Akdeniz Hotel

Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Sultanahmet-plein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Akdeniz Hotel

Economy Twin kamer, uitzicht op stad | Kameruitzicht
Receptieruimte
Details aan de binnenkant
Voorkant van accommodatie
Interieur

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
  • 2 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy Twin kamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
  • 2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
Een kluis
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Divanyolu Cad. Haci Tahsinbey Sok.No 7, Istanbul, 34410

In de buurt

  • Sultanahmet-plein - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Blauwe moskee - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Hagia Sophia - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Grand Bazaar - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Topkapi-paleis - 12 min. lopen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Sultanahmet - 1 min. lopen
  • Station Sirkeci Marmaray - 9 min. lopen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 66 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe Grande - ‬1 min. lopen
  • ‪Çiğdem Pastanesi - ‬1 min. lopen
  • ‪Baran Restoran - ‬1 min. lopen
  • ‪Massa Bistro - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Akdeniz Hotel

Hotel in de buurt van Sultanahmet-plein
Met Blauwe moskee en Hagia Sophia op loopafstand heeft Akdeniz Hotel veel te bieden. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en conciërgeservices
  • Een kluis bij de receptie, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Akdeniz Hotel zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 18 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 13.00 per persoon (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: EUR 13 (enkele reis), (van 5 tot 18 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Akdeniz Hotel Istanbul
Akdeniz Istanbul
Akdeniz Hotel Hotel
Akdeniz Hotel Istanbul
Akdeniz Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Akdeniz Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Akdeniz Hotel te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Akdeniz Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Akdeniz Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt Akdeniz Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 13.00 per persoon.

Waar ligt Akdeniz Hotel?

Dit hotel ligt in Sultanahmet, binnen 5 minuten lopen van Sultanahmet-plein en Basilica Cisterne. Ook Hagia Sophia en Grand Bazaar liggen binnen 10 minuten lopen. Station Sultanahmet ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Cemberlitas is het 4 minuten lopen.

Beoordelingen over Akdeniz Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 30 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 30 beoordelingen

5,8/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Svetlana

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

abdelbasit

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

اوسخ فندق في اسطنبول

فندق زفت مزفت ومديره ازفت من الزفت
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrally located , value for money.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Istanbul central area. Mosques and museums. Tramway & sabway lines closeby.Hotel facilities need restorations.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Aleksandr

Negatief: Netheid, personeel en service

Отель с нечестным хозяином и персоналом

Бронировал номер с завтраком и цена была именно за номер с завтраком. При заселении представитель отеля сказал, что завтраков у них вообще нет и что цена номера это цена без завтрака. И если нам не нравится, то можете уходить. Искать другой отель уже не было сил. Согласились на озвученные усдовия и решили остаться тут. Хотя и чувствовали себя обманутыми. Номер небольшой. В ванной комнате на стене была плесень. Если окна открытые, то сильный шум с улицы будет мешать. Единственный плюс отеля это его расположение в самом центре
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Husamedin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Die zimmer renovirungsbedürftüg

Ausstatung könte besser sein Schmutziges badezimmer
6 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Could be easily improved by management

The absent receptionist had to be called to come back to work in order check me in.... The internet was weak and this place is really really basic, but it’s to be expected considering the price and the excellent location
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Myoung Soo, 부산 대한민국

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

좋은 기억으로 남은 이스탄불 여행..

3인 가족 여행이었는데 창가 4층이고 환한 방이어서 좋고 밖의 경치도 사원하며 무엇보다도 지리적인 위치가 너무 좋았음. 단점은 시설 관리상태, 좁은 욕실, 엘리베이터 없는것이 단점일수 있겠지만 중심부 위치를 고려하면 가격대비 너무 만족스러웠음.

4/10 – Matig

HMA, MY

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good location but poor service

Staff is not so friendly and helpful. No elevator and unhelpful staff.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Not the best breakfast

Everything was great overall except the breakfast, it was late (between 9-10 am) and it was brought to the room.

8/10 – Goed

Jardel Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Eu recomendo.

O hotel é simples, mas tem o básico: ar condicionado, chuveiro quente, cama confortável, café da manhã simples. O atendente é muito prestativo e o hotel é MUITO bem localizado. Fica a 300 metros do Blue Mosque, Hagia Sofia, 500 metros do Grand Bazar e a 50 metros da estação de metrô. Muito fácil de se deslocar pela cidade. Pra quem não se preocupa muito com conforto e quer praticidade, eu recomendo!!

8/10 – Goed

Muhammad Khurram

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Schlimmstes Hotel

Die Zimmer waren so dreckig. Das Personal war unfreundlich und das Frühstück war kein Frühstück mehr. Um auf Toiletten gehen zu können mussten wir unser Toilettenpapier und die Mülltonne werfen, weil sonst die Toilette verstopft ist (Anweisung des Personals). Das schlimmste Hotel in unserem Leben
5 nachten verbleven in april 2018

4/10 – Matig

Sercan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Sadece gece uyumak için yatak lazımsa..

Otelde oda içinde ve banyo kısmında terlik yok. Oda kahvaltı var deniyordu ama öyle bir şey göremedik. Hatta sabah saat 9 da biz otelden gezmek için çıktığımızda otel çalışanı daha yeni uyanıyordu üstüne battaniyesi ile . Otelin yeri çok güzel bir yerde. Tesis anlamında sadece yatağınız bir tv bir makyaj masası birde klima var. Bir elbise dolabı ve 2 askı var. Hepsi bu kadar. Çarşaf ve havlular temizdi ve güzel kokuyorlardı.

6/10 – Redelijk

badro, toulouse

Positief: Netheid, personeel en service

hôtel très proche de la mosquée bleue

hôtel très bien situé, à 10m de la station sultanahmet et proche de la mosquée bleue , sainte Sophie.palais de topkapi. personnel sympa parlé turkmène, arabe, et anglais
7 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kötü otel

Görebileceğiniz kötü oteller içerisinde birinciliği yada ikinciliği kimseye bırakacağını sanmıyorum odalarda sabun,tuvalet kağıdı,şampuan vs malzemeleri gidip kendim almak zorunda kaldım. Sitenizde kahvaltı vardır ibaresi olduğu halde kahvaltı olmadığını öğrendim.inanın sitenizden aldığım en kötü oteldir.

2/10 – Ontzettend slecht

SERDAR

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kötü Deneyim

arkadaşlar 3 lira fazla verip daha iyi bir otelde kalabilirsiniz otel de temizlik sıfır hizmet berbat kahvaltı odaya geliyor sabahları ama kahvaltı tabağını koyacak yer yok işletmecilik sıfır asansör yok 5 kar tırmanıyorsunuz sabaha kadar yaz deseniz yazarım berbat bir deneyim sadece konum ama aynı konumda daha iyi hoteller var
4 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Got less than was promised

We booked the room via Hotels.com but when we arrived our reservation was not seen by the hotel. Fortunately, there was a free room still for us and we could prove the reservation with printed confirmation papers. We booked a family room (bigger room with double bed and a seperate bed) but we got only a room with two seperate beds. There was no toilet paper in the room. Shower looked that it had past already it's best days. Otherwise the room was okey, for example good air conditioning. We had to leave early in the morning before the breakfast time. We had contacted the hotel beforehand about this situation and they promised to give us breakfast with us in the morning. We asked about this when we arrived and the answer was only that it is not possible since the breakfast is served only between certain time frame. They also said that the promise was made by a receiptonist who doesn't work there anymore so they didn't want to fulfill his/her promises. So we were left without any breakfast or any compensation. We had contacted the hotel well before our stay about the airport shuttle service. We had agreed the price and the time for the service. When we arrived they offered us only a mini bus service but it started later than we had agreed. Fortunately, we got in time to the airport. Weak English skill, only one young woman could explain something to us. Otherwise we had to deal with the help of waitress of neighbouring restaurant. Plus: Very good location.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

GRIGORII

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Istanbul мы остались довольны!

Хороший отель, кто едет с целью гулять по Стамбулу а в отеле только отдохнуть и идти дальше - это самый идеальный вариант - 1 цена 2 расположение. Номера в отеле чистые, завтрак порадовал нас (чай, овощи, брынза, нарезка мясная, оливки, маслины, яйцо, джем и булочка - много булочек).
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

samir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'albergo non È MOLTO Bono,l'unica cosa Che posso consigliare agli altri è la sua posizione. L'albergo in se non è buono
7 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

zelal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

İğrenç ve ötesi

Ben böyle bir rezillik görmedim iğrençti tatil bir an önce bitsin diye dua ediyordum
6 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Halil

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kalmadim cunku yer yoktu. Gec haber verdiler. Kalan 10€ yu siz iade edecekmissiniz kredi kartima. Akdeniz otel 43 € mû ödediler geri kalani siz odeyecekmissiniz.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2017