Exterieur

Beoordelingen van Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus

5 out of 5
Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus
Ciragan Cad. No. 28, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 333 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 394 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel. De invalide voorzieningen waaren iets minder
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Oyku Yildirim / Duty Manager op 7 jun 2019
Dear Guest, Thank you very much for your valuable comments. We would like to thank you for your recent stay with us and looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel. Vriendelijk, beleefd personeel. Overall goed!
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Dilara Yilmaz op 2 dec 2018
Dear Anonymous! Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are looking forward to welcome you in Four Seasons Istanbul again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic location overlooking the Bosphorous, very spacious surroundings and pool, excellent breakfast and food.
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Oyku Yildirim / Duty Manager op 24 okt 2018
Dear Guest, Thank you very much for your valuable comments. It was a great pleasure for us to accommodate you in our beautiful property. We will be looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim / Duty Manager

8/10 – Goed

Arno, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prachtig hotel op toplocatie
Het is een prachtig hotel en de ligging is fantastisch. De service is perfect, het personeel is heel vriendelijk en professioneel. het enige minpunt is de kamer en wel het uitzicht van de kamers en de qualiteit van de bedden. De bedden waren gewoon niet goed (doorliggen naar het midden) en ik heb slecht geslapen

8/10 – Goed

Huzaifa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property however personalization needs to be picked up as when the hotel is busy they don’t know what they’re doing, and also at the breakfast lounge a woman waitier sighed agresivly which was very rude and unprofessional.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Judeh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reto Moser op 22 apr 2024
Thank you very much for taking the time to rate us 5 stars! Your positive feedback means a lot to us, and we're delighted to hear that you enjoyed your experience with us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Reto Moser General Manager

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I called ahead to let them know we were celebrating my wife’s birthday. I was immediately email by Alexandria to assist with all my wishes. She helped me decorate the room and suprise my wife upon arrival. We had an amazing trip!!
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reto Moser op 22 apr 2024
Thank you very much for taking the time to rate us 5 stars! Your positive feedback means a lot to us, and we're delighted to hear that you enjoyed your experience with us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Reto Moser General Manager

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent location, staff was wonderful. great everything
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Erika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful Ottoman Elegance!
Beautiful property set on a former Ottoman palace. The views of the Bosphorus, the spa, the afternoon tea, and the hotel team were unforgettable. East shuttle transport to Sultanahmet at certain hours. Thanks to Onur and Hiba for making our stay remarkable!!
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Samed

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jen-Min

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

GEORGE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One thing that we didn't agree with but understand the hotels position is that of male and female segregations when it came to the saunas/steam room facilities. For a 5 star hotel international hotel when you can't share the facilities and experience with your wife or husband is not acceptable. It actually becomes a negative experience.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Kazem

5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente el hotel, estadía, servicio recomendado al 100%
5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

JORGE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jackie

5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Kozo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Alireza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Updated, clean, excellent service.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Ersin

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel in front of the bosforos
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

HUSEYIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le service l'accueil tout été parfait,
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Bouchra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a beautiful and nice place to stay in Istanbul the have a gorgeous backyard where you can sit for tea or lunch admiring the Bosphorus strait… Everything was perfection thank you again for all the team they are very caring …the breakfast team are excellent …the concierge the housekeepers perfection clean . Finally a special big thank you for the front desk manager he was professional and efficient after one phone call 🙏 we will definitely come back and sorry if I forgot someone :-)

10/10 – Uitstekend

Sana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most amazing property- I will def be back! Love everything about it! Made my stay very memorable
5 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Arturo

10/10 – Uitstekend

Kadirhan

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Alexandre, Aventura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service...
5 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Salah

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

rosana

2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Bruno

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Super noisy rooms, no isolation from the streets, too close to the streets, noise even during dawn. Super traffic and busy location, traffic jam all day long. Employees spoke bad english, tottally unprepared, for everything. No housekeeping to clean the rooms all day. Food not up to Four Seasons standards. Food takes forever, waiters takes more than 40 minutes to bring a coffee. The worst Four Seasons I have ever been too.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Lee

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is stunning, particularly the terrace by the Bosphorus with all of the huge amount of water traffic. Lovely hotel restaurants and nice rooms.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sans défaut.
Accueil formidable comme rarement même en 5* and un staff aux petits soins. Chambre déjà prête vers 11h, welcome drink, ils ont eu tout juste. Le spa était tout bonnement exceptionnel et d'ailleurs très peu fréquenté. La salle de sport vous fera aimé le sport. Enfin l'hôtel est très bien placé que ce soit pour aller visiter la partie Asiatique, faire une croisière sur le Bosphore ou profiter des aménagement de Galata Port. Faites tout à pied! Pour la vieille ville, privilégiez un hotel sur place.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
Fabulous!
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Rafael, wellington

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Renaldo

5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Islam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Zeki

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freunlichkeit
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Öykü Yıldırım / Front Desk Manager op 28 feb 2022
Zeki Bey merhaba, Öncelikle FS Bosphorus otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanız için teşekkür ederiz. Konaklamanızın beklentilerinizi karşılamış olduğunu görmek bizi çok mutlu etti. Umarız sizi en kısa zamanda tekrar ağırlama şansını elde edebiliriz. Saygılarımla, Öykü Yıldırım Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Serife Gülnizar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Murat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Sibel Vuran / Front Desk Supervisor op 21 feb 2022
Dear Mr. Murat, Thank you very much for your recent stay with us. I hope we could made it a memorable one for you. We look forward to welcome you back in very near future! . Kind Regards, Sibel Vuran, Front Desk Supervisor

8/10 – Goed

HAFEDH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 21 feb 2022
Dear Mr. Hafedh, Thank you very much for your recent stay with us. I hope we could made it a memorable one for you. I would love to hear if you had an experience which was below your expectations, just to clarify and be able to improve our service quality. Once again, thank you for choosing Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

ISIL

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff, awesome location, amazing drinks! The amenities are limited but this might be due to pandemic. There is no kids/family room but they have nice restaurants and nice spa.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 20 feb 2022
Dear Isil hanim, Thank you very much for your recent stay and your valuable feedbacks. It was great pleasure for us to accommodate you. We will be looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 17 feb 2022
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay with us. It was a great pleasure to accommodate you. We look forward welcoming you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Tariq

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing food bev team chefs extremely talented
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 16 feb 2022
Dear Mr. Tariq, Thank you very much for your recent stay and sharing your valuable comments with us. It was a great pleasure for us to accommodate you. We look forward welcoming you in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim / Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

IDEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 24 jan 2022
Dear Guest, Thank you very much for your recent stay with us. It was a great pleasure to accommodate you in our beautiful property. We are looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Vania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fue mágico una experiencia increíble, vale toda la pena del mundo!!! Se los recomiendo muchismo
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 15 jan 2022
Dear Mrs. Vania, Thank you very much for your recent stay with us. It is great to hear that we could make your experience up to your expectations. We will be looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager

10/10 – Uitstekend

Tarvinder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 13 jan 2022
Dear Mr. Tarvinder, First of all, thank you very much for your recent stay with us. We hope we could make your stay a memorable one and reached up to your expectations. We will be looking forward to welcome you back in nearest future. Kind Regards, Oyku Yildirim Front Desk Manager