Zwembad op het dak

Beoordelingen van Hotel Vicenza

4 out of 5
Hotel Vicenza
Kemal Pasa Mh. Fevziye Cd. No:3 34314, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 177 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 177 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 177 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 177 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 177 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel was echt ideaal.
11 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 23 aug 2021
Bedankt voor je reactie. We hopen dat je nog een keer komt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was vriendelijk. Het hotel verdiend een 3 sterren en geen vierensterren . Airco en koelkast werkten minimaal. Zeker geen aanrader en zal ook niet meer teruggaan naar het hotel. Ik had twijfelaars gereserveerd kreeg daar in plaats 3x persoonsbed.
9 nachten verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was niet zo goed b.v. cappuccino koffie uit het apparaat was vieze koffie met melk zonder schuim thee was vies paar hapjes waren droog Mini koelkast waren niet schoon zwembad ziet er ook niet schoon uit het mag een keer geverfd worden ik vond het niet pettig als me kinderen erin zwommen.
14 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ece ŞEN op 23 aug 2019
Dear guest,thank you very much for taking time to share your recent experience with us. Your feedback is very important as we continuously strive to improve our facilities and services. We are reviewing all the facts involved to correct whatever is necessary and prevent this from happening again.We hope that if your travels bring you back to the area,you’ll give us another opportunity to serve you and make it right. Ece ŞEN Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende locatie
Schoone hotel staat bad alleen geen enkle kamer heeft bad zei personeel Ontbijt mag wel wat varieren 7 dagen elke keer het zelfde is we saai voor de rest fijne hotel
7 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Martina

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything's perfect.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Mohammad

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel needs upgrade. Rooms are very old and outdated, carpet is dirty and stained. large selection of breakfast menu but taste is very average. I was disappointed with suhur plate during Ramadan, only a few slices of cheese and bread. However, staff are friendly and helpful. Very good location. close to shopping and metro.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mario

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena atención y amabilidad
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

philippe

bon sejour
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Willson

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent buffet breakfast. Perfect convenient location. Metro access within 300m. Walkable to Grand Bazaar.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and friendly manager Emre
The location of the hotel was great, right near the metro and about a 7 min walk to the tram (there is a small upward incline). Emre was a great manager - always greeted you and had a smile on his face, the other two managers weren't as friendly and there was a language barrier with the man who brought the suitcases upstairs. Breakfast options were good and varied almost everyday. It would be better if the cleaning lady changed the sheets more often as we stayed for 8 nights and it was only changed twice and we had to ask for more toilet tissue twice as she hadn't topped it up but she was also nice.
7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK hotell, centralt läge
Det är svårt att förstå sig på hur vissa hotell får sina stjärnor. Detta är i bästa fall ett 3-stjärnigt hotell. Rummet var ok, när man hade på AC:n luktade det cigarettrök i hela rummet. Frukosten var en besvikelse. Vi beställde väckning och de ringde fel tid, antagligen då personalens engelska var bristfällig. Det bästa var läget, gångavstånd till Bazaren. Området är trevligt, många butiker och restauranger. Poolen var ok.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Great location. Rooms need an upgrade
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Die Lage des Hotels ist perfekt. Würden wir wieder buchen. Alles war sehr gut erreichbar. Das einzige negative war das Taxi vom Hotel zum Flughafen. Bitte unbedingt darauf achten dass das Taxi Klimaanlage hat und Nichtraucher Fahrer ist. Die Rückfahrt war schrecklich. Wir haben uns auch nicht sicher gefühlt, uraltes, dreckiges Taxi. Hinfahrt zum Hotel war perfekt. Sauberes Taxi, Klima, tolle Musik, netter sehr guter Fahrer.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aurelie

4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were always friendly and super helpful. Location was good for touring the old town and shopping areas. Plenty of restatement nearby too. Loved being allure to hop on the metro around the corner to go anywhere. No hesitation in recommending this for your stay.
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Olivia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren zu dritt in diesem Hotel und es war wirklich super. Die Mitarbeiter an der Rezeption, das Housekeeping und die Restaurantmitarbeiter waren extrem freundlich und zuvorkommend. Das Hotel liegt in einem sehr belebtem Gebiet, wo man sehr viel zu Fuß erreichen kann. Zum Großen Basar, zur Galata Brücke und auch zu diversen Moscheen kann man laufen. Es gibt aber auch unweit vom Hotel eine Metrostation, wo man auch schnell überall hinkommt. Sollten wir nochmal nach Istanbul kommen, werden wir wieder dieses Hotel buchen. Das einzige, was schade ist, dass die Öffnungszeiten vom Pool auf dem Dach nur von 10-18 Uhr sind. Daher haben wir leider nicht einmal geschafft den Pool zu testen. Sonst war alles super.

8/10 – Goed

sebastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Loubna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très sympa, très bonne situation. Personnel a l'écoute et au service de ses clients, sympathique, professionnel et aimable. Jolie chambre, propre et de qualité. Bon petit-déjeuner. Je recommande. Merci a toute l'équipe
6 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

DAVID

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Typical city hotel, functional and served its purpose. Breakfast was fine and the staff were friendly
6 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

margaret

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had to book this a short notice as first Hotel was truely dreadful. However inital relief was short lived as breakfast had no gluten free or vegan options at all. I am celioac it was a shame not even a good range of fresh fruit. Which mean I just could eat was an undercooked fried egg and some sliced grapefruit, lack of english meant that the eggs were always undercooked with 2 yokes so really horrible. Wide selection if you have no diet issues though. No decaff coffee or tea either. Had 2 rooms one view onto street facing TK max clothes shops played music till 11pm garden side was better but double bed in that was rock solid. The pool was tiny and cold really just a splash pool and quite grubby, we both got covid during our stay, most of the staff were coughing a lot across the hotel, and you couldn't buy covid tests which prob added to the issues. The towels in the spa used to lie on smelled unclean in the massage room. The rooms were well cleaned each day.The paid resturant couldn't have been more unhelpful, the only option was avocardo salad with the smallest amount in it, def not a main meal at all. The location was ok for the tube 2 stops to what turned out to be the much better side of the city for tourists, far more to see and do, across the river far more interesting to walk around. This hotel was handy for trams to major sites in the old town and the bazzar though. It felt safe enough the area was ok at lot of smaller hotels but would not rush back.
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Torben Vahr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God beliggenhed og venligt personale
Super dejligt hotel i den gamle bydel af Istanbul. Tæt på Metro-station. Dejlig service fra personalet. God rengøring, men lidt slidt nogle steder. Man kunne mærke at det var begyndelsen af sæsonen. Lidt service og vedligehold af værelset kunne trænge. Det havde været rigtigt dejligt, hvis der havde været adgang til tagterrassen.
8 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Winnie

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful and pleasant staff
5 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Omar

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Virgil, North Hills

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Easy access to anywhere in Istanbul by Metro or walking. Hotel fine and breakfast excellent. Recommended
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Ece ŞEN op 3 sep 2022
Hello dear our guest,Greetings from Hotel Vicenza, i would like to take this opportunity to thank you for your time share your valuable feedback regarding your recont experience. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectireness of our service delivery.We look forward to welcome you back soon. All the best... Ece Şen/Guest Relations Manager Hotel Vicenza İstanbul

8/10 – Goed

Thuy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a good location within distance of major attractions. Buffet breakfast had many choices, which was great. The male staff members were very accommodating. The female staff member in the morning is stoic. The room is a bit outdated and the beds are stiff.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Ece ŞEN op 3 sep 2022
Hello dear our guest,Greetings from Hotel Vicenza, i would like to take this opportunity to thank you for your time share your valuable feedback regarding your recont experience. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectireness of our service delivery.We look forward to welcome you back soon. All the best... Ece Şen/Guest Relations Manager Hotel Vicenza İstanbul

8/10 – Goed

FARIDA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Amin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon établissement
6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ece Şen op 4 apr 2022
Hello dear our guest,Greetings from Hotel Vicenza, i would like to take this opportunity to thank you for your time share your valuable feedback regarding your recont experience. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectireness of our service delivery.We look forward to welcome you back soon. All the best... Ece Şen/Guest Relations Manager Hotel Vicenza İstanbul

4/10 – Matig

Brahim

Reisde met familie
La chambre est trop petite avec un mauvaise audeur, après 4 nuits j'avais très très mal au dos à cause de mauvaise qualité de matelas. Il y a pas grand chose au petit déjeuner.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ece Şen op 10 dec 2021
Hello dear our guest,Greetings from Hotel Vicenza, i would like to take this opportunity to thank you for your time share your valuable feedback regarding your recont experience. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectireness of our service delivery.We look forward to welcome you back soon. All the best... Ece Şen/Guest Relations Manager Hotel Vicenza İstanbul

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super flot Hotel
Fantastisk flot og dejligt hotel en lille minus aircondition var ikke god i den ene værelserne Mega venlig sød hjælpsom medarbejdere både dem fra receptionen og i restaurant Kan stærkt anbefales at valg Hotel Vicenza 👍👍👍 Min næste rejse til istanbul bliver i den samme hotel
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 14 sep 2021
Din feedback er vigtig for os. Vi ses

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 14 sep 2021
Your feedback is important to us. See you again. Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
الواي فاي شبه معدوم
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 14 sep 2021
Your feedback is important to us. See you again Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel tres propre personnel tres agreable Seul petite chose piscine interieur devrai etre chauffer car glacial pour des petit enfant
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 23 aug 2021
Votre avis est important pour nous, merci.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to most of Istanbul attractions
Nice hotel close to most of Istanbul attractions. Basic breakfast, but good quality products. Big room and comfortable bed. The swimming pool is small, but very useful for hot days. The staff was very helpful.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 23 aug 2021
Thanks for your comment. We are waiting for you again.

8/10 – Goed

Nadia nora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel confortable très bon emplacement
Hôtel très bien placé confortable,bon petit-déjeuner,le personnel très serviable
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 20 aug 2021
Merci beaucoup, vous êtes toujours les bienvenus.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
It was the worst stay in my entire life. if I could give zero stars I would do that. I will not recommend this hotel for anyone and not even my worst enemy. I have travels around the world, and I have never stayed in a hotel like this. They made me feel like I wanted too go home even faster than my ticket says. The pictures are not even close to the reality, the pool area is SO small. If I was in it my kids could almost not stay in it whit me. Both pools on their pictures are very small. The first day starts with the staff telling us the pool are close and will open again around 14pm. That was no problem for us, so we waited. We went to the indoor pool. The staff told us they will give us towels down stays. We ask for them and a man that works in the area was a very angry and rude. He told us that we couldn’t get any towels. After that I went up to the reception and told them what the man told us, and even the reception was confused about that. The yelled at each other and called some different bosses. Again the pool area was so small. The staff are so rude. We was sitting in the garden and have bought some food because we wanted to relax and eat together, but the staff ind the restaurant told us we could not eat in the garden. There excuse was, that the garden was a restaurant. I ask the staff, about a place where we can eat together and they replied your room. Really bad
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 12 aug 2021
Dear Guest, According to the rules applied in our hotel and in all hotels around the world, no food and beverage can be brought to the hotel. Tables cannot be set in the hotel's restaurant. Normally it is not allowed in the room. We have allowed it for you. This rule applies to all guests. Our pool is a standard pool. It is not advertised as an Olympic pool. Thank you for your understanding. Regards,

6/10 – Redelijk

Sinan

Positief: Personeel en service
9 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Sherif

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Mette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 5 aug 2021
Thank you for your interest, we look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

kawtar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 5 aug 2021
Thank you for your interest, we look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is very suitable for every thing and staff members of the hotel are are nice and friendly ...especially Hassen, Emre and Nargis
8 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 5 aug 2021
Thank you for your interest, we look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Los trabajadores son muy atentos y amables!! y te ayudan con lo que necesites, lo malo que por el covid no pude disfrutar de las piscinas... El restaurante está rico, y la habitación tenía un poco de polvo, del 1 al 10 le doy un 7,5 y lo recomiendo.
8 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Aylin İNAN.Reservation Department op 5 aug 2021
Thank you for your interest, we look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the area. A lot of shops. I did not like the smell of te room.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ece ŞEN op 12 mrt 2020
Hello Dear guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Vicenza. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards, Ece ŞEN Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rahat ve konforlu bir hotel
Resepsiyonda ilgili nazik yardımsever arkadaşlar. Her yere yakın olması ulaşım araçlarına yakın (metro, tramvay, otobüs) alışveriş için konaklama yapılacak ideal bir hotel.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ece ŞEN op 13 mrt 2020
Merhaba değerli misafirimiz, Hotel Vicenza hakkında yorum yapmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Sözleriniz ve konaklamanızın kalitesi, rahatınız için kendimizi geliştirmemiz için çok önemlidir. Gelecek tatillerinizde sizi ağırlamayı dört gözle bekliyoruz! Saygılarımla, Ece ŞEN Misafir İlişkileri Müdürü

2/10 – Ontzettend slecht

Ashliegh

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

BADIS

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour extraordinaire
Sejour impicable personnels tres sympa gentille chambre propre petit dejeuner extra merci pour tout le personels
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ece ŞEN op 27 feb 2020
Hello Dear guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Vicenza. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards, Ece ŞEN Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Aslan celenk tic

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kesinlikle tavsiye ederim
Resepsiyon görevlilerin den Belboy arkadaşa kat temizlik ve restaurant çalışanlarına bize gösterdikleri nazik , ilgili , duyarlı ve yardımseverlik dolu davranışlarına teşekkür ederim. Oda konforu , temizlik ve otel konumu gerçekten çok çok çok iyi.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Ece ŞEN op 14 feb 2020
Merhaba değerli misafirimiz, Hotel Vicenza hakkında yorum yapmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Sözleriniz ve konaklamanızın kalitesi, rahatınız için kendimizi geliştirmemiz için çok önemlidir. Gelecek tatillerinizde sizi ağırlamayı dört gözle bekliyoruz! Saygılarımla, Ece ŞEN

10/10 – Uitstekend

Rafaela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

KHELIF

11 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Långweekend
Istanbul är en fantastisk stad, värd att besöka. Hotellet var helt okey men ganska små familjerum. Personalen i receptionen var inte så bra på engelska och kunde inte hjälpa till så mycket på frågor vi hade. Rummen städades bra och det var alltid bemannat i receptionen även sena kvällar.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ece Şen op 21 nov 2019
Hello Dear guest, Thank you for sparing time to comment on Hotel Vicenza. Your words and the quality of your stay are very important for us to improve ourselves for your comfort. Looking forward to host you in your future vacations! Best Regards, Ece ŞEN Guest Relations Manager