Receptie

Beoordelingen van Grand Durmaz Hotel

4 out of 5
Grand Durmaz Hotel
Kemalpasa Mah.Ataturk Bulvari No:4, Aksaray Fatih, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 105 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Abdul Mukhtar

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst geen welkomstgevoel, er wordt een formulier op de tafel gegooid en geroepen dat we het moeten tekenen. Kamer bleek niet schoon te zijn, tevens was kamer kleiner dan de beschrijving. Veel stof in de kamer, ramen zagen er erg vuil en vettig uit. Tegels van de badkamer zaten onder de spetters van tandpasta of wat dan ook. Beide gemeld bij de receptie, waarna een medewerker (man van /- 50 jaar oud) direct in de verdediging schiet en aangeeft dat de kamer schoon is. Gevraagd of hij een andere taal spreekt dan Engels, gaf aan “only English”. Echter staat in de omschrijving van het hotel dat er Engels, Duits, Spaans, Russisch wordt gesproken. Klopt dus voor geen meter. Enkele dagen later troffen we dezelfde medewerker, Russisch sprekend met iemand aan. Niet te geloven dat hiervoor hierover gelogen is. Een zeer onprettige man, respectloos en totaal niet service-gericht. Schreeuwt continu tegen klanten, roept dan “go to another hotel”. In 12 dagen tijd is 3 keer het beddengoed verwisseld. Zogenaamd schone handdoeken echter met een vieze geur. In de omschrijving van het hotel staat dagelijks schoonmaak, echter is er geen enkele dag schoongemaakt m.u.v. het verwisselen van het beddengoed drie keer. Water in de badkamer wordt pas na een kwartier warm. Zeer gehorige kamer en zeer slechte WiFi verbinding. 1400 euro weggegooid geld, slechtste hotel wat er bestaat met de slechtste service. Is de absoluut de 4 sterren niet waard.
12 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Sales Manager op 22 sep 2022
Dear Sir,Thank you for your feedback.We will work to improve processes.Have a nice day.Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel netjes heel goed bevijlegen Goed locatie hier bod ik mijn ervaring
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Temorshah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for nice hospitality.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Faiz

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sales Manager op 31 aug 2023
Thank you for your rating.

10/10 – Uitstekend

MAJID

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sales Manager op 24 mei 2023
Hi Dear Guest ,Thank you very much for your comment.Best Reagrds.

8/10 – Goed

Temorshah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Sales Manager op 26 jan 2023
Hi Dear ,Thank you so much for your comment.We will be happy to welcome you again.Best Regards.

8/10 – Goed

TAREQ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Sales Manager op 21 dec 2022
Hi Dear,Thank you so much. We'd like to see you again with us.Best Regards.

4/10 – Matig

Ahmad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn’t give the room which we booked, 3 night we was in the room there was no window same like prison and after 3 days discus with the hotel they change our room, please talk with this hotel manager to be honest with customers and which they booked the room please give them. And don’t disturb them.Regards
6 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Louai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
N/A
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Sales Manager op 13 okt 2022
Thank you for your rating.

10/10 – Uitstekend

Karim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a pleasant stay
7 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Mustapha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Not a good experience
It was not a good expierence, had to change room because of smoking smell. Washroom was not up to mark. Breakfast was ok. Will not stay again
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Nabil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
I liked the stay. But room temperature was bit cold. Location great
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Farkhod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Farkhod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Arjan

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Ghulam mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Ali

Reisde met een groep
Mangel på tilid fra ledlsen Yderst venligpersonale
At vi fik besøg af en ven var åbenbart et stort problem, hvorfor de ringede til os af flere omgange! Der er mangel på tillid i forhold til min oplevelse fra andre hoteller i Istanbul. Personalet var yderst venlig og servicemindet, men ledelsens beslutning om gæstbesøg er ikke OK.
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Khaled

3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Basher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

ahmad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its the best hotel in istanbul, the staff so pleasure ,
6 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Khethiwe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

RIADH BEN

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximité de toutes les commodités
7 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Osman

Positief: Netheid, personeel en service
Otel konum olarak çok iyi bir yerde
3 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

mouhcine

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
C'est pas un 4 étoiles pour moi
en arrivant à la chambre Il y a une seule fenêtre fermé par un grillage on dirait prison !! . La nuit vers 4h on se réveille par un bruit de chauffage aussi le matin vers 8h ! On demande le changement de la chambre on va vers une autre , fois ci la fenêtre est grande , mais le plafond est humide , le matelas est très dur on se réveille avec un mal au dos. Vraiment c'est pas un 4 étoiles !!!!!!!!
5 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Rustem

4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

ALAA ALDEEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
To the price it’s we
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go to this place
Updated very clean prof staff
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Goran

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was small and the light was dim. When we checked in there was an issue with the water but they fixed it an hour later. The Internet connection was almost non existing.. However, the staff were all nice and welcoming and the hotel is close to the tram station.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Abdifatah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in februari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dirty
Everything is dirty bed sheets, carpet , towels washroom and poor customer service
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Das Zimmer war in Ordnung. Die Ablageflächen hatten Flecken die das Zimmer schmutzig wirken ließen aber das Bett und die Aussicht waren super. Leider keinen eigener Parkplatz. Das Frühstück war sehr wenig und schmächtig. Pommes und vertrocknetes Rührei ist nicht grade mein Favorit zum Frühstück
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel
Cerca de la parada de buses al aeropuerto, tiene también una parada de tranvías cerca, buen desayuno
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Joe

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4* étoile standard? pas sur...
L’aspect général de l’hôtel est désuet, vieux, couleur « caca d’oie » années 70. Le confort optimal est là (tv avec chaine international, climatisation, douche et baignoire, wifi ok, mini bar en état de marche pour garder nos choses au frais, coffre-fort ok, belle vue sur la mosquée Pertevniyal Valide Sultan). Commençons par le petit déjeuner : le restaurant est joliment décoré dans un style traditionnel turc, avec cependant, une énorme couche de poussière sur les jolies décorations de style ottomane et byzantine. La nourriture sans être extraordinaire était en quantité suffisante mais pas au niveau d’un vrai 4* preuve en est, qu’il est impossible d’avoir ne serait-ce qu’une omelette nature ! Venons-en au personnel maintenant : Aurai-je assez de mots en réserve pour les qualifié ? pas accueillant, pas souriant, l’impression qu’il venait de se réveiller et que regardant leurs montres en permanence, ils n’avaient qu’une envie c’est que les clients présent partent afin de pouvoir prendre à leurs tour, leurs petit déjeuner en terrasse, j’entends le souffle permanent du serveur qui est blasé de son travail, heureusement de temps à autre ils s’accoudent à un guéridon en salle pour discuter entre eux ! puis, ils s’aperçoivent que nous avons des assiettes sales sur table et hop ! débarrassent les assiettes..
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
nice location within walking distance of major attractions Staff excellent, couldn't do enough to help the guests breakfast was phenomenal...something for everyone had dinner on a couple of occasions and wasn't disappointed only downside was that the A/C was a bit noisy for small periods of time but this would in no way put off returning to this hotel
6 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique séjour
Très bel hôtel avec une bonne situation géographique. La chambre était très spacieuse et très confortable avec une vue magnifique sur la mosquée. Le personnel était très à l'écoute et agréable. Nous avons beaucoup apprécié le spa dont l'entrée est à un prix très accessible. Nous sommes très satisfait de notre séjour et recommandons le Grand Durmaz Hôtel.
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جراند دورمز نور قمر اسطنبول
ممتازه
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

HOSNY

Positief: Netheid
نتمني القادم افضل
الأقامة مقبولة والأفطار جيد والخدمة متوسطة والنظافة جيدة
4 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

sümeyye

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel, Konforlu, Temiz
Herşeyiyle güzeldi... çalışanların güler yüzlü olması, odanın manzarasının mükemmel olması, odanın genişliği...iki günlük kaçamak için daha iyisi yok. Tavsiye ederiz
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Fat, Lyon

Positief: Personeel en service
Bien dans l’ensemble à part le petit déjeuner à revoir pas de sucré jus d’orange de l’eau avec du sirop enfin bref nul. Mais personnel très gentil
7 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Worst area in Istanbul. AVOID. Aksaray - the area of the hotel - may seem like the perfect area to stay in for tourists - it is anything but.
11 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

ioakeim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
poor breakfast
3 nachten verbleven in mei 2018