Hotel the Ferah

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel the Ferah

Ingang accommodatie
Standaard driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, gratis wifi
Lobby
Voorkant van accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cerrahpasa Cd. no 39, Istanbul, Istanbul, 34096

In de buurt

  • Grand Bazaar - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Sultanahmet-plein - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Blauwe moskee - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Hagia Sophia - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 4.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Yusufpasa - 3 min. lopen
  • Station Yenikapi - 11 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza Zamanı - ‬3 min. lopen
  • ‪Tarihi Eyüp Sultan Güveç Pidecisi - ‬3 min. lopen
  • ‪Seyran Pastanesi - ‬3 min. lopen
  • ‪Ösm Döner Ve Hamburger - ‬2 min. lopen
  • ‪Dönerci Sadık Usta - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel the Ferah

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Als je bij Hotel the Ferah verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel the Ferah bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Farsi en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 10.00 uur
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Registratienummer van de accommodatie 2022-34-0314
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Ferah Istanbul
Hotel Ferah
Ferah Istanbul
Hotel the Ferah Hotel
Hotel the Ferah Istanbul
Hotel the Ferah Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel the Ferah?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel the Ferah te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel the Ferah?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel the Ferah uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel the Ferah een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel the Ferah?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, binnen 2 km afstand van Laleli-moskee en Grand Bazaar. Ook Sultanahmet-plein en Hagia Sophia liggen binnen 5 km afstand. Station Yusufpasa ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Aksaray is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel the Ferah

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 21 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

lydia, Leuven.be

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan de receptie waren ze aanvankelijk vriendelijk en beleefd,maar na herhaaldelijke opmerkingen over de vuile staat (dan zelf reinigingsprodukten kopen en zelf kuisen van bureel,lavabo,spiegel,glazen), waren ze minder vriendelijk ,we werden op een gegeven moment zelf bijna afgesnauwd omdat we onze sleutel niet meegenomen hadden .na het zelfreinging incident werd zelfs de vloer niet meer gereinigd alleen het bed werd opgemaakt en de handoken vervangen. Nergens was er een kapstok om natte jassen op te hangen alleen een kleerkast met 1 legplank waarop een reservekussen lag dus kleding moest onderin de kast gelegd worden dus geen natte jassen in de kleerkast of alles was nat er was ook geen stoel of tabouret aan het bureel. Het ontbijt was typisch turks niets op aan te merken behalve dat het iedere dag hetzelfde was, de bedden en kussens waren prima. Overal een teleurstelling want we vierden een verjaardag en huwelijksverjaardag
7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

فندق بئيس

كانت تجربة سيئة في هذا الفندق لمدة 6 أيام نصيحة للجميع ابتعد عن هذا الفندق لهذه العوامل ، غرف ضيقة وغير نظيفة ،معاملة جد سيئة ، عطل في المصعد ، توقيت تنظيف الغرف عشوائي بل حتى التنظيف في هذا الفندق يساوي ، تغيير المناديل لاغير فطور متواضع وغير متنوع في غرفة صغيرة تضم 4 طاولات لاغير فندق بئيس جدا
6 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

M

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a decent, clean and easily accessible through public transport hotel. It was also very safe and secure. However staff may need to improve their professionalism to be able to keep repeat customers. Breakfast was very poor not much variety, not fresh and the dining area is very crammed with only about 6 tables. Internet connection was very bad and unreliable. We do not know their policies on smoking but it looks like its permited everywhere, which is not suitable for someone suffering from respiratory conditions. This is also a fire hazard, i sincerely they take these words into consideration so i will be able to come back and rebook with them in the future .
5 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Hind

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
21 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The parking is just two spaces front of the hotel. The second car parked so close to mines, that I could not open my hatchback.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Havde bestilt værelse med 3 enkektsenge. Fik et værelse med 1 enkeltseng og 1 dobbelseng. Skuffer på værelset var fyldt med gammelt skrald. Sorte rande på kanterne i badeværelset. Dårligt afløb i badeværelset , med tilhørende stank som også bredte sig i værelset. Hårde senge og puder som beton. Vægge så tynde at larmende naboer med børn kunne høres tydeligt. Elevator virkede on and off. Personalet forstod ikke engelsk og virkede ligegyldige ved henvendelser. Hotellet er ikke anbefalelsesværdigt .
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
13 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ma reservation a été faite par internet ainsi que le paiement. J'ai choisis cet hôtel à partir des photos publié sur internet. J'ai également voulu prendre un hôtel proche des transports en commun. Complètement déçu de l'hotel. La seule chose de soigné est l'accueil. J'ai passé 4 nuits. On m'a changé chaque jour de chambre durant 3 jours. Toilette avec problème de chasse d'eau et pas de papier toilette le première jour. Le second jour on me change de chambre beaucoup plus spacieuse. C'était très agréable. Et au troisième jour on me change de chambre plus petite. Au sujet du petit déjeuner, très médiocre, les petits déjeuner ont été pris à l'extérieur. Ce que je trouve dommage dans ce magnifique pays qui est la Turquie avec de grands hommes c'est la malhonnêteté qui existe en rapport avec l'argent. J'ai demandé le prix d'un taxi pour mon retour vers le nouvel aéroport d'Istanbul. Le jeune homme a l'accueil m'indique environ 2h00 à 200 lyra. Le taxi est bien arrivé et m'a déposé en 40 minutes sans aucun embouteillage. Je me suis renseigné auprès d'un taxi pour vérifier le prix a l'extérieur de l'hôtel la veille de mon départ qui m'annonce 135 lyra. Des arrangements ou des commissions sont faites, et c'est vraiment dommage.
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Die freundlichkeit und Service waren hervorragend. Zimmer wurde nicht geputzt. Handtücher müssten wir immer wieder selber holen
8 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Små rum . En säng men till två personer .inte bra .
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Schubladen waren noch mit Müll von anderen Gästen gefüllt. Dicke Staubschicht auf den Möbeln Kein Toilettenpapier musste ich mir selbst kaufen
7 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Äckligt frukost Söndrig dörr handtag Fel i wc Äckliga sängar
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Hyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cheaper the better

3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of property is good. But no one is taking care of property properly.
1 nacht verbleven in februari 2019