Ingang binnen

Beoordelingen van Elite Hotel Kucukyali

4.5 out of 5
Elite Hotel Kucukyali
Cumhuriyet Cad Tan Sok, No. 4, Kucukyali, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 214 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 214 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Plaats is dicht bij het centrum je kan gemakkelijk met de bus ergens heen. Ook metro is 20 minuten lopen. Alles is erg dichtbij. Minpunt was alleen dat de eerste kamer de erco het niet deed. We kregen direct een andere kamer dat was wel erg fijn! kamer was ook voor de 2e keer groter. In de badkamer zit geen ventilatie het ruikt niet fris en is vochtig. Maar Ik zou zeker nogmaals naar dit hotel willen gaan erg vertrouwd. Bedankt Elite hotel
4 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

nardo, Den haag Z-H

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel niet echt vlak bij toerist dingen. Van de Europese gedeelte. Aardig personeel en normaal ontbijt .
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is gwn niet goed,het hotel is niet wat je op internet ziet, ik weet niet hoe de andere kamers er uit zien . Mijn kamer was geeen ** waard.
9 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

macville, elite hotel/kucukyali/istanbul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
de betaling
het is de 3e keer dat ik in dit hotel verblijf. dat betekent dat ik heel tevreden ben. deze keer boekte ik via hotels.com. bij de bevestiging werd vermeld dat de verblijfskosten binnen enkele dagen _ vooraf_ afgeschreven zouden .worden. tot mijn onaangename verrassing bleek dat niet het geval te zijn.ik stond enigszins voor schut toen ik zei dat het hotel al betaald was.en voor schut staan is nooit leuk. wat ook tegenviel, was dat de sauna 4 dagen lang stuk was en het zwembad erbij niet verwarmd.
Reactie van Tugba Ince op 19 dec 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

8/10 – Goed

erik, den haag,nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overwegend positief
plus: welkom met bord fruit, water en koffie/thee ,dienstverlening, ruime kamer met gordijnen die goed verduisteren, stille straat, stevig bed met schoon linnengoed, douche met zitbad, toilet met kraan voor handsfree - reiniging, complete verzorgingsspullen, slippers, schoenlepel, 2 grote handdoeken. het ontbijt is zeer royaal en gevarieerd. ik miste cacaopoeder. min: de baliemedewerker aan de desk spreekt en verstaat nauwelijks engels; overdag doen ze dat wel.er hangt een lichte rioollucht in de kamer, het plafond lekt water van de bovenburen, de AC lekt ook water op de vloer. melding heeft geen effect. het zwembad is om 18.00 al gesloten, de 2e dag totaal, als compensatie was ik op de dag van uitchecken de hele dag welkom...de sauna gaat op verzoek open (opwarmen duurt ongeveer een uur).
Reactie van TUGBA INCE op 19 okt 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

8/10 – Goed

Anita, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker voor korte trip
Wij hebben het hotel hoofdzakelijk gebruikt om te slapen. Na het ontbijt (was goed) gingen wij op pad. Het was prettig vertoeven en schoon. Genoten van Istanbul. In het hotel zaten ook gezinnen!
Reactie van TUGBA INCE op 19 okt 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Suzanne, Oss

Positief: Netheid, comfort kamer
Comfortabele matrassen, leuk zwembad, goed ontbijt
Vriendelijke ontvangst. De eerste kamer die we hadden op de 5e verdieping vonden we erg klein, douche met heel klein straaltje. het raam kon je niet open zetten want de kamer ligt aan een soort galerij en iedereen kan dan zo je kamer in klimmen. De airco maakte veel herrie. Aangezien we ook nog heel luidruchtige buren bleken te hebben, vroegen we de volgende dag een andere kamer en dat was een hele vooruit gang. Dezelfde zachte matrassen, een grotere kamer (wel 2 aparte bedden) een eigen balkon, een prima douche en de airco maakte veel minder lawaai. Het zwembad bovenop is klein maar erg leuk en bied een fantastisch uitzicht op zee en het haventje van Bostanci. Jammer dat het ontbijt niet boven word geserveerd, dat zou veel leuker zijn.Wel reserveren via Hotel.com want in het hotel vragen ze bijna 3x zoveel. De goedkoopste kamer is € 160= en wij hebben € 55 betaald. Wij zouden het hotel zeker aan bevelen.
Reactie van Tugba Ince op 19 dec 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Bota, Elst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel
Prima hotel in Aziatisch istanbul. Binnen 15 minuten ben je met de tram in kardikoy. De locatie is prima om te relaxen, maar minder geschikt voor de toeristische highlights (dat weet je overigens al als je boekt). Hotel is luxe en zeer comfortabel.
Reactie van Tugba Ince op 19 dec 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
te mooi om waar te zijn.
zeer slechte ervaring gehad. we zijn 1 dag eerder aangekomen (omdat we met de auto waren heen gereden) van donderdag op vrijdagnacht checkte wij om 1 uur in, hiervoor moesten we 70 euro betalen en dan kreeg je een hard bed met een kapotte douche en uitzicht op een muur! doordat we hierover klaagde was het personeel de rest van het verblijf niet vriendelijk meer we kregen geen excuses en geen goedmaker.. een dag later kregen we de kamer die we eigenlijk geboekt hadden zoals op de site vermeld stond met balkon niet dus! airco kapot stank in de douche en toilet ruimte, dikke stof bende onder het bed en 2 tapijten uit het jaar nul. mini tv en een vreselijke dure mini bar. dit hotel is alleen te gebruiken voor 1 slapeloze nacht ...............
Reactie van TUBA INCE op 19 okt 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

6/10 – Redelijk

C&N&T, nijmegen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
redelijk hotel, rustige locatie.
Rustige locatie en dichtbij openbare vervoer. Staat op vershillende site 4-4.5 sterren maar zou ik niet meer dan 3.5 ster geven. Vriendelijke personeel

8/10 – Goed

Daphne, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel Elite, Aziatisch Istanbul
Hotel Elite is een hotel wat in het Aziatische deel van Istanbul ligt, ongeveer een uurtje rijden vanaf Ataturk Airport. Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat we in Istanbul nog een paar dagen wilden nagenieten van onze vakantie. Hotel heeft een zwembad op het dak waar je een schitterend uitzicht hebt over de zee en de stad. Op 5 minuten lopen zit je op Bagdat Street, een winkelstraat. Op 5 minuten lopen zit je bij een straat waar allemaal restaurants zitten waar je heerlijk verse vis kunt eten. Treinstation is vlakbij en als je naar het Europese deel wilt gaan voor de bezienswaardigheden is de trein een goed alternatief vervoersmiddel. Treisnpoort ligt wel naast het hotel, maar wij hebben dit niet als zonodig storend beschouwd.
Reactie van TUBA INCE op 19 okt 2015
Dear Guest , Thank you for your evaluation and review. We strive to provide you better. We are pleased to welcome you to our hotel again. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

M, London

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was minimal, room was dirty and falling apart, lightning poor, and the hotel smelt especially our room of cigarettes. The manager was an absolute 1diot but the other reception staff were good. I would not return or recommend this hotel, it is not a 4* hotel.
7 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Suhra

3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Lill Ayse

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vi hadde tre dobbeltrom. To av rommene luktet kloakk, en intens lukt. Personalet sa de ikke kunne gjøre noe, men det ene rommet ble byttet ut kl 02.00 på natta. To av rommene var i dårlig forfatning, det andre var pusset opp og rent. Fikk ikke romservice. De skulke ordne en meny men den kom aldri. Bassenget stenger kl 18.00
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
dejlig beliggenhed nær strandparken.
god central beliggenhed. Nemt at gå til shopping og restauranter. Kort vej til bus, og strandpark med mange muligheder. Kort vej til færgerne til priseøerne . Hotellet er lille og hyggeligt, men slidt og desværre lugter der af røg på de 2 nederste etager som skulle være røgfri. Morgenmad er ok. gå ikke glip af solnedgang over istanbul.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
La piscina en la terraza nos encantó Demasiado lejos del centro de Estambul. En la zona asiática. A 45 minutos en coche
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich. Das Hotel an sich und das Zimmer war sehr sauber. Die Wlan Verbindung war allerdings sehr schlecht, da sollte man dran arbeiten. Im Großen und Ganzen aber sehr emüfehlenswert.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view from the rooftop was very beautiful. The staff was always smiling and helpful. Dinner was amazing. The city is relaxed and marketing is nearby. The beds are very comfortable. Thank you Elite hotel for another amazing stay.
5 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huono aina sama ruoka en tykkää ei mene sama paikka
14 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badet var inte bra alls ingen badecar heller og ikke rent. På rommet fans ikke mirror ( spegel ) ok min kona var veldig lei .
14 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
We enjoyed our stay but the hotel definitely needs renovation.
14 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Déçu par l'évolution de l'hôtel pas de room service et beaucoup trop de matériel défectueux dans la chambre La climatisation ne fonctionne pas mieux les chambres sont spacieuses et l'endroit est calme»
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden sehr freundliches Personal sauber und gepflegt immer wieder
7 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Yasemin

Çok iyi rahat otel
6 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Ibo, Raunheim Hessen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schlechtes Hotel ohne Sterne Zimmer war klein und nicht sauber genug
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
舊式酒店
因為朋友住在附近才選這間酒店,酒店的評價一向不好,房間暗淡,不太清潔,水力不夠。露臺其實是與鄰近樓房相對,基本上不會開窗。早餐的地方還可以, 食物有不同款式 。但始終於斯坦堡可能比較多遊客,接待的不太熱情。即使我有很大的行李箱,他們亦沒有協助。由於泊車的地方會阻礙其他車輛出入,故拿著行李自行拿著行李搬上車時有點狼狽。
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Tommo, London

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rooms had plentty of space. Staff were amazing and very hwlpful. Menu needs reviewing as not a great selection for evening meals. Overall very happy with our stay.
5 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kara

Positief: Personeel en service
Dated and average hotel.
7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Haci Veli

Positief: Netheid, personeel en service
PENCEREMDEKİ DENİZ
Her şeyden önce otelinize geldiğimde resepsiyondaki çalışan ve vale çok güleryüzle ilgili şekilde karşıladıllar.Onlara teşekkür ederim.Odamın alt katta ve yan daire pencerelerini görmesi hoşuma gitmedi.Resepsiyondaki görevli yarın size yardımcı oluruz dedi fakat o gece yerleştiğimiz için tekrar toplanıp başka odaya geçme konusunda ısrarcı olmadım.Ankara dan geldiğim için ve 6 gece kalacağım için pencerden denizi görmeyi arzulamıştım. neyse önemli değil .Her şey için teşekkür ederim.
6 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Kent, Örebro

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falsk marknadsföring! Mycket sämre än på fotonaa
Poolen var stängd för säsongen. Gymet var vattenfyllt och gick inte att träna i. Det skulle ordnas dagen efter vilket inte gjordes. I inomhuspoolen låg en lös strålkastare och flöt. Om det var ström påkopplat eller ej? Kylskåpet på rummet ur funktion.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Lyes

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Lyes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Farida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Selman

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat
Odanin zemin temizlik iyi değil. Klimalar çok gürültülü ve soğutmuyor.
3 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No stay more than 1 night
There no policy for free children even under 1 year although they show free charge for children under 12 year old
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Sonia, london

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel review
Staff were always friendly and helpful weather is the receptionist or bar/restaurant staff. Spoke very little English. Ismail the receptionist was the only one who understood us and helped and gave us lots of advice about the area, traveling around and tours and transport. I did expect the hotel to have a gym and an indoor pool was disappointed as gym room was so tiny, dirty and smelt and was very damp. The machines never worked and could not stay there fo excising just went for a lool around. No sauna no steam room completely empty room. No staff downstairs in the area. A really tiny indoor pool with not clean water and was wet always. Only saw a father and a baby in there at all times I’m our 7 days stay. However, hotel breakfast was very nice always had a range of things would be more better if they had it continental as would be easier for tourist like us. Lunch and dinner had a great choice. Was reasonably cheap and decent meal and portion served. Staff always helpful and timed everything right. Late evening used to have a drink by the Terrence of the pool outdoor of restaurant was lovely view and scenery. Definitely recommend hote food. Our breakfast was included but tried lunch and dinner once too. Clean outdoor pool always kept tidy. Lounge was tidy comfy to sit. Downside was no WiFi till you exit you room or sat in the lounge so most evening an hr to two was spent in the lounge to catch up on emails messages and talk to family and to look at sites for tours as hotels
7 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
لا انصح به
الغرف غير نظيفة، المسبح الخارجي يطل على البحر ولكن صغير جدا والمسبح الداخلي والجيم غير مشجعين من ناحيه الاهتمام والنظافه
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel with amazing view from the pool. The stuff was super friendly, they even helped us to translate and book a flight from a turkish website. The hotel was definetly the money worth. The only bad thing is that it takes 20 min by walk to the metro station, so we tended to go by taxi every time (about 2€) which is still okay.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

ERGUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulaşım bakımından otelin konumu iyiydi. 2 gün planlamıştik, biz memnun kaldık.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Ilya

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018