Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Pamir Hotel





Beoordelingen
5,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een plafondventilator
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Kussenkeuzemenu
Italiaanse Frette-lakens
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een plafondventilator
Misschien vind je dit ook leuk

Rixos Pera Istanbul
Taksim
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 169
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kemalpasa Mah. Gencturk Cad. Mektep Sok, Sok. No:4, Laleli, Fatih, Istanbul, 34134
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

River Hotel
River Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
7.2 van 10, Goed, 81 beoordelingen
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30.00 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 10 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-0291
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Pamir Hotel Istanbul
Grand Pamir Hotel
Grand Pamir Istanbul
Grand Pamir
Grand Pamir Hotel Hotel
Grand Pamir Hotel Istanbul
Grand Pamir Hotel Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Pamir Hotel
Beoordelingen
5,2
5,4/10
Netheid
6,6/10
Personeel en service
4,6/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
3,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 nov 2024
3 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Zübeyde
5 okt 2024
Negatief: Netheid
Zübeyde
21 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hinna
Reisde met familie
11 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad experience




Hinna
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ayah
Reisde met een groep, Reisde met familie
27 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayah
10 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hanaa
Reisde met familie
20 aug 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hanaa
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Birol
Reisde met familie
29 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Médiocre
Birol
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Maja
Reisde met familie
5 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maja
1 nacht verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
muhammad
Reisde met familie
28 jun 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
muhammad
4 nachten verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Yüksel
Zakenreiziger
5 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yüksel
1 nacht verbleven in december 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Suphi
17 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suphi
4 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Elias
Reisde met familie
16 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
OK hotel
Elias
4 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Elias
Reisde met familie
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a 3 star hotel.
Elias
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
PH, Melbourne
6 jun 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
PH
3 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Asghar, Frankfurt, DE
Reisde met familie
22 apr 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Asghar
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Safoin
16 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A éviter !
Safoin
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Lamia
15 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas top du tout...
Lamia
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Mehmet Veysi
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Istanbula gelirsem yine bu otele giderim
Mehmet Veysi
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice and confit
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 feb 2018
Negatief: Comfort kamer
Hotel moyen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Zhanna, Kazakhstan
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
Zhanna
2 nachten verbleven in december 2017
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Emirtimes Hotel Kadikoy
- Hyatt Regency Istanbul Ataköy
- Hagia Sofia Mansions Istanbul, Curio Collection by Hilton
- ISG Sabiha Gokcen Airport Hotel - Special Class
- Pera Palace Hotel
- Radisson Blu Hotel Istanbul Asia
- CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul
- Barcelo Istanbul
- Crowne Plaza Istanbul - Oryapark by IHG
- Royal Villa Bosphorus
- Doubletree by Hilton Istanbul Moda
- Bon Hotel Hagia Sophia
- Titanic Port Bakirkoy
- Zimmer Bosphorus Hotel - Special Class
- Sur Hotel Sultanahmet
- Elite World Grand Istanbul Kucukyali
- Holiday Inn Istanbul - Tuzla Bay by IHG
- Villa Pera Suite Hotel
- Sura Hagia Sophia Hotel
- Ramada by Wyndham Istanbul Pera
- Hotel Bosfora Plus
- Erguvan Hotel - Special Class
- Elite World Istanbul Taksim
- The Ritz-Carlton, Istanbul
- Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center
- Antusa Design Hotel & Spa
- The Green Park Pendik
- Gleam Bomonti Hotel
- Senatus Hotel - Special Class
- Swissotel The Bosphorus Istanbul