Zitruimte lobby

Beoordelingen van Grand Madrid Hotel

3 out of 5
Grand Madrid Hotel
Laleli Caddesi 54, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 37 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 37 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 37 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 37 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 37 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Zohreh

I liked the place for eating brackfast because of the beautiful view. I didn't like the area around the property and there wasn't anything in refrigerator such as water.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Asmir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Caner

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok iyi
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Caner

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

MURAD

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Md Hasibus Saleheen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location for tourism.. Clean room and friendly staff.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Fausia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Aufenthalt im Grand Hotel war ganz ok
Die Zimmer sind soweit ganz ok, im Bad gibt es keine Steckdose, damit kann man sich z.B. nicht den Bart kürzen. Die Spülung der WCs sind sehr laut. Das Hotel liegt in einer Gegend mit viel Verkehr, wer dagegen empfindlich ist, sollte sich eine andere Unterkunft suchen. Die Klimaanlage ist gut. Man muss die Fenster nachts schließen und die Klima laufen lassen, dann kann man schlafen. Sehr zu empfehlen ist die Terrasse, wo das Frühstücksbuffet morgens angeboten wird. Durch die tolle Aussicht aus der Terrasse werden die Minuspunkte vergessen. Lage ist recht zentral und man viele Sehenswürdigkeiten zu Fuß erreichen. Die Mitarbeiter sind sehr nett und hilfsbereit.
9 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Gökmen

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van canser özyildirim op 3 jun 2022
değerlendrimeniz için teşekkur ederim

6/10 – Redelijk

aras

I did not like the staff
4 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

mehmet fatih

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van canser özyildirim op 1 jan 2022
teseşkkür ederim değerli yorumunuz için görüşünüz bizim önemlidir

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dont
The only good thing about the hotel is its location and the view from restaurant/cafeteria. The hotel staff is not very welcoming, and communication in English is a big problem. The rooms are very dull, there is no isolation in walls or doors. You can hear people whispering from other rooms. At times it felt like someone is coming in our room because of no sound isolation on doors and you can see people walking in the corridor from below, thats very uncomfortable. Beds are extremely noisy. No water pressure in shower if your using warm water. Toilet looks dirty, and the electricity goes out every 5/10 minutes. We asked so many times for tissue papers, got none. The room service only makes up the bed, they don’t clean. They didn’t even change our towels once, only hung them up in the room to dry. There is no minibar, so not possible to make coffee or tea in room. Lastly, I would not recommend this hotel for people who are looking to have an enjoyable time. This hotel is fine as an emergency, a real emergency. As the overall quality isn’t good. This is definitely not a 4 star. No idea on what bases people are giving this hotel a strong rating, its very misleading.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van canser özyildirim op 27 nov 2021
thank you so much No one has ever complained like this before. I'm sorry we couldn't please Canser ÖZYİLDİRİM

10/10 – Uitstekend

Faraj mukhtar

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van canser özyildirim op 27 nov 2021
thank you so much

2/10 – Ontzettend slecht

monika marta

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van canser özyildirim op 6 nov 2021
you didn't come to our hotel, how did you rate your stay in our hotel?

8/10 – Goed

Genci

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war alles gut in Ordnung
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van canser özyildirim op 6 nov 2021
thank you so much

8/10 – Goed

Raoudha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van canser özyildirim op 6 nov 2021
thank you so much

10/10 – Uitstekend

MUCAHIT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel if you visiting Blue Mosque and Hagiasophia, Staff is very friendly.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

EDSON

13 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Очень хорошо большое спасибо чисто в комнате хорошие условия
3 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Nisrin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MY HOTEL
Really my trip wa s wonderful and my room wa s very cute and l feel with my husband with confidence in the hotel. It is really GRAND MADRID
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Juanperez, Boston, MA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointing
This hotel is in very bad condition and except for a very nice man in the reception area, no one seem to care much. The hotel is attached to a clothing store and the reception area is full of boxes and packages of clothes. The room although large had a very strong tobacco smell. The thermostat did not work. Power went off several times during the stay. Room had paper wall detached. The vent fan in the bathroom was very noisy. I could not find signs of a pool like the ones showed in the brochure Breakfast room in the top floor had water stains all over. The dispenser for mineral water in breakfast room had an empty bottle on top and three more empty bottles around, no one care to change it, so I was unable to drink water during breakfast.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

mohammed

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Det var bra opphold men svømme basseng er stengt

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

m , münster

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes hotel super
War sehr gut sauber gutes früchtuck nette leute sehr gut ich var zufrieden aber das Flughafen in Istanbul haben mich geärgert wegen visa obwohl ich keine visa brauche wegen 1 woche visa haben wir für 3 Person 315€ das war aber Pech für mich die Verstehen nur türkische Sprache kein englich kein arabick kein Deutsch Das war für mich so traurig und teuer Mfg
6 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was quite comfortable, some furniture may be old but eveything is clean in general. The staff was really great, they were very polite, processed everything very quickly, were very responsive to requests. The hotel is very good value for money.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

salmanov, lebanon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel Close to Metro Station
I recommend this hotel due to many reasons : 1 - Excellent staff, very friendly and very helpful especially Mr cancer (Turkish Name) 2- Near restaurants, markets, shops, close to Metro Station and tramway 3- The cleaning ladies are very respectable and lovable 4- very clean hotel and delicious breakfast I am a permanent guest of this hotel and would recommend itز
5 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Ekaterina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Минимализм на грани
Отель какой-то «минимальный» во всем. При средней+ цене. В номерах темно, для девочек приспособлен плохо (зеркала для макияжа , света нет); кресла не удобные, матрасы/одеяла дешевые, кофе-сок плохие, халата нет, нагрев батареи не регулируется, косметический набор в ванной сведен к самому аскетичному минимуму, сауна давно отключена как лишняя опция; но... жить можно. Вполне. Хороший администратор! А теперь у отеля появился штопор (мы оставили его для следующих гостей), так что теперь точно жить можно :).
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful
perfect
8 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
النجاة مع الصدق
اخبرونا بوجود مسبح ولكن الحقيقة لايوجد ورفع السعر قليلا
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

AHMED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
merci hotels.com
bon situé
7 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

samer, kuwait

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very naic
very good

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Rene´, Halle/S.

Negatief: Netheid, personeel en service
Stadthotel
Hatte für eine Woche gebucht,das Hotel ansich zum Übernachten ist O.K. .Lage ist 15 bis 25 min Fußläufig von allen Sehenswürdigkeiten entfernt.Abends bis ca 23 Uhr kann es auf der Strasse sehr laut werden. Rezeption ist durchgängig besetzt,beide Fahrstühle machten einen sicheren Eindruck.Enttäuschend empfand ich den Service,es gibt keine Infos,z.B. wann und wo gibt es Frühstück,wie funktioniert der Zimmersafe,wo bekomme ich das Passwort für den WLAN Zugang.Es wird kaum Englisch gesprochen,was die Sache nicht einfacher macht.Zimmer werden täglich aufgeräumt,Sauberkeit sieht aber anders aus.TV funktioniert,allerdings nur ein deutscher Sender(ZDF). Der Innenpool ist im Keller und lädt nicht wirklich zum Schwimmen ein. Das Highlight ist die Dachterrasse,wo das Frühstück mit einem schönen Aúsblick abgerundet wird.Die Essensauswahl ist durchschnitlich.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
It says restaurant, but it was only open for breakfast. The fitness and pool area was not ready for use.

10/10 – Uitstekend

lida, manchester

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great service, great people, great location.
Was a lovely hotel, nice service, the staff were very friendly and very helpful although spoke little English was still very kind and help us find many tourist attracts out of their kindness. the cleaning ladies were lovely and the rooms were cleaned every time we came back to the rooms which was nice. the location of the hotel is fab, close to all attractions, a 10-20 min walking distance from grandbazaar, blue mosque, sultanahmet. and right in the centre of the little markets and shops which was a nice stroll during the nights after we had done our day outing. overall a lovely hotel, maybe a little congested but doesn't make a difference if you close your windows as the hotel room has an AC anyway. the breakfast menu had a large variety of food and drinks and love the restaurant upstairs in the fresh air for those that want to sit outside or you can sit inside. also you can get food from out side and come and eat it in the hotel resturaunt or order takeaway in the resturaunt which the staff go and retrieve for you. has a nice indoor pool, only it was a little cold so inform the staff before hand to warm it up. also they offer free tea which they provide at all times when requested, the hotel service was great, the staff deserve real praise.

6/10 – Redelijk

Jaynal khan, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Most of staff don't speak English . No one told us about mini bar is free or will be charged. And the prices of those drinks are not listed. This is not the way do a good business ,hiding information . I consider it is a hidden charge.