Ordu Caddesi No:59 Laleli, Fatih, Istanbul, Istanbul, 34470
In de buurt
Grand Bazaar - 10 min. lopen - 0.9 km
Blauwe moskee - 4 min. rijden - 3.0 km
Hagia Sophia - 4 min. rijden - 3.4 km
Galatatoren - 4 min. rijden - 3.0 km
Topkapi-paleis - 5 min. rijden - 3.4 km
Lokaal vervoer
Station Laleli-University - 2 min. lopen
Metrostation Vezneciler - 6 min. lopen
Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 55 min. rijden
Restaurants
Angels - 1 min. lopen
Hacı Bozan Oğulları - 2 min. lopen
Gaziantepli Çavuşoğlu - 1 min. lopen
Laleli Galeria - 3 min. lopen
Kılıç Restaurant - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Bazaar
Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Hotel Bazaar bevindt zich in de buurt van Süleymaniye-moskee en Blauwe moskee en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een winkelcentrum ter plaatse. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en conciërgeservices
Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en een rookvrije accommodatie
Een geldautomaat/bankservice, een automaat en een portier/piccolo
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Bazaar zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met regendouches en bidets
Lcd-televisies van 38 inch met premium tv-zenders
(kleding)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice
Gesproken talen
Arabisch, Azerbeidzjaans, Bulgaars, Engels, Farsi, Russisch, Turks en Oekraïens
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.00 uur
Dagelijks gratis welkomstreceptie
Een bar/lounge
Een restaurant
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Winkelcentrum
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Snackbar/delicatessenwinkel
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Geldautomaat
Kluisje bij de receptie
Kluisjes
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Portier
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Hendels als deurklinken
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
8 etages
Gebouwd in 1988
Klamboes
Receptieruimte
Rookvrije accommodatie
Traditionele architectuur
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Badkamer
Bidet
Douche
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Regendouche
Shampoo
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Lcd-tv van 38 inch met premium satellietzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Minibar
Meer
Airconditioning
Bureau
Elektrische adapters
Geluiddichte kamers
Kluisje
Laptopvriendelijke werkplek
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Verwarming
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-1503
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Bazaar Hotel
Hotel Bazaar Istanbul
Hotel Bazaar Hotel Istanbul
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bazaar?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Bazaar?
Vandaag, 15 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Bazaar van één nacht voor twee volwassenen op 16 jul. 2025 min. € 45,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij Hotel Bazaar te parkeren?
Bij Hotel Bazaar kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Bazaar?
Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bazaar uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Bazaar?
Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 15 minuten lopen van Grand Bazaar en Süleymaniye-moskee. Ook Basilica Cisterne en Hagia Sophia liggen binnen 2 km afstand. Station Laleli-University ligt op maar 2 minuten lopen en naar Tramstation Aksaray is het 4 minuten lopen.
Beoordelingen over Hotel Bazaar
Beoordelingen
7,2
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 58 beoordelingen
10 - Uitstekend
21
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 58 beoordelingen
8 - Goed
12
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 58 beoordelingen
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 58 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 58 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
10
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Khalida
Reisde met familie
11 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely Disappointed – Do Not Recommend
I visited this hotel with my mother and had a very unpleasant experience. The staff were strange and unhelpful. The rooms looked nothing like the pictures advertised online – very misleading.
The biggest issue was hygiene. On the first night, I was bitten by bed bugs. I showed the bites to the staff, but they did nothing about it. The mattresses are clearly very old, and the washrooms had visible mold. Breakfast was the same every morning with limited options, and no one spoke fluent English, which made communication very difficult.
There is an older man working at the hotel who was particularly rude. When I asked him to change our room, he ignored me and acted as if he couldn't hear. His behavior was completely unprofessional and made us feel uncomfortable.
This hotel is extremely outdated, and I strongly believe other guests may also experience issues like bed bugs. Please don’t be fooled by the photos or some of the reviews. I would not recommend staying here under any circumstances.
Khalida
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Salem, London
23 mei 2025
Salem
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nouhad, Vaudreuil Dorion
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In the middle of everything nice people
Nouhad
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed Aymen
7 jan 2025
Mohamed Aymen
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Albachir
Reisde met een groep
5 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albachir
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
ilhami
18 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1
ilhami
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Khatera
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khatera
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ROGERIO
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perto de tudo, confortável e seguro
excelente habitação, confortável, perto de tudo - custo benefício incomparável no Fatih, café da manhã bom e bem cuidado.
ROGERIO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ZAKIA
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZAKIA
6 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Mustafa
10 okt 2024
Mustafa
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Zineta
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zineta
4 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ayubbek
Reisde met een groep, Zakenreiziger
25 sep 2024
Ok
Ayubbek
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tarek
Reisde met familie
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tarek
4 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Rizwan baig
Reisde met familie
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Esta muy bien ubicado, pero falta limpieza y mantenimiento, el baño estaba bastante roto,y el colchon tenia mas de 100 años, o sentias que te ibas por un lado. Lo bueno es todo esta cerca y caminando puedes ir hacia los monumentos o coger el bus al aeropuerto.
Rizwan baig
4 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Victoria
Reisde met partner
13 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just don’t go there. 43o & a/c not working. Asked for it to be fixed but nothing was done. The room was the size of a match box with no windows. Sweat box.
We suffered badly till we left.
Nothing good to say about this place.
Victoria
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Albachir
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albachir
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Rudolph Werner Thomas
12 jul 2024
Rudolph Werner Thomas
9 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Nuray
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ça va ils nous ont bien accueilli mais notre chamb
mais séjour inpecable bien accueilli
Nuray
5 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
elhadj
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon
elhadj
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sami
5 mei 2024
Sami
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Edu
Zakenreiziger
30 apr 2024
CXCX
Edu
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ahmet
Reisde met familie
14 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très sale, aucune hygiène et pas de nettoyage des chambres comme décrit, pas de changement de serviettes et déjeuner immangeable , du jamais vu, à fuir absolument