soğuk klimanın kendine faydası yok keşke 100 TL fazla verip 1 günde olsa stresten uzaklaşayım diye dışarıda kalmak isterseniz gidin 5 Yıldızlı hotelde kalın pişman olmazsınız
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van HASAN op 13 mrt 2019
ÜZÜLDÜK..ÇOK ENTERESAN BİR BAKIŞ.VE BİR TANESİ BİLE DOĞRU OLMAYAN YORUMLAR..SEBEBİNİ ANLAMAKTA GÜÇLÜK ÇEKTİĞİMİZ DÜŞÜNCELER..HER AN BU YORUMLARIN YÜZDE YÜZÜNÜN,DOĞRU OLMADIĞINI AG HOTEL OLARAK GÖSTERMEYE.,HAZIRIZ..BUYRUN GELİN,GÖRÜN..SAYGILAR

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel tanıtımında yer alan hiç birşey doğru ve gerçeği yansıtmıyor odalar berbat kirli
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van HASAN op 13 mrt 2019
OTEL TANITIMINDA OLAN RESİM VE AÇIKLAMALARIN,HEPSİ,HARFİYEN..RENGİNE,ÖLÇÜSÜNE,EN İNCE AYRINTISINA KADAR DOĞRUDUR..HATTA HERGÜN ,ODA KONSEPTLERİMİZ ,DAHADA GÜZELLEŞTİRİLİYORDUR..SAYGILARIMIZLA

10/10 – Uitstekend

AG Şişli

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BERBAT
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van TUNCAY SARI op 21 feb 2019
DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ; Görüşleriniz bizim için önemlidir.Teşekkür ederiz.