Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van GLK PREMIER The Home Suites & Spa - Boutique Class

5 out of 5
GLK PREMIER The Home Suites & Spa - Boutique Class
Kucukayasofya Cad No:60, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 496 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 311 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 113 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Baleen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend luidruchtig. personeel niet meedenkend. Ontbijtplek is er niet genoeg voor de aantal bezoekers die er zijn. We konden niet rustig slapen door alle luidruchtigheid in en om het hotel. De foto’s matchen totaal niet met de werkelijkheid. Ontbijt is erg slecht geordend en tafels worden niet schoongemaakt.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Manager op 13 jan 2024
Dear Baleen;Het spijt ons echt te moeten beseffen dat u teleurgesteld was over uw algehele verblijf en dat we niet in staat waren het serviceniveau aan te tonen dat u ongetwijfeld verdient.We waren verder gealarmeerd toen we merkten dat we deze problemen tijdens uw verblijf niet konden oplossen en dat we u met een negatieve noot hebben laten gaan. Accepteer alstublieft onze oprechte excuses.Wij beschouwen uw feedback als een cruciale kans om onze dienstverlening op alle niveaus te vernieuwen en te verbeteren.In dit licht willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen op dit platform.Wij hopen dat u ons nogmaals bezoekt en ons de kans geeft om uw meest recente negatieve ervaring om te zetten in een prachtige ervaring.

10/10 – Uitstekend

Zyulfie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff were very nice, respectful and helpful
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 26 sep 2023
Dear Zyulfie, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Personeel en service
11 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 25 sep 2023
Dear Sarah, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

8/10 – Goed

Ergün

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 26 aug 2023
Dear Guest, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Hajar

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige nadeel is dat er veel stof was onder het bed, ik ben astmatisch en kreeg een astma aanval daardoor. Verder top personeel goeie service en communicatie was perfect!
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 27 jul 2023
Beste Hajar,Allereerst bedankt dat je voor ons hebt gekozen en voor je feedback. Uw feedback is erg belangrijk voor ons om onze kwaliteitsnormen te verbeteren. We zien u graag nog eens terug in ons hotel.Hotel Manager

8/10 – Goed

Abir, Den Bosch

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie van het hotel. Op loopafstand van een aantal bekende bezienswaardigheden en tram. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Onze airco deed het alleen niet en de kamers waren erg warm. Dat heeft onze nachtrust wat tekort gedaan. Personeel was aardig en attent.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 24 mei 2023
Beste Abir, bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening hier te delen. We waarderen uw feedback, die we zeker zullen gebruiken om de ervaring hier te verbeteren. We streven ernaar om excellentie te bieden en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Janine Gisela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie accomodatie, goede service en op loopafstand van alle bezienswaardigheden
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 13 mei 2023
Beste Janine Gisela, We willen u namens het hotelteam bedanken voor het geven van zulke positieve feedback. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. We kijken allemaal uit naar je volgende bezoek.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location and very friendly staff.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 11 feb 2023
Dear Frank, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedbacks. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.

8/10 – Goed

Yuk Tong Dennis

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel waren vriendelijk en behulpzaam 。
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 14 sep 2022
Beste Yuk Tong Dennis, Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te geven over je recente verblijf bij ons. Wij waarderen uw feedback. We kijken ernaar uit u in de toekomst te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Hotelmanager.

10/10 – Uitstekend

Najat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk personeel erg behulpzaam.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ahmet Uğur Güneş op 9 jun 2022
Dear Najat, Thank you for the awesome review. We work hard to meet expectations of our guests , and we’re happy to hear we hit the mark for you.! We count ourselves lucky for guest like you. We look forward to host you again in the future! Front Office

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staat op een goede lokatie. Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 31 aug 2021
Dear Guest, Greetings from your home in Istanbul. We would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Locatie is super, veel bezienswaardigheden op korte afstand. personeel is attent en vriendelijk.
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van FRONT OFFICE op 10 jan 2021
Dear guest, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, FRONT OFFICE

10/10 – Uitstekend

Hüseyin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Kenan Kara op 22 okt 2020
Sayın misafirimiz. Öncelikle otelimiz hakkındaki nazik yorumunuz için teşekkür eder otelimizde sizi tekrar ağırlamaktan büyük memnuniyet duyarız Ön Büro Kenan Kara

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijke personeel. Goede locatie met alles op loopafstand.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 9 mrt 2020
Dear Guest, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. Our team look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Coen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 3 mrt 2020
Dear Coen , Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Manager op 11 apr 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
I didnt like the woman from housekeeping. She came in my room and i was sleeping there with my wife. The rest from hotel.is okay but the turkish lady housekeeping om 3 floor is very very bad. After cleaning the room we entered and she came later to control the room. For what control. She is really a freak!
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 18 mrt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback. We would like to inform you that we always reccomend our guest to put red card to not disturb or the doors can be locked. We have shared your feedback with our team. We hope to be able to welcome you to serve you better. Kind Regards. Hotel Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie lokatie op loopafstand van de highlights, fijne hamam
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Manager op 5 apr 2019
Dear Valued Guest Thank you very much for your nice review about your stay. It's a pleasure for us to hear that you enjoyed our health club facilities. We are waiting you to come back to Istanbul and stay with us again. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Manager op 30 apr 2019
Dear Valued Guest Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and your review is very much appreciated, It's a pleasure for us to do everything possible to create an enjoyable stay for each of our guests. We hope to see you again. If we can be of assistance in the future, don't hesitate to contact us. Again, thanks for taking the time and have a great day! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed locatie prima omgeving de sauna en hammam is prachtig
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Manager op 4 apr 2019
Dear Valued Guest Thank you very much for your nice review about your stay. It's a pleasure for us to hear that you enjoyed our health club facilities. We are waiting you to come back to Istanbul and stay with us again. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is goed. Mooie wandeling naar Hagia Sophia, Topkapi paleis, blauwe moskee. De grand bazaar is ook nog goed lopend te doen. Zeer behulpzaam personeel en schone kamers. Wil je met het openbaar vervoer, is ook op loopafstand. Bij de Hagia Sophia. Een OV pas kan je op veel plekken kopen, op straat, in de kiosk. De pas kan je met meerdere personen gebruiken. Opwaarderen kan bij de automaten en ook in een kiosk. Maar een taxi is altijd mogelijk.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Manager op 4 apr 2019
Dear Valued Guest Thank you very much for your nice review about your stay. Thanks for mentioning our central location and friendly staff and information you provided will be very useful for our future guests. We are waiting you to come back to Istanbul and stay with us again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne verblijf gehad in de suitkamer. Ruime balkon, vriendelijke en nette personeel. Een perfect geschikte hotel, en omgeving voor gezinnen met kinderen. Op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Kortom, zeker een aanrader!
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 18 mrt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for the wonderful and comprehensive review. We're thrilled to know that you found GLK PREMIER The Home Suites & Spa to be "your new home’’ in Istanbul . We're sure many readers will benefit from all the great information you shared - thanks again and we hope to welcome you back one day! Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was geweldig, ontbijt was minder dan verwacht
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 21 feb 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. It is really nice to see that you were pleased with the hotel. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home. Safe Travels and Kind Regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 11 jan 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your good score, we truly appreciate your feedback. It is really nice to see that you were pleased with the hotel. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home. Safe Travels and Kind Regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
frietjes waren elke dag barslecht, de rest was goed en smaakten prima!
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 11 jan 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home. Safe Travels and Kind Regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

karla, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel op goede locatie om alles op loop afstand te bezichtigen , leuk en aardig personeel ,lekker ontbijt en 2x links om de hoek super gezellig restaurant Stone house . 1 klein minpuntje als je licht slaapt het hotel is iets gehorig
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 11 jan 2019
Dear Karla, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

4/10 – Matig

Jacky, Antwerpen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is helemaal geen 5 sterren hotel...meer een 2 sterren
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 8 dec 2018
Dear Jacky, Greetings from GLK PREMIER The Home Suites & Spa Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We would like to inform you that you can not find any 2 star hotel with spa centre and room with the jackuzi and luxury furnuture. Our hotel is luxury private class (boutique) hotel. We hope to see you again to give you a better service. Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Yurdagul, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location. Clean rooms and friendly employées. Delicious breakfast toi!
9 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 8 dec 2018
Dear Yurdagul, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Aziz, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel zeer behulpzaam en aardig. Hotel dichtbij alle bezienswaardigheden. Het verblijf in dit hotel was prettig en ik kan aan iedereen aanraden.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 8 dec 2018
Dear Aziz, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sultanahmet op loopafstand
Goed hotel en Sultanahmetplein is op loopafstand.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 8 dec 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. It is really nice to see that you were pleased with the hotel. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home. Safe Travels and Kind Regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Rob, Koekange

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel
Hotel met alle voorzieningen in de kamer die je wenst. Echter het is allemaal niet in hele goede staat. Service is top. We mochten zelfs de kamer houden tot het tijd was om naar het vliegveld te gaan. Kamer met uitzicht op de Bosporus hadden we geboekt. Klopt, maar daar had ik me wat anders bij voorgesteld. Er zijn kamers die dat beter voor elkaar hebben, maar die hadden we niet. Het restaurant waar het ontbijt werd gegeven, had dat uitzicht wel. Als je een hotel kiest puur voor de voorzieningen die het heeft en goede service, is het een aanrader. Als je van een kamer in goede staat houdt overeenkomstig met het aantal sterren kan je beter ver zoeken.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

B, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel!
Perfect in terms of location, accommodation and staff. Very friendly staff. In particular we want to thank Mr. Yunus from the reception and from the restaurant Sinan, Sevim, Fatma, Bulent and Murat. Thank you for everything and until September! Family O.B.E.O
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 17 mei 2018
Dear Family O.B.E.O, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

8/10 – Goed

Elly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlakbij veel bezienswaardigheden
Prima hotel. Het ontbijt probeerden ze goed af te wisselen met iedere keer weer iets anders lekkers. Iedere morgen heerlijk gegeten op het dakterras dat uitkijkt over zee en Oude stad. Het hotel is gelegen vlakbij veel bezienswaardigheden in Istanbul en alles was goed lopend te doen. De kamer was elke keer schoon en netjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Een heel fijn verblijf gehad in dit hotel!
7 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 17 mei 2018
Dear Elly, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker geen 5 ster hotel. Badkamer redelijk. WiFi zeer slecht.
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Ahmet Ugur GUNES op 17 mei 2018
Dear Valued Guest, Greetings from your home in Istanbul. I would like to thank you for taking the time to write a review. We will take care of your comment and improve our deficiencies. We look forward to welcoming you back in the near future... Best regards, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

JUAN JOSE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
la categoria del hotel no se corresponde con lo que en España es un cinco estrellas. es un hotel anticuado, con accesos muy incomodos para moverte por dentro y muy pequeño. El personal es muy amable, y es lo mejor del hotel. Equivale a un tres estrellas de españa. la ubicacion es buenisima, eso si.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gerente del hotel op 24 apr 2024
Querido Jose,El hotel es un hotel boutique y hay un descargo de responsabilidad que dice que es un hotel boutique. Sus comentarios son muy importantes para que podamos mejorar la calidad de nuestro servicio. Estaremos encantados de tener la oportunidad de dejar una mejor impresión la próxima vez.Atentamente,

6/10 – Redelijk

Francesco

Positief: Personeel en service
Soggiorno di quattro notti. Sicuramente non un cinque stelle; la vasca della stanza era rovinata. La colazione è buona ma non abbondante, forse un po’ di scelta in più non guasterebbe. Il personale è gentile e disponibile, l’hotel pulito ed in ottima posizione per iniziare una visita alla città.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Gestione Alberghiera op 24 apr 2024
Grazie per la tua opinione. Il tuo feedback è molto importante per noi per migliorare i nostri servizi. Ci auguriamo di avervi nuovamente nostri ospiti in futuro.Distinti saluti,

8/10 – Goed

Edita

Positief: Netheid, personeel en service
.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Manager op 24 apr 2024
Dear Edita,Thank you for reviewing us. We are glad to hear that you were happy with your stay and we appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super road trip
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 15 apr 2024
Dear Jeanette,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites&Spa! We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Fatiha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 15 apr 2024
Dear Fatiha, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 – Uitstekend

Horacio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked a lot ! Pretty nice place and close to a lot of interesting things! And places
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 15 apr 2024
Dear Horacio, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.

8/10 – Goed

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was average. I chose to upgrade to a ground floor room, which was nice, but dark with very little sunlight. It was quiet for the most part, except for the neighbours who kept slamming the shared door to the main area.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 15 apr 2024
Dear Monica, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,

6/10 – Redelijk

Melanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was well kept, Staff were helpful, Room comfortable. Convenient location. Disappointed there was no Roof Terrace - which is implied by the photographs but to be fair, not stated in the hotel amenities. City view room is over a noisy street ( daytime traffic). Minibar fridge was a bit noisy. Breakfast not to my taste and exactly the same every day.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 3 apr 2024
Dear Melanie, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Thank you again for your comment regarding the hotel team. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance. We serve our breakfast in the first floor of the hotel. We have an open terrace in our property which is open in the good weather conditions. Thank you again for choosing us. Kindest Regards,Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was within walking distance to restaurants, shopping and tourist Attractions. We were also able to arrange our transportation to the Asian side of Istanbul and to the airport. The restaurant across the street was also great.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 3 apr 2024
Dear Helen, Thank you so much for taking time to write your thoughts about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

4/10 – Matig

James

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never will I stay there again. The bed bugs were unbelievable and the local area is dead😂
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 26 mrt 2024
Dear James,Greetings from GLK PREMIER The Home Suites & Spa, We would like to inform you that we will not accept your derogatory accusations in your review. Following your evaluation, we had a competent company inspect the room, and nothing was found. If you make a claim like this, you must substantiate it. Our hotel is centrally located and within walking distance of the city's main attractions. Kind RegardsHotel Manager

8/10 – Goed

Richard, Reading

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were great, very helpful, clean,couple of items in the room need a little work but hotel were quick to respond good location that is quiet but walkable to the tram and main areas of Sultanahment
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 22 mrt 2024
Dear Richard, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Kind RegardsHotel Manager

8/10 – Goed

Sezai, Esslingen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist für die Preisleistung sehr gut, aber leider für fünf Sterne nicht genügend Frühstücksauswahl. Sonst kann man sich über das Hotel nicht beschweren. Gerne wieder
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 11 mrt 2024
Lieber Sezai, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Jehan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a great hotel right in the centre of where you need to be
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 1 mrt 2024
Dear Jehan,Greetings from your home in Istanbul.Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to receive your positive comments.Your satisfaction is very important for us.We will be glad to see you again in our hotel.Best Regards,Hotel Manager

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück war leider nicht gut. Aber ansonsten sehr gutes Hotel. Nettes Personal und super gelegen.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 1 mrt 2024
Lieber Daniel, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist für uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern.Mit freundlichen Grüße,

10/10 – Uitstekend

Emre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ahmet Ugur Gunes op 17 feb 2024
Dear Emre, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.