Een sauna, een spabad, een stoombad, warm/mineraalwaterbronnen

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Tuzla

DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Tuzla
Evliya Celebi Mah. Mustafa Kemal Ca, Tuzla, Istanbul

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 73 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

serdar, holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
@ this great hotel service room please and I'll Beyonce have things was OK
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ihab

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Memnuniyet
İlgi alaka temizlik sefa beyin yardımcı olması
2 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Høgni

5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Abdelmoneim

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really disappointed form the Hotel. I can't imagine that could be Hilton. If that is Hilton the quality is really bad. Paid for 500 m2 room. First we were given a room no more than 20 m2. After a dispute they moved us to a room no more than 40 m2 smelling like mold. Afterwards we were given a third room even smaller than the previous one. We paid extra for sea view. The view was the road which was pretty much busy all the time. Apparently, according to the latest price list we have payed for 3 rooms but used only a small one with a bedroom and tiny living room.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Yunsung

Zakenreiziger
God
Good
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Yunsung

Zakenreiziger
Good
Good
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Ilker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personel
Personel çok iyi ve güleryüzlü
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Amar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Deden

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Unterkunft. Minus personal nur wegen englisch Kenntnisse. Sonst top.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lässt zu wünschen übrig
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

STEFANO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ottima posizione per lavoro
Buona esperienza, ottimo per lavoro, vicinanza cantieri Tuzla
5 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The area around the hotel isn't well suited for walks. It's a business hotel with a very friendly staff.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Knud Frede

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ekstra betaling grundet fejl.
Hej. Da jeg checkede ind den 2 januar ved 21:00 tiden blev jeg afkrævet betaling for 2 nætter selvom jeg fremviste kvittering på betaling via Hotel.com. Jeg betalte med Master Card og fik aftalt med receptionen at manager Vokan ville tage sig af sagen når han kom næste dag ved 9 tiden. Han oplyste at der var sket en fejl og ville føre det afkrævede beløb på 1088TL tilbage til min konto. Beløbet er dags dato ikke modtaget selvom jeg henvendte mig til hotellet i går.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Yusuf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

hakan

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sıcak havuz ve jakuziden buram buram Klorlu buhar
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Ahmet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel bir otel ancak gürültüyü önlemesi gerekli.
Otelin arka bahçesi içinde mevcut bir eğlence mekanında oluşan yüksek sesli canlı müzik nedeniyle gece 12:00 ye kadar uyuyamadık. Hoparlörler, amplifier lar ın bu kadar yüksek derecede açık olmasına gerek yok bence söz konusu mekan zaten küçük ve içeridekilerde muhtemelen aşırı ve sürekli yüksek sesten dolayı rahatsızdır. Bu otele sırf bu yüzden tekrar geleceğimi sanmıyorum.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Henrik Krull

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
usiness trip in Tuzla
Stayed there for few days, friendly staff, good restaurant. Did complain about a smell from drains in bathroom and light not working in bathroom as well and problem was not sorted out 3 days after and upon checkout. Have stayed at the hotel before and are generally happy to stay and I am sure hotel will fix problems before next stay.
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

ulviye cigdem

Fiyat performans oranı kötü
Kesinlikle verilen parayı hak etmeyen ve Hilton standartlarından olmayan bir otel.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Simplice

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tres propre gare a côté. Piscine très bonne. Restaurant bon
14 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Abdul Ghani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a very enjoyable stay and was looked after very well by Hakan Bey in the front desk and Erkan Bey the bell boy
7 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

CHUN WA

Positief: Netheid, personeel en service
服務不錯,但空調不能調整溫度,牀單很多毛粒
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Irem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I could not spend so much time but it was nice.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

JINSEOK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Graham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great but could be really great
I'll start this review by saying that I would definitely stay here again. The hotel is convenient for the business I do in Tuzla and even though it is, if it were not to my liking, I would find somewhere else to stay. So, potential guests, have no fear. However, some improvements need to be made. For a start, the practice of routinely telling arriving guests that they have been upgraded to a suite should stop. Especially since I have booked a suite and they will know this in any case. Secondly, the room service needs to be improved. On the four consecutive nights I stayed I never had my room fully serviced. Day one you get your minibar refreshed but no bed made, no bathroom cleaned. Day two you get bed made, bathroom cleaned, but no minibar refreshment. And so it goes. Room service orders are frequently mis-delivered. In other words you don't get quite what you ordered eg. buffalo mozzarella is delivered as mozzarella and avocado salad. Which is sort of fine unless you hate avocado. But, that said, these are niggles and can be fixed. The hotel staff are generally very good. The place is very clean and well kept. Gym equipment is excellent. The food itself is delicious and well prepared. I would definitely recommend the hotel to other guests but with a caveat; be prepared for some minor inconsistencies.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place to stay for business in Tuzla
Very enjoyable stay in a top quality hotel. Although the hotel is nestled between a very busy shipyard and a very busy motorway this does nothing to detract from the quality of the accommodation, hotel cleanliness, levels of service and facilities on offer. The hotel food menu is not only very well priced but the food is great too. The gym, so often a bone of contention in hotels is extremely well maintained and well stocked with a good array of equipment. Room service were prompt and efficient. I didn't have the opportunity to use the spa facilities but if they are anything like the rest of the hotel I'm sure they will be excellent. From what I could see, the majority of guests here were staying on business, mostly associated with the local shipyard and I am sure that this hotel provides a very good home from home for those guys. I thoroughly enjoyed my two night stay here. In two weeks I will return here for a further 4 nights and I am looking forward to it.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I want to thank the wonderful staff at this hotel in my recent stay there. I was totally taking care of. I never felt away from home. The food was superb and my Turkish tea was right on the point on the coldest nights. My room was clean and spacious. I would always come back there. Thank you for making me feel so welcome. Keep up great work😘
6 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

CEm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service as always with this double tree Hilton , speedy check in . clean and spacious room .
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

yudhveer singh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spend for the brand
The hotel is good especially the warm cookie. Everything works as it is supposed to. However, there is nothing special for the steep price you pay for a night. Also wifi is very average. You can't make a whatsapp call without getting disconnected every minute or so. I would say the hotel is very suitable for people who have some work/meeting in nearby shipyards.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Henrik Krull

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip to Tuzla
I have been staying at same hotel about 4 times now and are always happy with the stay. Surroundings is not son nice, but use of Uber or Taxi makes it better. Hotel could de better in terms of cleaning, found food leftovers in my room, and they were still there upon checkout and I stayed there 2 nights. We also had a heavy rain and windows were leaking so carpet was soaked. Otherwise a very friendly staff and in general good service, will probably stay there again, but mostly because no other other is that convenient in location to my business visits.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The staff at the restaurant were helpful and the food was very good too
4 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Roman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mikael

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Decent business hotel
The rooms are nice but the bathroom had a real stench of sewer. Breakfast could be a little bit better
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Ozge op 15 okt 2018
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for choosing DoubleTree By Hilton Tuzla and your valued feedback following your recent stay with us. We are pleased to learn that you were generally satisfied with our services. In order to improve our services and make your future stays more comfortable, we would be grateful if you could share your comments in more detail- guiding us to understand your preferences. Thank you very much once again for sharing your comments and we all look forward to welcoming you back to the DoubleTree By Hilton Tuzla in the near future. Best regards, Reservations Team

4/10 – Matig

vedat, stuttgart

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enttäuschende Anlage
Bad schön groß aber Badewanne keine duschbrausse vorhanden bei der Dusche muss man wassertemperatur einsteller von Hand heben sonst geht das Ding von kalt auf heiß Allgemeiner Zustand Bad war Katastrophe Zimmer groß aber alles verdreckt Safe ohne Funktion 2 tv aber eine Fernbedienung Couch null comfort Zimmerbar überteuert wen man für eine kleine toblererone 10 TL verlangt dann hat man einen Dachschaden Pool außen Bademütze Pflicht ist ok aber wen die liegen statt weiß braun ist sollte man es mal mit putzen anfangen Genau wie die Matten waren voll mit pflecken Meine Kinder wurden irgendwo hin geschickt zum Umziehen Außenanlage Katastrophe aber rennen 4 Leute rum und kontrollieren ob man Mütze tragen tut statt zu putzen Einfach Skandal wären lieber in eine Pension gegangen für die Hälfte vom Preis wäre 1000mal besser gewesen
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Paulina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GREAT HOTEL

10/10 – Uitstekend

Wiggert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

HANSOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very satisfactory for business at the territory

8/10 – Goed

Mehmet Hasim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Mehmet Vedat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018