Standaard driepersoonskamer | Kameruitzicht

Beoordelingen van Hotel Fatih Istanbul

Hotel Fatih Istanbul
Aksemsettin. Bedrettin Simavi No 4, Istanbul

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 35 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 63 van 172 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Roble

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen lift. Kamer had geen ramen. Er hing een stank in de kamer.
5 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van OSMAN op 5 sep 2019
BİZİMLE KONAKLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİZ

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In een levendige wijk.
Kamers zijn belachelijk klein en hebben geen raam. Hebben moeten bijbetalen voor een kamer met een raam! Manager erg onvriendelijk!
4 nachten verbleven in april 2018
Reactie van NURİ op 9 mei 2018
SORRY , EVERYTHİNG WİLL BE BETTER

2/10 – Ontzettend slecht

Emre

2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Abdul Haleem

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area around the property is good, but the staff of the reception are so bad as they tried to take money from me and other guests claiming that they can give better room they started to renovate the front of the hotel during our stay, so we couldn't sleep neither in the morning or afternoon.

4/10 – Matig

noor

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Deha Onur

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadece personelin iyi olması yetmez. Berbat tesis.
Otelin görüntüsüne aldandığımı söyleyebilirim. 4 kişilik suit oda talebimiz ve ücretini ödememize rağmen standart altı eko bir oda tahsis edildi. Evet bir bahane sunuldu boru patlafı vs. Gibi ancak turizm ahlakı gereği misafir tesise girmeden bilhi verilebilirdi. Çalışanlar hatayı ektra bir oda daha vererek telafi etmrk istediler ve güler yüzlü olmak istediler ama bu yetetli değil. Sadece çalışanın güler yüzlü olması yetmiyor. Asla bir daha konaklama yapacağımı sanmam. Otopar dedikleri Fatih cami yol kenarı, normal park sahası.
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

William

5 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Alaa eldin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel experience
The worst hotel experience ever I had in my life
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rahime

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Abbas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unclean and unhelpful staff
The Check in was fine however at Check out the workers were not helpful at all. My room was at the 4th floor and I asked for help with my luggage but they refused. Also the room wasn't clean and the hotel was very old.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Ali op 9 sep 2022
it's wrongwhen you asked reception to help he said ok no problem just tell me call me when will be ready your bagage and you said okafter you go to room and didn't call to reception and you takeed down your bagage he reception alone on the lobby at night and he can not go to upstairst to rooms and wait long time for your bagage why you didn't call from room to reception and next time ( for any hotel ) when you go to reception please ask from personal ...can you use something ın the kitchen.. can you go to kitchen... and open fridge and take something.. ( there should be personal just ask please okHave a nice time

8/10 – Goed

NUHA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff helpful
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ali op 2 sep 2022
Thank you

4/10 – Matig

Mohamed

4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ali op 2 sep 2022
Thanks you

6/10 – Redelijk

NUHA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very bad hotel and it’s less than one star hotel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ali op 14 aug 2022
WRONG

8/10 – Goed

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ahmad

3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ali op 17 jun 2022
Thanks

2/10 – Ontzettend slecht

Mohmaduzair

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not recommend
It was horrible experience as all floors were smokey condition and it was hard to breath in and out
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ali op 13 jun 2022
wrong

10/10 – Uitstekend

fikrat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich empfehlen
9 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Şevket op 25 apr 2022
THANKS FOR YOUR COMMENT

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Location is just what you need in Istanbul and staff are helpful including Yilmaz Aka "the actor"! . The downside of the property is that it contains 5 floors and no lift.
14 nachten verbleven in april 2022
Reactie van yılmaz op 25 apr 2022
Thank you very much for your nice comment

2/10 – Ontzettend slecht

Mona

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Umgebung ist ok. Das Hotel hat gestunken, die Mitarbeiter waren unfreundlich, vor allem an der Rezeption. Die Bettwäsche wirkte benutzt. Wir haben darum gebeten, neue Bettwäsche zu erhalten, aber auch die war ecklig und dreckig.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Şevket op 9 mrt 2022
wrong

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
All good in general, but the cleaning and change of sheets was not the best.
8 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Şevket op 20 jan 2022
THANK YOU

2/10 – Ontzettend slecht

Hajar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fa Scifo
13 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Şevket op 12 jan 2022
why

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ali op 14 dec 2021
Thanks

6/10 – Redelijk

Isabelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ali op 28 nov 2021
THANKS

6/10 – Redelijk

Fahed

2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

SAIID

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيئ جدا
كان سيئ جدا لدرجة كل ثلاث ايام ينظفون الغرفة مرة واحدة واغلب الاوقات مقطوعة الكهرباء بصراحة لا انصح بالنزول فيه
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mariana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location Great price
8 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Yassmine

26 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Kais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pour les dingues de shopping
le truc c'est qu'il n'y a pas d'ascenseur dans l'hotel et quand on est au 3ème ètage, ça fait les muscles et coupe le soufle lol, la position géographique juste à côté de la veine commerciale du quartier fatih fait tout oublier pour une fashion victime dingue de shopping.
3 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Mustafa

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Ali op 28 apr 2021
Teşekkurler

4/10 – Matig

MEHMET

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Şevket op 27 mrt 2021
Yorumunız ıçın teşekkurler

2/10 – Ontzettend slecht

BAHAA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Worst and Noisy Hotel
The room was very miserable, there's no window in the room, i choose non smoking room but there's smoking smell in the room.. I couldn't sleep at all because of the noise and the neighbor's where so noisy.. Even if they walk in their room, i can hear them.. the hotel building is very bad built.. i come to check in at 15:00 but my room was not ready though.. i booked for 7 nights, but i checked out after the first night, i couldn't stay more because of the noises and the room not have any window, even in the toilet.. they also refused to refund me for the remaining nights
7 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Şevket op 26 feb 2021
. Yaşadığınız sorunu gidermek için gereken gayreti göstereceğiz. Durumu ilettiğiniz için teşekkür ederiz. Şevket

10/10 – Uitstekend

Elnur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Şevket op 7 feb 2021
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir! ,, ,,,

8/10 – Goed

Nafe

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Şevket op 8 jan 2021
Çok teşekkurler

2/10 – Ontzettend slecht

Helia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ali op 11 okt 2020
Görüş bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sorunlarınızla ilgileneceğiz.

2/10 – Ontzettend slecht

Abdulkareem

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was no room for us
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ali op 18 sep 2020
Görüş bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sorunlarınızla ilgileneceğiz.

2/10 – Ontzettend slecht

fethi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Ali op 18 sep 2020
Görüş bildirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sorunlarınızla ilgileneceğiz.

6/10 – Redelijk

Abdullah

11 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van sevket op 15 aug 2020
thanks for your comment

2/10 – Ontzettend slecht

Orhan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadece çalışanlar iyi güler yüzlüler geriye kalanı berbat aileye hiç tavsiye etmiyorum hele otelin önündeki restorandaki Kişiler hiç insan görmemiş gibi bakmalarıda cabası 5 katlı otel asansör yok çalışanlara teşekkür ediyorum odalarımızı değiştiği için
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van sevket op 25 aug 2020
YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKUR EDERİZ . OTELİN DİŞİNDAKİ İNSANLAR İÇİN BİZİM YAPABİLECEGİMİZ BİRSEY YOK MALESEF. YİNEDE TEŞEKURLER

8/10 – Goed

Tatiana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Если бюджетно и не надолго
В целом - нормально. Эконом номера прям эконом-эконом. С кровати можно сразу в душ. Очень маленькая площадь. С заселением не было проблем, все происходит очень быстро. Обслуживание номера 24 часа, что очень удобно. Даже для такой маленькой комнаты были замечания по поводу уборки. Если бронируете номер, чтоб выспаться, у вас это не получится- в номере, где нет окон, кондиционер работает не исправно. Матрац не удобный. Иногда ночью бывает шумно, это уже вопрос к контенгенту, конечно. К персоналу вопросов нет. И конечно, же спасибо, за бесплатный апгрейт номера на стандарт, с окошком. Там дышится легче. Номер по больше, есть где разминуться. На счет расположения -на такси за 15 лир можно доехать до метро, так же рядом остановка с общественным транспортом.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sevtap

10 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tayfun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bookyourecappadocia.com
Güzel
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

HAMZA

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotels. not recomended.
Very bad hotels. not recomended.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Tatiana

Positief: Personeel en service
Чисто переночевать
Быстрый чек-ин, обслуживание номера супер, в самом номере пыльно было, ванная чистая, без плесени, вода горячая есть.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Natalya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отель в тихом местечке ( нет шума от дороги).Все просто, но более-менее чисто.Комната стандарт-телевизор, холодильник, мыло, шампунь, полотенца, тапочки, фен,утюг. Чистое хорошее постельное белье. Небольшой запах канализации в туалете. Для инфо, комната эконом -это комната без окна. Рядом остановка автобуса 86v ( идти 1минуту до остановки, выйти из отеля -налево, ещё раз налево,обогнув здание,выйти на дорогу сразу к остановке-ехать 4 остановки до конечной, оттуда пешком дойти до площади Султанахмет примерно минут 10-15 (пройти мимо Стамбульского университета, обогнуть справа мечеть Беязит и идти вдоль трамвайных путей). На этой же остановке ( конечная автобуса 86v)-рядом есть станция метро. Обратно возвращаться в отель на том же автобусе (86v) с конечной остановки.
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Besjana

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solala
Die Lage ist super. Die Wohnung war solala. Ständig von Lärm umgeben. Kein Lift. Eher altes Gebäude, klein und eng.
6 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Cem

Reisde met familie
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van NURİ op 4 dec 2019
BİZİMLE KONAKLADIĞINIZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİZ

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van haydar op 26 nov 2019
Thanks for you staying with us.