Terras

Beoordelingen van Darkhill Hotel

4 out of 5
Darkhill Hotel
Mimar Kemalettin Mah. Koca Ragip Pasa, Cad. No: 9, Laleli, Old City, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 563 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 201 van 563 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 563 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 563 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 563 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mehmet

Airco werkt niet zo goed, kamer was niet schoon.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MT op 2 jan 2024
Good day,Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een fantastische service, gastvrij en vriendelijke mensen. Bij aankomst konden wij zelf nog een kamer kiezen en kregen drie opties. Het enige minpuntje was ons uitzicht (van ons zelf gekozen kamer). Wij kwamen laat aan dus hebben daar niet op gelet en keken op een soort binnenplaatsje/halletje. Verder echt een dikke aanrader. Ook het ontbijt was goed met een prachtig uitzicht vanuit het restaurant. Centrale ligging en met de tram ben je overal zo.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MT op 6 okt 2023
Dear Dennnis guten Tag,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

4/10 – Matig

Annemie

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is perfect , als je enkel gaat voor er te slapen ook goed. Verouderde kamers, wel netjes .
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van MT op 10 jun 2022
Lieve gewaardeerde gast , Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk. Hoogachtend,

6/10 – Redelijk

Vinod

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Neslihan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top , netjes en ontbijt was goed met mooi uitzicht
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van MT op 19 nov 2021
Lieve gewaardeerde gast , Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien. Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om de enquête in te vullen. Wij waarderen uw trouwe steun aan ons merk. Hoogachtend,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel: super vriendelijk Hotel zelf: is vreselijk/ verouderd kamer/ geen uitzicht of vies uitzicht Ligging van het hotel: centraal maar heel erg veel verkopers en vluchtelingen
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van MT op 9 aug 2021
Dear our guest, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement. Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden. Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden. Hoogachtend,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was top, overal dicht bij. Uitzicht was ook goed. Ontbijt was over het algemeen goed, alleen de koffie niet. En dat je voor producten extra moest betalen (verse jus en omelet!) was ik ook niet gewend.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van MT op 17 jul 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is super aardig en behulpzaam! De kamers zijn netjes schoon en overal ziet het hotel er netjes eruit. De locatie is ook heel fijn, want op 100 meter afstand was er een tramstation. Geen klachten. Zeker een aanrader!
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van my op 2 mei 2019
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Karim

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Horrible beds and bad wifi connections
We stayed here for a couple of days and the while it says on hotel.com that you get normal beds they provide you with an ‘sofa bed’ which is the worst ever (you could better sleep on the floor) the regular beds are unconfortable as well. Next to this the wifi connection is very bad, only works well in the lobby. Last but not least the swimmingpool is cold and the hotel does not reflect the pictures on hotels.com at all. You need that photgrapher at your wedding!!
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van MT op 19 sep 2018
Dear Mr. Karim, Thank you for the review regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. Your all complaints were investigated by the hotel management accordingly and necessary arrangements will be made as soon as possible. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Most our guests like very much our traditional foods on dinner. Sincerely, Darkhill Hotel Istanbul

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerde hotel
Hotel makkelijk te bereiken met openbaar vervoer . Sanitaire voorzieningen zijn erg slecht .
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van MT op 31 aug 2018
Dear our guest, Thank you very much for your review and the pictures.. We are really sorry to hear, you were not happy during your stay. I will forward the pictures and your review to hotel managament . We hope to meet you once again at Darkhill Hotel in the future. Regards Darkhill Hotel

4/10 – Matig

taibi, amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk dicht bij de centrum.
Geen service. Slechts kamers. Ontbijt slecht en slechte hygiëne. Onaardig personeel
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mt op 10 jan 2018
We kunnen je niet gelukkig maken, sorry.

8/10 – Goed

Mehmet

Positief: Personeel en service
gezellig sfeer in kamer.
Het was alleen te warm in hotel kamer waardoor ik slecht sliep. De locatie was ideaal met tram paar haltes verwijderd van shoppen en bezichtings plekken. Tevens het personeel was erg vriendelijk.

4/10 – Matig

Hamed S.

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Darkhill Hotel Istanbul
Bedegoed wordt niet verwisseld. Ontbijt was erg mager. Ze hebben spullen uit kamer gestolen!

8/10 – Goed

Maria Hendrika V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooie lokatie voor Stedentrip
Prima, schoon hotel en vriendelijk personeel. Mooie lokatie waar je snel een taxi of per metro de stad kan verkennen. In omgeving ook veel te bezichtigen.

10/10 – Uitstekend

Emile de Brouwer

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Voetbal en gezinsvakantie
Fenebache-ajax speelde in istanbul, wij zochten een hotel met een goede ligging en voor de kinderen die mee waren een zwembad. Darkhill is een perfect hotel, en dicht bij de bazzar. Een min puntje was dat er weinig kroegen in de buurt zijn. Maar de halte van de tram is op 200 mtr afstand van het hotel, voor naar het taksimplein tegaan. Personeel aardig, goed eten en leuk zwembad met sauna.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima gelegen vlakbij de stad en de de tram.
Zeer vriendelijke en gastvrije mensen in dit hotel. Kamers zijn keurig en schoon en het hotel is zeer goed gelegen voor uitstapjes.
Reactie van MT op 16 aug 2017
Wij danken u zeer voor uw goede recensie.

8/10 – Goed

Willem v.Beek

Positief: Netheid, personeel en service
Prima zaken hotel
Wij zijn hier geweest voor een bruiloft, en wilde een hotel in het centrum. Dat is prima gelukt

8/10 – Goed

Erik, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel. Centraal gelegen.
Goede ontvangst, ook ´s avonds laat. Goede service en ontbijt. Goed ingerichte kamers.
Reactie van MT op 6 sep 2016
Sehr geehrte/r , Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen. Mit freundlichen Grüßen Darkhill Hotel

8/10 – Goed

Erica, De kop van Overijssel.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor een stedentrip.
Ondanks dat we midden in de nacht aankwamen, werden we vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Het hotel ligt gunstig, Blauwe Moskee en Grand Bazaar op loopafstand. Ontbijtbuffet heel uitgebreid en goed. Zwembad en terras op het dak zijn in één woord geweldig. Na een dag rondkijken in de stad is het heerlijk op lekker uit te rusten op het dakterras en daarna er een hapje te eten.

8/10 – Goed

Edin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Super Zeit gehabt nur das Personal das die Zimmer sauber macht hat einfach nur den Müll raus gebracht und neue Handtücher hingelegt war nicht so schön der Rest vom Personal war super Hilfsbereit und nett
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MT op 2 mei 2024
Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MT op 2 mei 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Diego

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van MT op 2 mei 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Flooring

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Full of black mold in the room and washroom. Very bad people in the front desk I’ll call my bank to get the full refund. Have videos and picture proof of the room
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MT op 5 feb 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Alipor

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel rooms are very old specifically the washrooms. The hotel management scheduled maintenance work at night and the noise from maintenance drilling and cutting kept me and my sick kids awake all night prior to our flight. When i called the receptionist he refused that there work happening and when i kept calling he finally accepted that construction was going on. Terrible experience. Also the location is tough for the taxis to get in.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van MT op 5 feb 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

4/10 – Matig

Lucia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MT op 5 feb 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 – Goed

Hadiel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MT op 2 jan 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

8/10 – Goed

Ali, Baabda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MT op 2 jan 2024
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Sabine

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay as far away from this hotel as you possibly can. First the room. The mattresses are hard like concrete. I even switched my room and still unbelievable uncomfortable. There are no lights on the room besides the end table lamps. The room phone was not working, so you can't call the front desk. The bathrooms are moldy and the sockets ripped out of the walls. I wish I could attach the pictures I took. Then, the pool and sauna area. It's actually nice down there. The pool super cold but manageable. One evening I went to the pool and then the Turkish bath. As every time, I lay face down on the middle table relaxing. I did notice somebody walk in but didn't really pay to much attention. All of a sudden this dude starts rubbing my back. I was like woooooo hold on. Stop! I got up and this dude was completely naked with a hard on standing in front of me. I got really mad and walked outside after he told me common just one time only one time. I told the pool guys and management. Nothing was done any this guy. They seen him so why not address this. Then I switched hotels and as I'm standing outside this hotel talking to the taxi guy, talking about the price I'm putting my backpack in the car and as I'm want to put my suitcase in, he speeds off with all my money, passport everything gone!!! Please stay away from this hotel.
Reactie van MT op 30 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay at our property.I would like to apologize on behalf of our entire team for not being able to meet your expectations regarding our hotel and rooms.First of all, we are very sorry for the situation you experienced on the SPA floor. Immediately afterwards, both the spa team and the management tried to find out who this person was and catch him, but unfortunately we could not find him because there were many guests staying at the hotel and he might have been someone coming to the spa from outside. Apparently, he quickly left the hotel at that moment.If an incident occurs outside the hotel, unfortunately there may be nothing we can do. If you had notified us at that time we could have helped you and called the police.Your satisfaction is important to us and we will use the feedback you give us to implement improvements to enable us to provide a better experience for guests in the future.I hope you will consider staying with us again so that we can have the chance to provide you with a superior experience.Best wishes

2/10 – Ontzettend slecht

Jack

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I feel that you have miss sold this hotel. You have listed it as a 4 star hotel with spar. I dont see a spar down stairs. The pool has broken lights. The jacuzzi doesnt work. The pool fountain is broken. The pool isnt even heated. The steam room is broken. The GYM is out of service. The hair salon isn’t in service. The Turkish bathrooms look dirty. The only thing down there that was working until today was the sauna. And now that doesn’t work any more !!
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MT op 21 nov 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

8/10 – Goed

Adnan

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage vom Hotel ist super man konnte zu Fuß schnell vieles erreichen...Das Hotel ansich ist modern und das Personal ist sehr sehr nett und hilfsbereit. Die Zimmer sind modern eingerichtet und waren sauber.Das einzige was nicht in Ordnung war und uns sehr enttäuscht hat sind die Badezimmer die waren nicht sauber also man sollte vielleicht die Fugen austauschen wenn man die nicht mehr sauber bekommt und die anderen Sachen auch!!
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MT op 14 nov 2023
Dear Adnan,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Nedzad

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
staf very good
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 7 nov 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 – Matig

ismail

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 7 nov 2023
İNGİLİZCE:Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Waqar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No gym in the hotel
They claim they have gym, but there is no gym in the hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 6 nov 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Tezcan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren mit Hotel und Personal sehr zufrieden
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 30 okt 2023
Hello,Vielen Dank, dass Sie an der Umfrage zu Ihrem letzten Aufenthalt in unserem Hotel teilgenommen haben. Wir schätzen Sie als unseren Gast, und Ihr Feedback ist uns sehr wichtig. Indem Sie uns mitteilen, was Ihnen an Ihrem Aufenthalt gefallen hat und was wir noch verbessern können, unterstützen Sie uns dabei, den Aufenthalt bei uns für Sie und andere Gäste zukünftig noch angenehmer zu gestalten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Für Ihre Teilnahme an dieser Umfrage möchten wir uns noch einmal bedanken. Wir wissen Ihre Treue zu unserer Marke sehr zu schätzen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Nataliya

Location
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 27 okt 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

4/10 – Matig

Françoise Elisabeth

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aucune considération envers le client, climatisation déréglée : angine. Piscine trop froide. Wifi inexistante au restaurant : ils vous en donnent le code sans prévenir que ce sera payant ! Manque deux ampoules sur trois dans la salle de bain. Une vis dépasse du plancher : blessure. Seul point positif : près du tramway et du métro.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MT op 14 okt 2023
Dear ,Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Au nom de toute notre équipe, je souhaite vous présenter nos excuses pour ne pas avoir réussi à dépasser vos attentes. Votre satisfaction est très importante pour nous, et nous utiliserons vos commentaires pour procéder à des améliorations, afin d'être sûrs de proposer une meilleure expérience à nos hôtes à l'avenir. J'espère que vous envisagerez à nouveau de séjourner parmi nous, pour que nous ayons une seconde chance de vous proposer une expérience de qualité supérieure. Cordialement,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Pretty rundown and worn hotel. Shower etc. was moldy, bed covers had cigarette burns, windows in none of our 3 windows could shut tight, so the noise was really bothersome. Highlights were the pretty helpful frontdesk staff who got us a good price for a transfer cab, and the rooftop terrace was perfect for drinks etc.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 10 okt 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely

10/10 – Uitstekend

meryem

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Where to start, bed too hard, quilt too heavy, pillows clumpy. The shower oh the shower, black mould everywhere, broken and missing tiles, leaking hose. The toilet bowl directly in front of the basin making the sink unusable. The shower door opened outwards which left no room to enter. What a game, I had to stand on the toilet out of the way, naked, open the shower door and enter that way. The breakfast very limited. Luckily that was it, the sevice was great and the evening restaurant was to die for. Everything we ordered was cooked and presented to perfection. Very tasty and moreish. We avoided it thinking the food elsewhere would be better yet all along the best was right upstairs.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van MT op 10 okt 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Sarwa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MT op 7 okt 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Nusrat

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van MT op 6 okt 2023
Dear Nusrat greetings,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

emin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dusko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van MT op 11 sep 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Kheira

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe séjour Petit déjeuner copieux La localisation est super Le personnel est top (Les femmes de service ne comprennent pas les autre langues elles sont un peu distantes mais souriantes ) Magnifique séjour a Istanbul Merci❤️
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MT op 31 aug 2023
Dear Kheira,:)Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Farida

Positief: Personeel en service
M
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MT op 11 sep 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Certaine personne du personnel ne sont pas du tout accueillant. La 1er nuit, nous étions dans une chambre avec une forte odeur de moisissure dans la salle de bain + une Clim très bruyante. Après nous avons été changé de chambre. C’était mieux. Le petit-déjeuner est assez bien mais pas fou.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MT op 16 aug 2023
Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Mohammed

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MT op 15 aug 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
Bien dans l’ensemble, emplacement excellent, réceptionniste accueillant, bémol sur le ménage, il est fait oui mais pas excellemment !
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MT op 15 aug 2023
Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous sommes sensibles à votre fidélité pour notre marque.Cordialement,

4/10 – Matig

Abdullah

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Location is very Suitable, the breakfast is very good, but the ac is terrible and no ceiling lighting in the room.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van MT op 26 jul 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed in Istanbul many times and was recently lucky to find Darkhill , staff very professional and friendly. Will definitely recommend and use again
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van MT op 11 jul 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Edgar Norberto

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van mt op 26 jul 2023
Dear valued guest,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,