Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 333 van 394 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
333
Gastenscore: 8 - Goed. 45 van 394 beoordelingen" "
8 - Goed
45
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 394 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 394 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 394 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel. De invalide voorzieningen waaren iets minder
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Oyku Yildirim / Duty Manager op 7 jun 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your valuable comments. We would like to thank you for your recent stay with us and looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Duty Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Anonymous!
Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are looking forward to welcome you in Four Seasons Istanbul again.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic location overlooking the Bosphorous, very spacious surroundings and pool, excellent breakfast and food.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Oyku Yildirim / Duty Manager op 24 okt 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your valuable comments. It was a great pleasure for us to accommodate you in our beautiful property.
We will be looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim / Duty Manager
8/10 – Goed
Arno, Antwerpen
15 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
prachtig hotel op toplocatie
Het is een prachtig hotel en de ligging is fantastisch. De service is perfect, het personeel is heel vriendelijk en professioneel. het enige minpunt is de kamer en wel het uitzicht van de kamers en de qualiteit van de bedden. De bedden waren gewoon niet goed (doorliggen naar het midden) en ik heb slecht geslapen
Arno
8/10 – Goed
Huzaifa
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property however personalization needs to be picked up as when the hotel is busy they don’t know what they’re doing, and also at the breakfast lounge a woman waitier sighed agresivly which was very rude and unprofessional.
Huzaifa
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Judeh
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judeh
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reto Moser op 22 apr 2024
Thank you very much for taking the time to rate us 5 stars! Your positive feedback means a lot to us, and we're delighted to hear that you enjoyed your experience with us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Reto Moser General Manager
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met familie
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I called ahead to let them know we were celebrating my wife’s birthday.
I was immediately email by Alexandria to assist with all my wishes. She helped me decorate the room and suprise my wife upon arrival.
We had an amazing trip!!
Albert
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reto Moser op 22 apr 2024
Thank you very much for taking the time to rate us 5 stars! Your positive feedback means a lot to us, and we're delighted to hear that you enjoyed your experience with us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Reto Moser General Manager
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met partner
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent location, staff was wonderful. great everything
Claudia
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Erika
Reisde met familie
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful Ottoman Elegance!
Beautiful property set on a former Ottoman palace. The views of the Bosphorus, the spa, the afternoon tea, and the hotel team were unforgettable. East shuttle transport to Sultanahmet at certain hours. Thanks to Onur and Hiba for making our stay remarkable!!
Erika
2 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Samed
Zakenreiziger
24 dec 2023
Samed
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Eduardo
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jen-Min
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jen-Min
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
GEORGE
Reisde met familie
23 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One thing that we didn't agree with but understand the hotels position is that of male and female segregations when it came to the saunas/steam room facilities. For a 5 star hotel international hotel when you can't share the facilities and experience with your wife or husband is not acceptable. It actually becomes a negative experience.
GEORGE
6 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Kazem
18 aug 2023
Kazem
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ricardo
2 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente el hotel, estadía, servicio recomendado al 100%
Ricardo
5 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
JORGE
Reisde met familie
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JORGE
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jackie
8 jul 2023
Jackie
5 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Kozo
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozo
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Alireza
Reisde met familie
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Updated, clean, excellent service.
Alireza
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Mohammed
18 mei 2023
Mohammed
2 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Ersin
27 apr 2023
Ersin
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met partner
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel in front of the bosforos
Luis
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
HUSEYIN
Reisde met partner
23 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le service l'accueil tout été parfait,
HUSEYIN
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
mohammed
Reisde met familie
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mohammed
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Nicolas
1 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Bouchra
Reisde met partner
11 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a beautiful and nice place to stay in Istanbul the have a gorgeous backyard where you can sit for tea or lunch admiring the Bosphorus strait…
Everything was perfection thank you again for all the team they are very caring …the breakfast team are excellent …the concierge the housekeepers perfection clean . Finally a special big thank you for the front desk manager he was professional and efficient after one phone call 🙏 we will definitely come back and sorry if I forgot someone :-)
Bouchra
10/10 – Uitstekend
Sana
Reisde met familie
25 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The most amazing property- I will def be back! Love everything about it! Made my stay very memorable
Sana
5 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Arturo
24 dec 2022
Arturo
10/10 – Uitstekend
Kadirhan
30 okt 2022
Kadirhan
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Bruno
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bruno
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Alexandre, Aventura
Reisde met een groep
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service...
Alexandre
5 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Salah
31 aug 2022
Salah
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
rosana
6 jul 2022
rosana
2 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Bruno
Reisde met partner
2 jul 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Super noisy rooms, no isolation from the streets, too close to the streets, noise even during dawn. Super traffic and busy location, traffic jam all day long. Employees spoke bad english, tottally unprepared, for everything. No housekeeping to clean the rooms all day. Food not up to Four Seasons standards. Food takes forever, waiters takes more than 40 minutes to bring a coffee. The worst Four Seasons I have ever been too.
Bruno
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met familie
26 apr 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is stunning, particularly the terrace by the Bosphorus with all of the huge amount of water traffic.
Lovely hotel restaurants and nice rooms.
Lee
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Alexandre
15 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sans défaut.
Accueil formidable comme rarement même en 5* and un staff aux petits soins. Chambre déjà prête vers 11h, welcome drink, ils ont eu tout juste.
Le spa était tout bonnement exceptionnel et d'ailleurs très peu fréquenté. La salle de sport vous fera aimé le sport.
Enfin l'hôtel est très bien placé que ce soit pour aller visiter la partie Asiatique, faire une croisière sur le Bosphore ou profiter des aménagement de Galata Port. Faites tout à pied!
Pour la vieille ville, privilégiez un hotel sur place.
Alexandre
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional
Fabulous!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Rafael, wellington
Reisde met partner
1 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel
Rafael
5 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Renaldo
14 mrt 2022
Renaldo
5 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Islam
9 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Islam
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Zeki
28 feb 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freunlichkeit
Zeki
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Öykü Yıldırım / Front Desk Manager op 28 feb 2022
Zeki Bey merhaba,
Öncelikle FS Bosphorus otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanız için teşekkür ederiz.
Konaklamanızın beklentilerinizi karşılamış olduğunu görmek bizi çok mutlu etti.
Umarız sizi en kısa zamanda tekrar ağırlama şansını elde edebiliriz.
Saygılarımla,
Öykü Yıldırım
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
Serife Gülnizar
21 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serife Gülnizar
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Murat
Reisde met familie
20 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Murat
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Sibel Vuran / Front Desk Supervisor op 21 feb 2022
Dear Mr. Murat, Thank you very much for your recent stay with us. I hope we could made it a memorable one for you. We look forward to welcome you back in very near future! . Kind Regards, Sibel Vuran, Front Desk Supervisor
8/10 – Goed
HAFEDH
Zakenreiziger
19 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAFEDH
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 21 feb 2022
Dear Mr. Hafedh,
Thank you very much for your recent stay with us. I hope we could made it a memorable one for you. I would love to hear if you had an experience which was below your expectations, just to clarify and be able to improve our service quality.
Once again, thank you for choosing Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
ISIL
Reisde met familie en kleine kinderen
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff, awesome location, amazing drinks! The amenities are limited but this might be due to pandemic. There is no kids/family room but they have nice restaurants and nice spa.
ISIL
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 20 feb 2022
Dear Isil hanim,
Thank you very much for your recent stay and your valuable feedbacks. It was great pleasure for us to accommodate you.
We will be looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 17 feb 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your recent stay with us. It was a great pleasure to accommodate you.
We look forward welcoming you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
Tariq
Reisde met partner
16 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing food bev team chefs extremely talented
Tariq
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 16 feb 2022
Dear Mr. Tariq,
Thank you very much for your recent stay and sharing your valuable comments with us. It was a great pleasure for us to accommodate you.
We look forward welcoming you in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim / Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
IDEN
Zakenreiziger
22 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IDEN
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 24 jan 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your recent stay with us. It was a great pleasure to accommodate you in our beautiful property.
We are looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
Vania
14 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fue mágico una experiencia increíble, vale toda la pena del mundo!!! Se los recomiendo muchismo
Vania
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 15 jan 2022
Dear Mrs. Vania,
Thank you very much for your recent stay with us. It is great to hear that we could make your experience up to your expectations.
We will be looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager
10/10 – Uitstekend
Tarvinder
11 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tarvinder
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Oyku Yildirim / Front Desk Manager op 13 jan 2022
Dear Mr. Tarvinder,
First of all, thank you very much for your recent stay with us. We hope we could make your stay a memorable one and reached up to your expectations.
We will be looking forward to welcome you back in nearest future.
Kind Regards,
Oyku Yildirim
Front Desk Manager