Grand Ons Hotel

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Ons Hotel

Serveert ontbijt, lunch, diner, Turkse gerechten
Voorkant van accommodatie
Interieur
Driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, extra bedden, gratis wifi
Standaard Twin kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, extra bedden, gratis wifi

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Mobiele toegangssleutel
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Mobiele toegangssleutel
  • 12 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Mobiele toegangssleutel
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Laleli Cd, Azimkar Sk 22, Istanbul, 34480

In de buurt

  • Grand Bazaar - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Sultanahmet-plein - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Blauwe moskee - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Hagia Sophia - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Yenikapi - 6 min. lopen
  • Tramstation Aksaray - 6 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪O'Zbegim Milliy Taomları - ‬3 min. lopen
  • ‪Aksu Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪My Cafe Restorant & Nargile - ‬3 min. lopen
  • ‪Laleli Restaurant & Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Tatseven Restoran - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Ons Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Bij Grand Ons Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een dakterras en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een bar en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle incheckservice en een bankethal
  • Een automaat, een kluis bij de receptie en een lift
  • Conciërgeservices, hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 88 kamers bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Duits en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per voertuig
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-2548
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Ons
Grand Ons Hotel Istanbul
Grand Ons Hotel
Grand Ons Istanbul
Grand Ons Hotel Hotel
Grand Ons Hotel Istanbul
Grand Ons Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Ons Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Ons Hotel?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Ons Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 29 jul. 2025 min. € 75,59, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Ons Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Ons Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Ons Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Ons Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 30 per voertuig.

Waar ligt Grand Ons Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 15 minuten lopen van Beyazit Meydani en Grand Bazaar. Ook Sultanahmet-plein en Blauwe moskee liggen binnen 3 km afstand. Tramstation Aksaray ligt op 6 minuten lopen en naar Station Laleli-University is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Ons Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 56 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Royal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay

It was a good stay. The staff were friendly and the proximity to the city centre was a nice touch.
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ljumri

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr unfreundliches personal Die zimmer mehr als renovations bedürftig
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Arij ezzouhour

8 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

sulkhan

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ilkay

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

svetlana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Чистые номера , приветливый персонал , удобное расположение , отличная цена ! Спасибо
4 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Recep

1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Zahra

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I booked two triple rooms for 6 adults and when I got to the hotel. They only reserved
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Unprofessional management to handle my dislike of the room as it was uncomfortable small. Then I asked to upgrade to large bed and hotel asked for 50% extra that was much high from around hotel rates. Couldn’t continue staying in small room and requested hotel to cancel booking and refund the money. Reception agreed to receive cash 37euro for one night stay and didn’t provide any receipt claiming that I should ask Expedia to send refund form. I moved out to near hotel and everyday visited reception to ask for refund but agency Expedia replied that was trying to communicate to provider and it was for 5 days till last day of my stay in Istanbul the Hotel Ons replied that No Refund policy on cancelled booking. And Expedia asked to provide room after 6 days ! So I was charged for initial 7 days booking by Expedia plus one night cash by hotel and because I didn’t like the room No Refund. It’s cheaters attitude, my advice to opt for another hotel
7 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

YURII

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Loulou, Sousou

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce que j’ai apprécier c’est la gentillesse et le service du personnel de l’hotel Mais en dehors de sa je ne reviendrai pas à cette hôtel le lit pas confortable et douche boucher vraiment médiocre
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
We emailed the hotel a few days before our arrival to warn them we would be arriving at about 10 pm. We recieved a reply stating that was fine; our room would be kept until midnight. On arrival at 10 pm we were informed that there was no room for us that night. We could have a room the following night but, in the meantime, we would have to spend the first night at a different hotel. After some waiting around, we were taken there by a porter. The room was tiny, triangular space; very basic - not even a chair to sit on. The breakfast was of poor quality. We were then kept waiting for a porter to come from the other hotel to walk us and our 2 small cases to the original hotel - a whole hour wasted! There we were finally allocated a room for the rest of our stay. Considering that we had booked AND paid for our holiday several months previously, I cannot understand why we had no room available for the first night but, also, why we were told that, if we arrived after midnight, our room would not have been kept - it had already been paid for! We will not be returning to that hotel and, indeed will think twice how we make our bookings in the future. Not a good start to our holiday. The rest was OK.
7 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre 613 trop de bruit avec le moteur du climatiseur Même en fermant la fenêtre 2 nuit je tre mal dormi Est quand je demande de changer la chambre il a dit que c’est plein !!!!!
2 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

marie , amilly france

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Décevant

Ce n’est pas la première fois que je séjourne au grand ons mais je suis extrêmement déçue , l’eau de toilette qui coulait sans cesse , frigo dans la chambre est éteint , la femme de la chambre ne répond pas quand on lui bonjour
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

YURII

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

ibrahim

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unfriendly stuff. Bad internet connection. The cleaning stuff they came at 10:30 and ask us to check out in fact our check out was at noon. Not recommended.
8 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

SKURAT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Все устраивает, но курят в номерах и рядом слышен запах, в целом отель на 4+, wi-fi плохой.
4 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Amjad

It was good until my wallet was stolen.
6 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Recep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

İstanbul laleli kısa süreli tatil

Öncelikle merhaba..grand ons otel lalelide kalmak güzeldi...belki herşey mükemmel değil ama bu ayarda bir otel için herşey güzeldi..grand ons otel çalışanlarına teşekkürler..büyük teşekkür bence..Hotels.com ekibine..teşekkürler
3 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel's location is far from the tourist center. The hotel's service is very poor. There is no hot water all the time in the shower. The food is the same