Strand

Beoordelingen van Gold Hotel

Gold Hotel
Mimar Kemalettin Mah Sair Hasmet Sk 11, Istanbul

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 40 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 40 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Hicham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na

6/10 – Redelijk

MURAT

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Andreas

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

LESTER

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Grei men ikke anbefales
Ikke aircondition på rommet, ingen stoler i rommet, ikke wift på badet,
16 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sergei

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
VERY BAD - RUDE STAFF
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

ahcene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
فندق جميل على العموم وخاصة فطور الصباح
7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Nabil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien 👍
Hôtel très bien placé dans la vielle ville et proche des transports et des sites touristiques. Bon rapport qualité prix. Le restaurant se situe au dernier étage et offre une belle vue sur le Bosphore.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Abdulrahman M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is clean but basic, no coffee machine in room, no sofa or other chairs to set, and no laundry or dry clean service. Breakfast is great; many types of food to choose from. Close to public transportation, which I do not recommend, use taxi instead for safety of your property.
10 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Zsolt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Zindan op 2 mei 2023
Teşekkür ederiz.Tekrar görüşmek üzere.

10/10 – Uitstekend

WAFAA F

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room AC is controlled by the hotel The room it little Warmer then I like to be Not everyone like the same Temperature
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

F

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel room small but neat and adequate. Staff welcoming and promptly responsive to all requests.
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

sabrean

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty , staff rude . Bedding filthy.
10 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Shakhban

2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jolanta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Nikolai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Всё замечательно,за исключением интернет в этом году работал отвратительно, приходилось бегать на рецепшен и спрашивать,что с интернетом,а так всё хорошо.
3 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Asset

3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Meget arrogant reception.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Valerii

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van ismail op 13 jun 2019
THANK YOU

8/10 – Goed

TATIANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van İsmail zindan op 13 jun 2019
Thank you

8/10 – Goed

meir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van ismail op 13 jun 2019
THANK YOU.

8/10 – Goed

Vladimir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Zindan op 13 jun 2019
Thank you

8/10 – Goed

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Голд Отель
Хороший отель по параметрам цена качество расположение. Шикарный завтрак с восхитительным чечевичным супчиком и жареными блинными трубочками в ресторане на крыше...и персонал...вернувший излишне оплаченное)
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Nikolai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Один из лучших отелей в этом регионе !
Всё хорошо
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

TATIANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs Up
The Gold Hotel is a great 3*** Hotel for the budget minded. It is centrally located within walking distance to the Grand Bazaar, safe to walk around at night, and merely a block away from the tram. The rooms are a decent size, very clean, well maintained and they serve a healthy buffet breakfast spread on the 8th floor with a decent bay view. Free coffee in the lobby all day long. Highly recommend it — good value for the money. I will definitely stay there again on my next visit to Istanbul.
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Mario

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Not bad, but the crew....
Staff unfriendly but is not a bad hotel. The hotel is in the middle of fashion clothes shops area. Clean and small room.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van ismail op 5 aug 2018
thank you

10/10 – Uitstekend

SERGIU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
iyi seçenek
fiyata göre güzel bir otel.

8/10 – Goed

Yulianna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Я останавливаюсь в этом отеле не в первый раз, меня все устраивает.
6 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Oksana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Удобное место расположение, свежий ремонт, чисто и аккуратно. Завтрак очень приличный, даже блинчики есть. Один минус не работал кондиционер.
2 nachten verbleven in oktober 2017
THANK YOU

4/10 – Matig

Mirsunnat

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Россия
Нет удобств
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay here. Good value.
Great location. No problems
1 nacht verbleven in september 2017
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

Елена, Москва

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель!
Отличное расположение в 5 минутах от Grand Bazar и главных достопримечательностей. потрясающий вид на Босфор из ресторана на крыше. отличные современные чистые номера. Удивительный персонал, готовый решать твои проблемы. Мы забыли в отеле рюкзак, Администратор Исмаил сам предложил отправить его карго и через несколько дней рюкзак привезли нам домой. Спасибо! отдых был потрясающим, а впечатление от столь лёгкого разрешения нашей проблемы оставило приятное послевкусие!
3 nachten verbleven in september 2017
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

ирина, уфа

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
самый лучший отель.новый чистый.завтрак восхитител
1 nacht verbleven in augustus 2017