Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Ast Hotel

3 out of 5
Ast Hotel
Küçük Ayasofya Mah. Kadirga Liman, Caddesi No:137/A, Küçükayasofya, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

4,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 93 van 215 beoordelingen" "

4,4/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

prive, Holland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smerig hotel
Smerig hotel. Niks werkt overal schimmel. Aardig personeel maar daarbuiten is het 1 en al drama
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Fenasi Kerim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ramp hotel. Niets deed aan verwachtingen
Personeel probeert op te lichten Bedden zijn vies WiFi werkt niet Wc werkt niet. Meubels zijn beschadigd of kapot Ochtend maken ze herrie met verbouwing

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een nachtmerrie was het
Ik raad dan ook niemand aan in dit hotel te verblijven. De kamers zijn vies, oud, gehorig en onvriendelijke personeel. De omschreven voorzieningen zijn niet aanwezig

2/10 – Ontzettend slecht

itgin, Maasmechelen , België

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet te aanraden ,
Hotel was in slechte staat, kamer was vuil , airco werkte niet , lift was defect ,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ast Hotel voor de studenten
De kamer was te klein en niet goed geisoleerd we konden s`avonds amper slapen. en het stonk heel erg in de kamer wij moesten eigen geurtjes gebreuken voor die nare geur,er zaten vlekken op de matras en de lakens.de badkast was kapot.ontbijt was matig.kortom ik raad het mijn vrienden af .

2/10 – Ontzettend slecht

Ghazal, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij vonden dit een vreselijk hotel.. Vies en onverzorgd! Geen woord van de kamerbeschrijving kwam overeen met wij daar hebben gezien!! Prive keuken, balkon!!! Geen sprake van! En VIES!!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor hotel
I was very dissapointed in the hotel. Not clean, bad facilities, especially in the bathroom, sometimes cold showers, the electrity was dangerously conected, the curtains were almost falling of the rails etc.. and the breakfast was very poor. Staff seems nice, however not anymore if you ask for a request.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi centraal gelegen maar weinig comfortabel
Het Ast Hotel ligt vlak bij de Hippodrome in een oude centrumwijk. Goede ligging, maar de straat is nogal druk. En het hotel is gehorig, niet alleen naar de straat toe, maar ook naar de andere kamers en verdiepingen toe. De badkamer was niet van zeep of shampoo voorzien. Kamers, bedden en handdoeken werden niet dagelijks verschoond. De douche gebruiken betekende tegelijk een kletsnat toilet. De ontbijtruimte rook niet fris. Het personeel was wel servicegericht, en de Wifi-verbinding was goed.

2/10 – Ontzettend slecht

Tony

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catastrophique
Hôtel miteux, chambre insalubre (chambre humide, moisissures au murs) et hygiène douteuse. Cerise sur le gâteau personnel incompétent. A fuir de toute urgence si vous souhaitez passer un bon séjour.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

O.

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ist nicht wie auf den Fotos im Angebot. Zimmer und Bad ist mit Schimmel und Rost. Schimmel Gestank im Zimmer. Bettwäsche und Decken sind nicht sauber. Kein sauberes WC und Dusche. Kabel laufen ungesichert durch das Zimmer. Keine Sicherheitsmaßnahme. Das Zimmer ist gesundheitsschädlich!!!! Es gibt kein Restaurant war angeblich in Renovierung.
9 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

FATIMA EZZAHRA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suggératin
Bon séjour mais problème de langue
3 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed, Lebanon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What an awful regrettable experience at this place unfortunately called "hotel"; First, this hotel was rated by expedia as a 3 stars hotel, this is not even a 0.1 star. Second, at the entrance when we had to check in the receptionist was sleeping on a sofa (that what was supposed to be a reception) he hardly woke up in a bad mood after 5 minutes to do the check in. Three, right after we were stuck in what was supposed to be an elevator for 15 minutes. Nobody helped, we barely succeeded to open the sliding door by force to get out. The guy was standing up at the entrance smiling and pointing to the stairs to get to the 5th floor!!! Four, the what was supposed to be a room was awful in all aspects, it looked like a prison cell neglected from any care or cleaning since years... Five, the floor, bed, and most important the pillow, cover and were in a horrific dirty condition black stained with ordure in addition to an unsupportable odor!!!! I went down to ask him gently to clean the room and change them, he rudely replied "no more supplies... tomorrow". Sixth, I covered the bed with my own clothes to spend the night, I woke up in the morning with an unbearable red tearing eye pain!!! I was infected by a virus from the unbearable dirtiness!!!! Seven, not a single cover, pillow or towel has been changed during the whole stay... nobody entered the room to clean!!!! I can stay for hours expressing my deep disappointment describing all terrible stages in that "hotel", but I will limit
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Diaz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel affreux deguellase une honte pas de femme de chambre chambre sale pas faite salle de bain deguelasse hotel a fuir
4 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Mohammaf

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel in my trip the stof never respond my request for tv that was not working
3 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Guvanch

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful
9 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Resepsiyon MEHMET op 28 mrt 2018
Bu yorum gerçek bir yorum değildir, sorunu doğrudan ele alacağız.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ótima localização e custo-benefício
Fomos muito bem atendidos e ficamos confortavelmente instalados, bem perto das principais atrações do centro.
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Resepsiyon MEHMET op 26 dec 2017
Obrigado, esperamos novamente.

8/10 – Goed

muhammet

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadece uyumak için uygun
Otel fiyatına göre gayet iyiydi. Ulaşım çok rahat, çalışanlar gayet samimi fiyar olarak uygun ancak konfor arayanlar için uygun değil onun dışında kalacak yer olsun yeter diyorsaniz beklentilerinizi karşılar.
3 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
es war sehr schmutzig kann keinem empfehlen , nie wieder
4 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Hakan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ast hotel aman DİKKAT
Canını seven bu otele gitmesin beş para etmez oto park var diyorlar başka insanların evinin önü gösteriyolar ev sahipleride bunlara ses çıkaramayınca arabanın lastiklerini kesiyolar söylesen verdiğin kaç para diyolar otel pislik yuvası yatakların altında ne ararsan var peçete pirezevatif daha ha ne arassn var böcek yuvası temizleyin diye söylemeyin dayak yersiniz dişli olmazsaniz çalışanlar saygısız daha neler neler gidin de kendiniz gorun bidaha ast otrlmi tövbe allah korusun hotels.com a da güvenmeyin para kazanmak için size överler sonra muhattap bulamazsinız bende söylemesi arkadaşlar ucuz olsun diye kendinizi benim gibi yakmayin sıfir lastiklerimi kestiler otel çalışanıyla kavga ettim yao kesti yada otp park diye gösterdikleri yerde ev sahipler kesti gitmeyin deri sonra pişman olusunuz.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

badreddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

ABDULLAH

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not satasfacry
had a very unpleasant stay................................... ................................
9 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Elizabeth Cathrina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty kitchen
The manager very friendly but our whiskey and brandy was stolen so we did not leave our key for them to clean. The kitchen was the dirtiest we have ever seen. The lift only worked after day three. The location is good we could walk to most of the places.
10 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad bad times
terrible, the room was terrible, we found red ants crawling , We were on the fifth floor and no where near heaven!!!! There was no towel bars in the bathroom, the sea view, over looked the fire escape, and on the very far corner i could see a bit of the sea, the bed was placed on the opposite wall from the air conditioner, meaning that the night lights that were placed on the wall that were supposed to be on either side of the bed were were at the foot of the bed on the wall under the air conditioner, the TV was on the wall above the head of our bed, could never get the TV to work, being on the fifth floor there is NO Wifi, which is free wow. they offer no breakfast , but im quite sure we were better off with out that.the telephone was on the floor under the bed, no night tables, the room reeked of stale something, like a dirty damp smell. no shuttle offered, the there is an elevator.....that does not work. the drapes were good black out drapes. lol when we booked in they said that the room was being cleaned waited for alost 1nad half hours, the man said that there was a problem with the booking said that he hadnt confirmed that we had a room. even tho we copied the confirmation from hotels. com. he said it did not matter that we paid or anything said he had final decision.even tho hotels.com confirmed we had just paid for a roomI will never return to this hotel ever again, Its not even worth considering, HOTELS .COM strike this hoptel from your list :( very unsaisfied
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Encantados
El hotel está muy bien localizado, puedes ir andando a la mayoría de puntos que visitar y además tienes bastante cerca lo que es el tranvía, que en algunas estaciones conecta con el metro o te puede llevar al puerto. Las circunstancias del hotel muy buenas por el precio que pagamos. El personal también muy atentos y dispuestos a ayudar con cualquier problema que pueda surgirte. Ha sido una muy buena experiencia Estambul, recomendable al 100%.
9 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

hossien

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad
Very bad they steal my money bag from my room Air condition notworking well Leakage path room
4 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vasat
odada tv çalışmıyordu gecenin ortasında diğer yanında odadaki tüm ses odaya geliyordu..verdiğüm paraya değmedi

2/10 – Ontzettend slecht

gasttt

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fluchttt
Wir haben nach ca. halbe Stunde das Hotel wieder verlassen

2/10 – Ontzettend slecht

rim, paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le pire des hôtels
Hôtel très sale. En une semaine, personne ne s'est occupé du ménage ou de changer les poubelles et encore moins la literie. Impossible de communiquer avec les employés qui ne parlent que turc. Travaux de 7h à 23h... À fuir

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt dålig smutsiga inga frukost inga tv ingen ser
Allt smutsiga inga frukost inga tv inga service allt dålig dålig personal
Reactie van Emrah op 13 okt 2016
BİRİNCİSİ KAHVALTIMIZ ZATEN YOK NASIL ŞİKAYETE BULUNUYORSUNUZ ANLAMIYORUM BU YÜZDENYAZDIĞINIZ HİÇ BİŞEYE İNANAMAM

4/10 – Matig

Kubra

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilk ve son
No wifi ..no tv....poor breakfast...clean room.
Reactie van General Manager op 30 sep 2016
bu şikayeti çok nadir duyuyorum ben elimden geldikçe size yardımcı olmaya çalışıyorum temizlik konusu ve wifi konusunda kesinlikle yanıldığınızı düşünüyorum odanın anahtarını bize bırakmadan yanınızda götürürseniz temizlik yapma imkanımız tabi olamaz sizden habersiz bunu siz isterseniz olur bu yorumunuzu kesinlikle kabul etmiyorum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I don t like the hotel and the serves and is not clean a

6/10 – Redelijk

Tato, Moers

Positief: Personeel en service
Zentral gelegenes Hotel
Das Hotel liegt sehr zentral. Man kann vieles zu Fuß erreichen und die Anbindung zum öffentlichen Verkehr ist hervorragend. Das Hotel ist zwar sehr einfach, aber auf Nachfragen ist das Personal sehr bemüht, alle Wünsche zu erfüllen. Wir haben uns sehr wohl und sicher gefühlt. Wer keine hohe Ansprüche hat, ist hier sehr gut aufgehoben.

10/10 – Uitstekend

N.K, preston, U.K

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was close to all touristic sites
Everything was great and the staff was very helpful
Reactie van Emrah op 1 okt 2016
teşekürler her zaman bekleriz :)

6/10 – Redelijk

wassim, danmark

Positief: Netheid
Ok ,not bad and not very good,personal are kind helpsom

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellissa kaikki rempallaan
Olin hotellissa 18 vuorokautta. Lakanoita ei vaihdettu kertaakaan, aluksi ei ollut aamiaista tarjolla, hissi ei toiminut, tv ei toiminut, suihkusta tuli vain vähän vettä. Pyysin saada toisen huoneen, mutta sitäkään ei siivottu kuin kerran pyydettyäni erikseen eikä tv toiminut siinäkään huoneessa. Kaikki oli vähän rempallaan. En suosittele kenellekään.

8/10 – Goed

farida, jakarta

Positief: Personeel en service
cheap price
normal for cheap price hotel, hot water for shower some time work some time not, and very poor breakfast, its ok, because cheap price, all staf very nice specialy Ahmed and Farhat, thank you so much for every thing, i will come again with other group

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kış Sezonunda Ekonomik Konaklama; Kahvaltı zayıf.
Temiz, nezih ve ferah. Fiyat performans açısından kesinlikle ilk akla gelen otellerden olmalı. Her ne kadar deniz manzarasına sahip olsa da yemek salonunun kapalı olmaması nedeni ile kullanışsız olduğunu,geçen sene bu otelde kaldığımda, buradaki yorumumda belirtmiştim. Nihayet, benim gibi düşünenlerin isteğine cevap verir şekilde terası tadilattan geçirmişler ve bu hali ile 1. sınıf bir restoran halini almış. Kış sezonunda giderseniz otelde evet ucuza konaklarsınız ancak kahvaltıdan beklediğinizi alamayabilirsiniz. Kahvaltısı kış sezonu için kontinental tipi kahvaltı ve ne yazık ki oldukça zayıf. Ancak, ekonomik fiyat, konfor, kalite üçlüsü ile verdiğiniz parayı fazlasıyla hak ediyor. Siz yine de Ast Otel'e bir şans verim derim.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Prima. Sehr Zentral gelegen. Top Lage Vieles zufuss erreichbar.

2/10 – Ontzettend slecht

ADIL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Стамбул - это замечательно!!!
было хорошо!

2/10 – Ontzettend slecht

Houman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was very bad condition in hotel Room , I asked change Room but nothing happen , elevator not Work , No cleaning in 6 days during in hotel

6/10 – Redelijk

Hyunseung, Seoul, Korea

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
my lowest hotel experience
hotel...? no. place to sleep? yes. low price but lower condition.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE
MY OPINION IS THAT THE PLACE IS GOOD, THE BREAKFAST PERFECT AND THE PEOPLE THERE ARE FRIENDLY.

2/10 – Ontzettend slecht

jok6

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En suosittele hotelli koko matka menin pilalle hotellin takia

2/10 – Ontzettend slecht

Sarkawt, istanbul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Besvikelse.
Väldigt dåligt hotell, dålig service, dålig frukost, ingen parkering fast dem menar att det ska finnas parkering för hotellets gäster. Hotellet rekommenderas INTE.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Que no retiraban los papeles del baño y ni el cambio de sábanas