Grand Pamir Hotel

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Pamir Hotel

Kameruitzicht
Zitruimte lobby
Buffet
Exterieur
Details aan de buitenkant

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Kussenkeuzemenu
Italiaanse Frette-lakens
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kemalpasa Mah. Gencturk Cad. Mektep Sok, Sok. No:4, Laleli, Fatih, Istanbul, 34134

In de buurt

  • Grand Bazaar - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Sultanahmet-plein - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Blauwe moskee - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Hagia Sophia - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Galatatoren - 4 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Vezneciler - 6 min. lopen
  • Tramstation Aksaray - 6 min. lopen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 65 min. rijden

Restaurants

  • ‪Laleli İskender - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪Mardin Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Bulvar Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Greenduck - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Pamir Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Grand Pamir Hotel bevindt zich in de buurt van Sultanahmet-plein en Blauwe moskee en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café. Word helemaal zen tijdens een bezoek aan de sauna of het Turkse bad/de hamam en geniet van een sportmassage of een body scrub. Het plaatselijke restaurant met Turkse gerechten, KosŸem Kebap Salonu, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een tuin en een speeltuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Een lift, hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Grand Pamir Hotel beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en plafondventilatoren
  • Italiaanse Frette-lakens en donzen dekbedden
  • Badkamers met hydromassagedouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Nederlands, Engels, Farsi, Frans, Duits, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beveiligde onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • KosŸem Kebap Salonu

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Speeltuin
  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Body scrubs
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sportmassages
  • Turks bad
  • Zwangerschapsmassages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Dun tapijt in de kamer
  • Gladde vloer in de kamer
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Tapijt in de kamer
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Italiaanse Frette-lakens
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 10 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: EUR 10 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag van 10 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-0291
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Pamir Hotel Istanbul
Grand Pamir Hotel
Grand Pamir Istanbul
Grand Pamir
Grand Pamir Hotel Hotel
Grand Pamir Hotel Istanbul
Grand Pamir Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Pamir Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Grand Pamir Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 10 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Pamir Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Pamir Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Pamir Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 30.00 per voertuig.

Waar ligt Grand Pamir Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 3 km afstand van Grand Bazaar, Sultanahmet-plein en Hagia Sophia. Ook Blauwe moskee en Galatatoren liggen binnen 3 km afstand. Tramstation Aksaray ligt op 6 minuten lopen en naar Station Laleli-University is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Pamir Hotel

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 38 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Belmin

3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Zübeyde

Negatief: Netheid
21 nachten verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hinna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad experience

Very bad experience. Not as it shows in the pictures at all. It was dirty with very poor service. Chewinggum on the floor, dirty used towels, yellow toilet paper, bed linnen was full of black spots and funges. Dirty floor, broken seeling and the list is long. Spa is not included, and is featered with cameras. Staff do not speak english. There are no cups or teabags, and they do not provide anything even if asked. After long discussion we where upgraded to deluxe rooms, but the cleanliness was as poor as standard rooms. See the pictures Ruined our 4 nights stay in istanbul. Dont book...
Chewinggum on the floor
Dirt under the bed
Broken sealing
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ayah

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was no room service and they never changed the seats Or Gave toilet paper
10 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hanaa

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel le plus pourrie que j’ai vu de ma vie très sale odeur de cigarette personnel pas du tout professionnel pas d’accueil petit-déjeuner périmé mauvaise odeur dans la salle de petit-déjeuner les toilettes sale pas de papier toilette il mérite pas une étoile et un hotel pas du tout familial c’est que pour la prostitution photo mensongère
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Birol

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Médiocre

Un séjour agréable dans un hôtel très bien situé en centre ville d’Istanbul. Néanmoins je ne suis pas fan du confort et de la propreté !
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra frukost, och nära till allt.
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

muhammad

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was terrible no hygiene the bedsheets were dirty with blood stains pillows were with yellow marks some lights in the room were not working after complaining still never got repaired.The was not clean or sheets were not changed.Hardly anyone could speak english.
4 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yüksel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel temiz değildi konforsuzdu
1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Suphi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Elias

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

OK hotel

The hotel was ok, staff was very friendly and helpful, However the hotel was not that great, i stayed in many different hotels but this the lowest rated hotel for me.
4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Elias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Its a 3 star hotel.

It was a nice experience, the hotel was good for the price and the service was excellent, friendly staff and helpful. However the hotel itself was not that much comfortable but like they say "you get what you pay for"
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michts zu empfelen. Unprofesionelle und Unhöflichr personal. GROSSES verbesserungspotenziel Sauberkeit und allgeminzustam virallem bei der Auswah der Personal.Finger weg von das Hotel!!!
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the worst hotel I've ever stayed in. They don't give you any extra blankets, although their covers are light and they tell you not to turn on the air conditioner, either you choke on the heat or get sick of the cold. Breakfast is bad and bad. If you lose the key to the door, you pay five dollars instead of the new one. When I got out of the hotel, they asked me to pay for the sheets and blankets just because they got dirty and could have been washed easily. Be ware of booking at this hotel
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ve never seen bad hotel with bad service as I seen in Grand Pamir. -the room service kept talking bad about us when they were clean the room, while we are setting in the room. The problem is they though we don’t understand Turkish, but we got their insults clearly. The booming shock when they asked us 300 Turkish liras because the blankets were dirty. They said they will not been clean so you have to pay their values. What a humiliating way to get money?? However we were aware about this and we took the blankets with us so they will really have to buy new ones, because we believe 100% they would wash them and take the money for them. The hotel doesn’t deserve any penny we paid for it it’s surrounded by dozens of other hotels which are located in same good location.
4 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

PH, Melbourne

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Only best thing about this hotel was its location as it is near to Sultanahmet square. Service is terrible, no sense of service and they even charge for water. Staff and even manager don’t speak English fluently so it’s hard to communicate and enquire about how to go around. Breakfast wasn’t good either. They also charge you extra if paying my card.
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Asghar, Frankfurt, DE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hält sich nicht an Check-In Zeiten! Wir haben 3 Zimmer im Januar gebucht und haben 1 Zimmer davon anstatt um 14 Uhr, erst Nachts um 1:45 Uhr bekommen. Das Zimmer wurde von vorherigen Gästen genutzt und zu uns wurde gesagt, dass der vorherige Gast im Krankenhaus sei! Das Zimmer konnte nicht sauber gemacht werden, da kein Putzpersonal mehr im Haus war. Also haben die Servicemitarbeiter die Beten bezogen! Das Zimmer, war kein Zimmer, welches in den Bildern gezeigt wird sondern eine Abstellkammer im 1 EG!! Da wir allerdings von der Anreise erschöpft waren und uns das Personal versichert hat ab Morgen das richtige Zimmer zubekommen, haben wir uns entschieden in das Zimmer einzuziehen. Am nächsten Morgen hieß es dann, dass das Zimmer ab 12 Uhr zur Verfügung steht. Als wir um 13 Uhr nachfragten, hieß es, dass die Gäste nicht ausgecheckt haben und das Hotel leider keine anderen Zimmer zur Verfügung hat. Wir sollen eine weitere Nacht in dieser Abstellkammer verbringen ab morgen soll das reservierte Zimmer frei werden! Dies war dann wieder nicht der Fall. Als ich das Hotelpersonal aufforderte den Hotelmanager zu rufen konnte der Manager kein englisch und der Servicemitarbeiter musste übersetzen. Er hat dann Expedia.de angerufen und wollte das wir auschecken aber er würde uns von den bezahlten 760€ nur ca. 400€ geben. In ganz Istanbul war kein anderes Hotel frei also mussten wir die nächsten 3 nächte noch in dieser Abstellkammer verbringen. Wir sind zu tiefst enttäuscht!!!
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel and staff!!! Breakfast very good. Room clean and comfort. Thank you very much
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Safoin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A éviter !

Déçue de l'hôtel qui ne ressemble en RIEN aux photos du site!
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Lamia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Pas top du tout...

Hôtel accessible facilement et personnel accueillant, mais c'est ce sont les seuls points positifs ! Chambre vétuste (miroirs cassés, ampoules manquantes, plinte abîmée...), insonorisation inexistante (on entend tout ce qui se passe à côté...), linge propre mais avec des taches persistantes, pas de couverture ou coussins supplémentaires. Petit déjeuner sans +... Bref il ne faut pas être très exigeant pour y séjourner... En ce qui me concerne je n'y retournerai pas !
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Mehmet Veysi

Positief: Netheid, personeel en service

Istanbula gelirsem yine bu otele giderim

Otelin konumu harika bir yerde ,personel harikaydi,surekli guler yuzlu her zaman hazirlar yardim etmeye tam bir aile ortami gibi. Iyi kahvalti sadece sunum biraz daha iyi olabilirdi.cok cesit var ama sunumdan dolayi cok fazla bir sey gozukmuyor. Odalar idare eder biraz kucuk ama gereken her sey var.Yani sadece odada yatmak icin kalacaksaniz harika. Otelin en guzel yani muhtesem personeli var,surekli hazir arkadas yanlisi guler yuzlu. Herkese tavsiye ederim

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice and confit

the hotel is at the end of a quite little road ,, the rooms a quite big and reasonably comfortable, staff was nice but its the location that made it great because almost everything is at walking distance
4 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

Hotel moyen

Correct pour qualité prix , mais pas plus . Sévices minimum’ pas de porteur de baguage par exemple.
4 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Zhanna, Kazakhstan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice hotel

convenient location, near transport, clean, quiet and cozy
2 nachten verbleven in december 2017