Exterieur

Beoordelingen van Abel Hotel

Abel Hotel
Katip Kasim Mh. Langa Hisar Cad. No: 41, Yenikapi - Aksaray, Istanbul

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 25 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 25 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Seref Berk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van MEHMETALİBOZKURT op 17 jan 2024
PUANINIZ İÇİN TŞK EDERİZ KEŞKE 5 TE 5 OLSAYDI:::))

6/10 – Redelijk

Darlintina

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel had no kettle to make hot drink, no heating i was freezing most nights when is cold... also no microwave to preheat my food.. far for shopper's and overly priced.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van abelotel op 2 feb 2023
Dear Mrs. Darlintina you did what you wrote the first comment your opinion made us very sad, we were wrong we could put a tahut our guest rooms, we are not a kettle, but if they wish for their rooms our rooms are heated to customer satisfaction, we are giving it for 24 hours are you using the air conditioning system there is also a central heating system is activated when the temperature falls below a certain level and ever when you bring in outside food will be heated in a hotel, so there's the smell of spice in your food, and you don't kadie br African, and our other guests smell this it may be uncomfortable this is a historical peninsula and we are in the very center of transportation we could not understand why you said far from shopping centers we helped you here every time, although it is forbidden, we allowed the food you said outside, you were very pleased when you left, you thanked us, we could not understand this score and comments for him, I wish you a healthy day

10/10 – Uitstekend

Metin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van abel otel op 21 okt 2022
THANK YOU

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The towels weren’t good
9 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van abel otel op 21 jul 2022
HAVULARIN NEYINI BEGENMEDİNİZ ANLAMADIK DUZENLİ OLARAK YENİ HAVLU ALIYORUZ OTELİMİZE KEŞKE ŞİKAYETİNİZİ BİZE BİLDİRSEYDİNİZ ANIND ÇÖZÜM BULURDUK SAYGILARIMIZLA

4/10 – Matig

Hamadi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beaucoup d humidité dans la chambre et salle
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van abel otel op 22 okt 2021
Monsieur. Hamadi, nous n'avons pas compris pourquoi vous avez dit qu'il y avait de l'humidité dans la chambre, nous vous avons donné notre meilleure chambre et vous n'avez fait aucune réclamation durant votre séjour.Nous, avec notre personnel, mobilisons tous nos moyens pour le confort de nos invités.

2/10 – Ontzettend slecht

Sarah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dålig service, äcklig frukost, skabbigt område
Så dåligt, välj INTE!!
5 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement de l'hôtel m'a permis de me déplacer facilement
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Raed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

TammamAs, Jeddah

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reception & condition air & breacfast so bad and not like photos in site
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

AHMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
merci hotels
belle vacances
5 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

talo, lebanon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel new metro station
Not bad hotel but the breakfast food not fresh and the room not cleaning good, the staff is friendly

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Nice hotel
Food not very fresh and room not very clean , staff soo cute and friendly

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Not bad hotel
Staff is friendly, room not cleaning good , food not good

8/10 – Goed

Chantal, jbeil, Lebanon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel close to metro station
I like it is good But she have a problem with the internet connection
Reactie van Genaral Manager op 2 dec 2016
Dear clients thank you very much your internet problem wretten to us. please if you didnt connect you can contact to receptıon all so we can help you all time see you soon next time agein we will help you have nice day Best Regards ABEL OTEL İsmet GULTEKİN Genaral Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Salisu

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bad experience during my staying
its a races hotel
Reactie van General Manager op 30 nov 2016
DEAR JOSEPH GERGES AND ABDESSATAR BAUALLAGU WE ARE CREATING ALL OF THE CREATORS OF OUR CUSTOMERS HAVE NİCE DAY SEE YOU SOON AGEİN BEST REGARDS ABEL OTEL İSMET GULTEKİN GENARAL MANAGER

4/10 – Matig

df, frankfurt

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Erreichbarkeit in eher unschönem Viertel
Das Hotel ist im Allgemeinen gut erreichbar, nicht weit zu allen wichtigen Sehenswürdigkeiten, jedoch ist das Viertel eher unschön... Die Mitarbeiter sind stets bemüht. Die Ausstattung und das Interior ist hübsch, jedoch nicht wirklich gepflegt. Die Sauberkeit in Bad und Co lässt sehr zu wünschen übrig... Das Bett ist sehr unbequem, man spürt die Federn schon durchkommen. Das Frühstück ist okay und vollkommen ausreichend. Fazit: Für kurze Städtetrips mit nicht hohen Ansprüchen, Preis-Leistung ok

4/10 – Matig

Yavuz

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beklendiği kadar iyi çıkmadı.
Oda çok küçük. Saç kurutma makinesi çalışmıyordu, emanet kasası çalışmıyordu. Duş kabininde su gitmiyordu. Odanın küçük bir balkonu vardı. kirliydi. Kısacası oteli beğenmedim. Bir daha bu otelde rezervasyon yapmam.

4/10 – Matig

Adem, California, CA

Negatief: Comfort kamer
Acceptable hotel for the price paid.
The hotel is considered near the metro station which makes it easy to go to airport, also near the fast sea transportation station, but the exact location of the hotel is on a small branch street about 250 feet from the Main Street, at night you don't feel safe to walk in such streets. Car parking is not availble so it is difficult to rent a car, restaurant are available only on the Main Street. Room size is small which makes movement very limited, breakfast room size is also limited and become crowded, breakfast items are limited.

8/10 – Goed

Philip

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es wurde mir leider das Zimmer am 5. Stock neben Frühstück Saal gegeben, mit entsprechendem Lärm früh am Morgen. Das Hotel hat aber nicht ausgebucht ausgesehen. Zimmer eher klein.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Solid beds and music very early in the morning
Creepy man serving the omelettes - we didn't appreciate getting stared at and chatted up. Completely solid beds youch! And massive pillows which hurt our necks. Music came through from outside early in the morning which was bad.

10/10 – Uitstekend

Araz, Sweden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det är fint hotell nära stranden och tunelbana
Det var bra services och rent hotell. Personalen var hjälpsamma och trevliga.

10/10 – Uitstekend

Jens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer