Terras

Beoordelingen van Antea Palace Hotel & Spa

Antea Palace Hotel & Spa
Kucuk Ayasofya Mah. Yusuf Askin Sok., Kadirga, 28, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 169 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 582 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 582 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
is 8 min lopen naar blauwe moskee. om de hoek van t hotel leuke winkeltjes etc. zwembad aan de kleine kant. kamers schoon en netjes. ontbijt is oké.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 17 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Vooral mevrouw Arzu. Na het inchecken ( wat super snel en professioneel was ), gaf mevrouw Arzu uitleg over de locatie en wat wij allemaal konden zien. Dat was super fijn en handig, vooral omdat het mijn eerste keer Istanbul was. Ze gaf ons zelf de mogelijkheid om naar de kamers te kijken en gaf ons de keuze. Het ligt in een toplocatie met heel veel bezienswaardigheden. Na een lange dag vol met wandelingen en prachtige plekken bezoeken, is dit hotel perfect voor de rust. Ik raad het zeker mensen aan al zijn ze jong of oud. Een top hotel met professionaliteit en zeker ook gezelligheid met de rest was het personeel in de ochtend. Dank jullie wel voor alles !!
8 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Guest Relation op 30 nov 2019
Beste onze gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling op de boekingspagina te plaatsen. We zijn absoluut blij om je vriendelijke, positieve reactie te lezen, met name hotel emplooye Arzu, ontbijt, locatie en je prachtige gevoel. We luisteren altijd naar onze gast en doen ons best om Betere service, epsecailly. We zijn erg voorzichtig met mensen zich speciaal laten voelen. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie over ons te schrijven. We zijn ervan overtuigd dat onze toekomstige gasten een positieve invloed zullen hebben en geen teleurstelling zullen voelen. Als ik u in de toekomst van dienst kan zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, Vriendelijke groeten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
De service van de 'SPA' ( een vrouw) heel onvriendelijk! Wanneer je iets vroeg, kreeg je maar een bot antwoord terug. Ze vergeet dat de klant koning is en niet omgekeerd. De receptie probeerde toch geld van u af te dokken door geld wisselen met heel wat verlies, zonder je het weet. u restaurant plaatsen aanbevelen die veel te duur waren etc.Ontbijt wij zijn geen moeilijke eters maar dit trok op niets + DE KAMERS waren SUPER klein, wij zijn mensen geen kabouters. Dit hotel geen tweede keer voor ons.
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Guest Relation Dept. op 3 mei 2019
Sehr geehrter Kunde Wir danken Ihnen, dass Sie das Feedback des Hotels bezüglich Ihrer Reservierung ausfüllen und über Ihre Gefühle bezüglich Ihres letzten Aufenthaltes in unserem Hotel schreiben. Ihre Ferien waren uns sehr wichtig und wir freuen uns über Ihre Kommentare. Indem Sie uns sagen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und wie wir uns verbessern können, helfen Sie uns, Ihnen und anderen Kunden in Zukunft ein hervorragendes Erlebnis zu bieten. Wir informieren Hotel Spa Mitarbeiter positiv, wir möchten uns entschuldigen und Ihr trauriges Gefühl über sie teilen. Wir versuchen in der Regel zu schauen und hören jeden anderen Gast in der Nähe Selbstverständlich haben wir nur eine kleine Hotelgebühr und jeder kann die Liste sehen. Wir hoffen, dass Sie bald wiederkommen werden. Wenn ich in der Zukunft nützlich sein kann, zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, die Umfrage zu beantworten. Wir schätzen Ihre Treue zu unserer Marke.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie goede kamer en prima ontbijt Alle hoogtepunten op loopafstand. Rustige omgeving
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Guest Relation Dept. op 30 apr 2019
Dear Customer We thank you for filling in the hotel feedback regarding your reservation and for writing about all your feelings about your recent stay at our hotel. Your holidays have been very important to us and we appreciate your comments. By telling us what you enjoyed about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other customers in the future. We hope you will come back to see us soon. If I can be useful in the future, do not hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to answer the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Guest Relation Dept. op 30 apr 2019
Dearest Guest Thank you for completing the booking feedback and writing about all your feeling regarding your recent stay at our property. Your vacation was very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely Arzu Ozturk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Hotel Guest Relation Dept. op 30 apr 2019
Dearest Guest Thank you for completing the booking feedback and writing about all your feeling regarding your recent stay at our property. Your vacation was very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely Arzu Ozturk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede locatie. Dicht bij alle musea en bezienswaardigheden
10 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guest Relation department op 6 dec 2018
Dearest Hotel Guest Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.. Your accommodation is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Guest Relation department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Behulpzaam personeel.
Het was een leuk hotel, voldeed aan onze wensen. Het personeel heeft heel vriendelijk voor ons naar verschillende restaurants gebeld om te reserveren en regelde altijd een taxi.
3 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Nowhere near four stars
The location of the Antea is fine, near the Marmara sea, but beware if you're not really fit: you have some steep streets ahead of you if you want to get up to the Hippodrome / Blue Mosque area. We got a standard room which was very small, the door to the toilet even touched the toilet as it swung open. Breakfast was okay-ish, but nothing more. The biggest problem though was the fact that the airconditioning didn't work (in Istanbul, mind you), as this aparently couldn't be regulated separately in your own room... It 'just wasn't turned on for the entire hotel', we were told, so 'just open the window.' Which is very thoughtful advice, don't get me wrong, but not with the honking cars on the streets... it's not a quiet town, is what I'm saying. So we had a couple of very hot nights, not really comfortable...
4 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Azzouz, Utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk gelegen hotel op wandelafstand van sights
Leuk hotel luxe uitstraling, gezellig klein en voorzien van kleine spa voor de ontspanning, veel is op loopafstand van zee tot Blauwe Moskee, Hagia Sophia en Grand Bazaar, klein minpuntje, het mag wel iets schoner. mooi dat we upgrade kregen naar suite, lekker ruim!
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede ligging, meeste plekken te voet bereikbaar. behulpzaam personeel en schone nette kamers.
7 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Fatih, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie hotel.
Mooie hotel met vriendelijk personeel. Hotel in mooie staat. De terras zou wel wat vernieuwing kunnen gebruiken samen met de fitnessfaciliteit slechts 1 cardioapparaat.. Zwembad, hamam en sauna was oke. De standaardrooms waren vrij klein wel mooi ingericht. Ontbijt was ook goed. Zeker wel een aanrader voor als je op vakantie bent in istanbul. Vlakbij zee en mooie plekken om te bezoeken.
10 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

harry jakers, amsterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had een mini bar in kamer wat iedere dag werd bij gevuld en wat gratis was bleek later dat ik gewoon moest betalen

6/10 – Redelijk

A.sabri, holland

location is okay
personal were friendly and was easy to reach places however the breakfast was on the simpler side I had aspected little more

10/10 – Uitstekend

Bert, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, aan te bevelen!
Aangenaam verblijf, vooral ook door vriendelijk personeel. Niet iedereen spreekt even goed Engels. Net zo min als ik Turks spreek om eerlijk te zijn

10/10 – Uitstekend

Fakhria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooie hotel,zeer vriendelijke personeel. Ontbijt was uitgebreid.

8/10 – Goed

Cynthia, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was OK and the staff were very friendly. Bed were very uncomfortable.

10/10 – Uitstekend

Elly en Daphne, Elst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor een citytrip Istanbul.
Hotel is keurig netjes, personeel uiterst behulpzaam. We hebben ons erg welkom gevoeld. Prima uitvalsbasis om lopend de stad te kunnen bezichtigen.

4/10 – Matig

Freddy, eindhoven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, met veel geluidsoverlast.
het hotel ziet er verzorg uit. het is modern en klassiek. personeel is vriendelijk. het is schoon. er is helaas niets te beleven in het hotel. het hotel is afgelegen in een buitenwijk, dus er is niets te beleven. het allergrootste min punt is dat aan de overkant van het hotel een afgesloten voetbalveld is. dit voetbalveld is van ''s morgens 07.00 uur open tot 24.00 uur, er word zoveel herrie gemaakt dat je niet kan slapen. en als de voetballers dan weg zijn dan komt 's nachts de vuilniswagen om containers te legen met veel herrie.

4/10 – Matig

geert, Lochem, NL

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
better not doing this
We have been to this hotel during 3 nights. It was indicated as 4 star hotel but this is absolutely not the case. The rooms are very small and the bathroom can hardly not entered. and when you are in and have taken a shower the whole bathroom looks like a bath. Employers are very nice and helpfull, but this hotel is not to be recommended. We are travellling quite often to Istanbul but this is the first and also last time using this hotel. There are much better ones in Istanbul.

8/10 – Goed

Rens, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antea Palace in de oude stad
Hotel Antea ligt in de oude stad en dat is erg handig. je loopt zo naar bijv de blauwe moskee. Het hotel is ingericht met heerlijk Turkse kitch, prachtig gedaan. de kamers zijn wel klein en in de badkamer kan je je K*nt niet keren.De mensen van het hotel zijn super behulpzaam en het ontbijtbuffet is heerlijk uitgebreid.

8/10 – Goed

Easmin Md mizanur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel and the location everything near by
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Francesco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great ! Hotel in good position to visit Istanbul. Staff was great, they suggested us the excursions with the boat and let us park the motorbikes in front of the hotel in a safe place.

10/10 – Uitstekend

Burhan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absoloutely wonderful hotel. The hotel is in a prime spot to walk to major attractions and also beautiful parks, shops and restaurants. This was our second stay in 10 days, the latter being due to missed flight connection. We did not hesitate in returning to the hotel and the staff went out of their way to accommodate us. Special thanks to Fatih, Yunus and Yusuf who helped us immensely to get comfortable before returning home. Highly recommended and I'm sure we'll return again.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Yakub

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were accomadating. We asked if we can have our rooms changed as the one we were given had a room with a view of a school building. The staff moved us the next day to the other side.
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Management op 17 jul 2023
Thank youhope to see you again.kindest regards

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the blue Mosque, Aya Sofiya Cistern and Grand bazaar. Do need to take taxi to Bosphoros. Good cheap dining - staying close to other areas the costs are more for everything!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Management op 17 jul 2023
Dear Susan,Thank you for your possitive review.Glad to see that you have enjoyed your stay, hope to see you againKindest regards

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns wie zuhause gefühlt. Die Personal ohne Ausnahme waren super nett. Sehr gerne immer wieder. Mit gutem Gewissen weiterzuempfehlen
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Management op 16 jun 2023
Vielen Dank für die positive Bewertung.Ich freue mich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffe, Sie wiederzusehen.wünsche Ihnen das BesteFreundliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel, staff and location
This was our second stay at this hotel the first was about 8 years ago. We chose it again because of the location, easy walking distance to all the sites in the old city and the restaurants. The hotel is a lovely place and they have a great small indoor pool, hammam and sauna, great for relaxing after a day of walking the old city visiting the Blue Mosque, Hagia Sofia, Grand Bazaar and the Basilica Cistern and more. The staff are great and very helpful and always ready to assist, great people the Turkish. We highly recommend the Antea Palace Hotel & Spa.
Entrance
Hammam
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Management op 3 mrt 2023
Thank you Monica, you're always welcome again.Wish you the best

8/10 – Goed

Adriana

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta bien me parece un poco ruidoso
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van management op 3 mrt 2023
Thank youwish you the best

2/10 – Ontzettend slecht

Lyes

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catastrophique
Pas confortable de tous a ne pas refaire
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Tolga Kaçan op 22 aug 2022
Dear Lyes,Thank you for taking the time to rate our hotel. We prioritize the customer's satisfaction that's why we'd like to know about your experience in detail so that we can improve our service.We work really hard to ensure that every guest has a positive experience, and we regret that we were unable to match your expectations this time. We would appreciate another chance to host you in our hotel once more. Best RegardsTolga Kaçan Front Office

10/10 – Uitstekend

Marylene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est vendu sous l’enseigne best western alors qu’il n’a plus l’enseigne best western ( gage d’une certaine qualité et de norme ). L’hôtel est bien malgré tout mais vous devriez enlever le logo sur votre site.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Tolga Kaçan op 25 jun 2022
Dear Marylene, We would like to thank you for taking the time to write this review. We were really happy to meet and host you. We are tried to provide you with the highest level of service because our customers deserve the best. Regarding to your feedback, thank you for your kind warning. We will immediately start to investigation the issues you warn us about. Best Regards Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

yaicara

3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Tolga Kaçan op 25 jun 2022
Dear Yaicara, It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at Antea Palace Hotel. We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best Regards Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Arif

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hôtel, situé près du centre et en même temps quartier calme. Très belle vue sur la mer. Terrasse, sauna,... Tout est excellent et on mange bien. Merci.
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Elena

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Ammar

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Samir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Convenable
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Guest Relation department op 31 jan 2022
Dear Samir, We would like to thank your for your points for the hotel,we very appreciated and will be very happy to host you in the future again. Regards

10/10 – Uitstekend

lennerth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det lå dejligt centralt dog skulle man gå op af en kæmpe bakke for at komme til byen hvilket ikke er godt for ældre. Intet dårligt og sige om det andet ind der er katte inden dørs og jeg er allergiker så det var knap så sjov
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mezgin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

The hotel was closed from march I arival by the time and I see hotel close no one there and I go to another one
5 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

FOURAT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très propre et personel très gentille.
6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 22 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Best Western Antea Place Hotel&Spa and taking the time to rate of your experience. We are indeed very happy to learn that you have enjoyed the time you spent with us. We look forward to welcome you back in the near future for another perfect stay. Sincerely Guest Relation Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Stil war einzigartig. Das Frühstück war sehr lecker. Die Zimmer groß und geräumig. Wir hatten ein großes Badezimmer mit Dusche. Alles war sauber und gemütlich. Vor allem das Bett war sehr gemütlich. Das Personal sehr nett und zuvorkommend.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 21 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Grég, Lille

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour dans cet hôtel . très bon emplacement avec plein de bons restaurants et commerces à proximité. Vous pouvez aller sur la place de l'hippodrome en 10 min à pied (mais attention ça monte...)de là vous avez accès a Sainte Sophie , mosquée bleu et Topkapi .(actuellement il y a des rénovations sur ces bâtiments. dommage). Dés que vous entrerez dans l’hôtel vous serez agréablement pris en charge par un personnel (bilingue turc /anglais) au petit soin et vous serez enchanté par une décoration digne des livres des 1001 nuits. petit déjeuner copieux et varier jusqu'à 10h30 . seul bémol la terrasse sur le toit est en travaux. hôtel super , bien placé et sécurisé. Allez-y!
8 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 15 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel. We always try to give you the best service in the direction of your opinions and suggestions. On behalf of our entire team, I would like to thank you again for choosing our hotel. Best Regards Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Suzanne, Nemours

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel aimable et serviable, répond immédiatement aux attentes ( question, problème,) petit déjeuner correct.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce que j’ai préférer dans cet établissement c’est l’accueil chaleureux de Mezut qui vous donne pleins de bons plans et vous conseils avec beaucoup de patience !
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

Jilali/safouan, Paris

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel adorable et professionnels Rapport qualité prix est spectaculaire Le placement de l hotel est magique
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team

8/10 – Goed

Jose Antonio

Positief: Netheid, personeel en service
Excelente relación calidad/precio.
Trabajadores muy amables, excelentes, siempre dispuestos a ayudar. El desayuno está bien para estándares turcos, no tanto para europeos. Bien situado, internet falla un poco, las habitaciones son amplias, buen baño, decoración pasada de moda, pero tiene su gracia. El Spa está bien para un hotel y te hará falta porque las camas, aunque amplias no son muy cómodas. Bien situado, se llega andando a los atracciones principales en 10 minutos. La relación calidad precio está pero que muy bien y por mi parte volvería a repetir. Las pegas que tiene de internet y comodidad de la cama se suplen con la amabilidad del personal y otros beneficios del establecimiento.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write this review. We always try to give you the best service in the direction of your opinions and suggestions. Therefore we were so pleased that you've warned us about the some part of our service you've received at Best Western Antea Palace Hotel&Spa. We will immediately start to improve the issues you warn us about. We will be happy to see you again with us and provide the better service in future. Sincerely, Guest Relation Team

10/10 – Uitstekend

NIKOLINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is o.k Very clean hotel,close to Sultan Ahmed.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Tolga Kaçan op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for posting a lovely review of your stay at Best Western Antera Palace Hotel&Spa, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back for a another lovely stay soon. Guest Relation Team