Een privéstrand, ligstoelen aan het strand, parasols, beachvolleybal

Beoordelingen van Blue World Hotel

4 out of 5
Blue World Hotel
E5 Karayolu Üzeri No: 144, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 39 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Lila, Belgie Antwerp

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een ramp! .....a disaster...
Slechte ervaring... bij aankomst koud onthaal, personeel is heel onvriendelijk, geen glimlach gaat eraf en geen woord Engels. 1 dame aan het onthaal was fijn de rest afschuwelijk, onze vragen werden zomaar genegeerd. Hotel is veel te ver van centrum elke dag rond de 100 euro nodig om stad in te gaan, dure grap! Hotel met zicht op zee, ja mat wat voor een zee en strand!... vol zeewier en zo bruin als iets, strand ligt vol met schelpen je kan er niet lopen zonder schoenen. Ontbijt was maar zielig... verdient geen 4 sterren maar max 2! Suite waar je amper recht kan lopen door de lage muren. Staff is arrogant and give no time to customers.. disappointing. Happy to go home

4/10 – Matig

esther

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Het zou veel beter kunnen!
Hotel aan strand, maar het strand is vies! Jammer ook dat sommige personeelsleden niet of nauwelijks Engels spreken. Bij de wellness krijg je niet of nauwelijks uitleg hoe het werkt. Wij zijn uit gaan eten omdat het restaurant niet echt uitnodigend was. Het ontbijt was prima!

2/10 – Ontzettend slecht

Zafer

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schmutzig und unfreundlich
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Cahit volkan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz değil ve kokuyor odalar
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sales Manager op 7 nov 2023
Cahit bey merhaba,Öncelikle eleştiriniz için teşekkür ederiz.Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim sebebiyle ilgili departmana uyarıda bulunulacaktır.Sizleri tekrar otelimizde ağırlamayı arzu eder,bu seferki konaklamanızda memnuniyetiniz adına gerekli hassasiyetin gösterileceğini bilmenizi isteriz.

4/10 – Matig

Moharam ali

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t like this hotel bad hotel
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sales Manager op 7 nov 2023
Dear Guest ,First of all, thank you for your criticism.We would appreciate it if you could write in more detail about what issues you are uncomfortable with.

2/10 – Ontzettend slecht

Eymen

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Görkem

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Bariaalai

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Morosan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmet Ergun

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
bu parayı hak etmiyor
otelde çok gürültü vardı. Yan odalardan aşırı ses geliyor gece geç saatlere kadar yan odaya gelen hayat kadını ve koridordaki sarhoş birisi yüzünden uyuyamadık
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Front Office op 22 aug 2020
Dear, Sir / Mrs. Thank you very much..We will be glad to see you again.

8/10 – Goed

Nidanur

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
gece uyku haram oldu
Yani güzeldi sadece yataklar rahatsız iki yatağı birleştirmişler
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Front Office op 11 jul 2020
Nidanur Hanım, Olumlu, Olumsuz eleştiriniz için çok teşekkür ederiz. 2 yatağın birleştirilmesi otel yoğunluğu sebebiyle olmuştur. Bu konuda daha özenli davranılması için ilgili departmana bilgi verilecektir.

8/10 – Goed

Saban

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Önemli..
Yorumlara bakarak tercih ettim. Genel olarak iyi. Fakat otelden çıktıktan 6 saat sonra unutmuş olduğum bir giyisi için kendilerini aradığımda yoğun olduklarını, yarım saat sonra aramamı istediler. Yarım saat sonra aradığımda yine aynı bahane ile 1 saat sonra arayacağımı söyledim. 1 saat sonra aradığımda eşyanın bulunamadığı söylendi. Çok önemli bir giysi değil fakat siz siz olun birşey unutmayın. İlgi alaka otelden içeri girene kadar. Sonrasında birşey beklemeyin.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Some thinhs in bathroom need reconditioning. In rest was very good.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Front Office op 29 aug 2019
Thank you very much

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
there was only one responsable who can speak english and this is during day time .the rest of the time you have to deal with others by signs to understand you but they never do .unfortunatly it was sodifficult to continue in this hotel .but they are very honest i forgot an amount of 2000$ when we moved to another hotel and when i called the reception through my hotel receptionist they kept the money safe without any problems thanks for expedia to move us to another hotel
13 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Jusef

Negatief: Netheid, personeel en service
Skjetten kjøleskap masse støv på bord og stoller
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

İZZET

memnun kalabileceğiniz bir otel..
öncelikle şunu belirtmeliyim, otele ulaşım çok rahat.. özel otonuz olmasa bile normal yollardan ulaşım kolay.. otelin giriş tabelasında 4 yıldız var, ancak hayal edebileceginiz 4 yıldızlı konfor yok. chek-in cok kısa sürdü. Birinci odada kapı kilidi, ikinci odada elektrik arızası nedeniyle yerleşemedik. üçüncü odaya istediğimiz gibi olmasada gün bitmeden demir atmak zorunda kaldık.. Gelelim otelin olumlu yönlerine.. personelin hepsi güler yüzlü.. kahvaltı mükemmel.. havuz tek kelimeyle muhteşem.. özel plaj hizmetleri harika..
6 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Front Office op 18 jul 2018
İzzet bey, olumlu düşünceleriniz için teşekkür eder,Tekrar sizleri otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz.

2/10 – Ontzettend slecht

Maroctürk, Mainz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr enttäuschend für ein Hotel mit 4 Sternen
Im Hotel war es zu laut, nächste Kamm man nicht zu schlafen, da den Disco im Keller sich im 3. Stock zu hören war, schalschutz unbekannt! Betten war heruntergekommen, matrazen ausgeleiht, meine Kinder bekamen Hautausschläge vom bettenzeug, Frühstück kaum Auswahl, lässt sehr zu wünschen übrig! Service lässt sehr zu wünschen, Sauberkeit! Naja! Auch nur ein Wunsch!
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van front office op 17 mei 2018
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Pinar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van front office op 13 mei 2018
tesekkürler

8/10 – Goed

Cigdem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabaha kadar durmayan yüksek sesli müzik sebebiyle uyumak imkansız.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Patrice, Paris

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel sur la plage
Hôtel qui mériterait un meilleur entretien, personnel de la réception à peine aimable. Un faux taxi a même été proposé!

4/10 – Matig

Dennis, Chicago, Il

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not suitable for families
4 stars? Really? This hotel is just odd. It appears to be a place where men can be just naughty enough to not attract the attention of the authorities. It is kind of like a Hooters, with young women offering up tea, messages and flirting. The room furnishings were tired, stained and the floor dusty.

2/10 – Ontzettend slecht

Kasim

Negatief: Personeel en service
Otele girişte sıkıntı yaşadık resepsiyon görevlisi bilgisiz rezervasyonu görmediğini söyledi ödemeyi yapmış olmama rağmen tekrardan oda ücreti talebinde bulundu hiç hoş değildi

8/10 – Goed

Jacques33, Bordeaux France

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Hôtel très correct , Seul bémol musique turque (pop, rock, électro ) très forte et toute la journée sur la plage....sans compter celle de l'hôtel mitoyen Plage envahie d'algues...

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I do not stay this Hotel again!
Beach is not cran. Room service is like a 2 stars. Do not have a Kelte and grass and cup. I did request of that all charge base. That is not 4 stars service! Turkish peaple are stay this holes so noisey over late night!!! I do not recomed of this Hotel for you. Price is less so 2 stars level of this Hotel.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel
İt was half star maxımum. There is no airconditiıns

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bon rapport qualité prix
super sejour, seul belom, tres loin du centre villlle (1h45 en transport)

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schlechter service frühstücksbüffe zu wenig auswahl !!!!!

4/10 – Matig

Abdel, Lyon - France

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attention, arnaque, très mauvais, fausse publicité
Si vous réservez dans cette hôtel, demandez bien un justificatif de ce que vous avez réservez. J'ai réservé une suite sea side, je me suis retrouvez avec un suite à plafond réduit, vous marchez plié en deux sur un côté, et qui donne sur la route. je voulais y fêter avec ma femme nos 25 années de mariage......????? le service est nul, le personnel est très invisible en SPA ou massage, un dîner affreux pour pour plus de 50 euros. et l'hôtel est à 35 kilomètres d'Istanbul mais plus de deux heures de route même en taxi Il faut porter à main en hauteur la cafetière pour la brancher à une prise de courant, elle est mise sur une table avec un câble court et seulement deux nescafés pour 7 nuits

8/10 – Goed

ismail, istanbul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok iyi
Temiz, güleryüzlü personel, herşey iyiydi...

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotêl magnifique mais très loin d'Istanbul
L’hôtel, ses services et équipements sont au top. Toutefois, il est situé très loin d'Istanbul alors que l'annonce le situait à Istanbul meme. Nous avons eu des difficultés pour nous y rendre. De plus, les taxis sont chers et pour rejoindre le centre d'Istanbul, il faut plus de 2 heures de transport en commun (bus, métro et tram).

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi har fået alt hvad hotellet lover.
Personale var meget imødekommende, og gjorde alt for at give os et godt ophold i Bukarest, fantastisk værelse, god placering.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Καθαριότητα του δωματίου θέλει προσοχή και αναβάθμιση.Δυστηχώς το μπάνιο δεν ήταν καθαρό όπως πρέπει.Αρκετά εκτός της Πόλης.

8/10 – Goed

Arsess, Bad Tölz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Insgesammt war Ok.
Richtig weid von Zentrum. Taxi kostet richtig Geld. Wenn man ein Stadtreise und Strand zusammen machen möchten, soll Taxipreis bezahlen. Von Hotel bis Sabihaflughafen kostet 190 TL = ca. 60 €, Von Hotel bis zur Zentrum kostet über 100 TL. Frühstück nicht wie Europa. Eigentlich in Istanbul ist ein Stern zu viel! Das heisst 4 Sterne Hotel ist so wie 3 Sterne Hotel in Europa!

2/10 – Ontzettend slecht

kirli hotel ve kirli bir deniz, Deniz yosun ve deniz anasi dolu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ve Denizi cok kirli. deniz yosun ve deniz
Çok kirli bir otel. Deniz oldukça kirli. yosun ve deniz anasi dolu. odalar pansiyon degirinde. Büyük bir hayal kırıklığı. Hizmet kötü. Hijyenden uzak. Sağlığınız sizin için önemli ise bu otel sizin için uygun değil. Bir hekim olarak bu kadar bir kirli denizi daha önce hiç görmemiştim