Serveert ontbijt, lunch, diner, zeezicht

Beoordelingen van Istanbul Golden City Hotel

4 out of 5
Istanbul Golden City Hotel
Tersane Cad. No. 111, Karaköy, Beyoglu, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 458 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 357 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 103 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 40 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 43 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tatilimiz boyunca herşey cok güzeldi,otel çalışanları samimi ve içten davranışları çok güzel,herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van seval sevinç op 15 dec 2023
Çok tesekkur ederiz.Golden city ailesinin bir üyesisiniz. Sizleri misafir etmek bizim için onurdur.En kısa zamanda yine bekleriz.SEVAL SEVİNÇMİSAFİR ILİŞKİLERİ

6/10 – Redelijk

Onur

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Ali op 20 aug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards

2/10 – Ontzettend slecht

Senol

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Onbeschoft personeel, met ontbijt geboekt, kreeg geen ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van seval sevinç op 15 feb 2024
Hello. Your reservation was reflected to us as not including breakfast. Please contact the agency with which you made your reservation. Have a nice and healthy days.seval sevinçguest relation

6/10 – Redelijk

ang-kin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No blanket elevator too slow and busy
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Ali op 11 jun 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Cansu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel netjes en schoon! Goede service!
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ali op 10 jun 2022
Değerli Misafirim; Golden City Hotel'deki son konaklamanız ile değerlendirme yapmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Saygılarımla,

6/10 – Redelijk

Tugrul

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is prima. Beschrijving dat galata op 400 meter ligt klopt niet. Schoonmaak is slecht, beddengoed vies. De kamers ogen oud. Niet hetzelfde als op de foto's. Verder is de eenpersoons lift irritant, het duurt soms tot 10 min boor je boven of beneden bent. Uitzicht van het restaurant is super mooi. Het ontbijt is eentonig en karig. Baliemedewerkers waren wel vriendelijk. Schoonmaak was onder de maat. Ook krijg je enkel op de eerste dag shampoo/wattenstaafjes etc, deze worden niet aangevuld. Dingen op de grond worden niet opgeruimd. Ook wordt het beddengoed niet dagelijks verwisseld. Soms wel/soms niet.
8 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ali op 11 jan 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netheid
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Ali op 9 dec 2021
Dear Guest, First of all i would like to thank you in the name of all Golden City Team. We are very glad that you have enjoyed your stay here. It is very big proud of us to make you feel comfortable and happy here. You can be sure that you have a second home here in Istanbul and whenever you come you will receive a warm welcome. Have a wonderful day, Best Regards, Sales Manager Ali

6/10 – Redelijk

Abdullah

Reisde met partner
Het is geen 4 sterren hotel maar eerder een 3.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van ali op 29 nov 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ali op 26 jan 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aeragegoox location not known by taxi. Good staff
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ali op 5 nov 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel. Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie was perfect gelegen. Het personeel was super vriendelijk en professioneel. De manager was erg behulpzaam! Zeker een aanrader!
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ali op 18 sep 2019
Sehr geehrter Gast, zuerst möchte ich mich im Namen aller Golden City Teams bedanken. Wir sind sehr froh, dass Sie Ihren Aufenthalt hier genossen haben. Es ist sehr stolz auf uns, dass Sie sich hier wohl und glücklich fühlen. Sie können sicher sein, dass Sie hier in Istanbul ein zweites Zuhause haben und wann immer Sie kommen, werden Sie herzlich empfangen. Ich wünsche dir einen schönen Tag, beste Grüße,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ali op 12 jun 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review of your recent stay at Golden City Hotel It has been an absolute pleasure having you with us and to receive such fabulous feedback, I look forward to personally welcoming you back in the very near future. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ali op 8 mei 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review of your recent stay at Golden City Hotel It has been an absolute pleasure having you with us and to receive such fabulous feedback, I look forward to personally welcoming you back in the very near future. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt mag gevarieerder... Vers Fruitsap in de ochtend is toch wel een must, maar wel prima service en zeeer vriendelijk personeel!
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ali op 13 apr 2019
Dear Guest, First of all i would like to thank you in the name of all Golden City Team. We are very glad that you have enjoyed your stay here. It is very big proud of us to make you feel comfortable and happy here. You can be sure that you have a second home here in Istanbul and whenever you come you will receive a warm welcome. Have a wonderful day, Best Regards, Ali Çelik Sales Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie van dit hotel was perfect in het centrum.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Ali op 2 apr 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write a review of your recent stay at Golden City Hotel Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
enige minpuntje was bij ons de douche cabine. hoogte veel te laag voor een lange man.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ali op 16 feb 2019
Geachte gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw recente verblijf in Golden City Hotel Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ali op 1 apr 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review of your recent stay at Golden City Hotel It has been an absolute pleasure having you with us and to receive such fabulous feedback, I look forward to personally welcoming you back in the very near future. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is Centraal gelegen. In het stadscentrum. Personeel was erg behulpzaam en het restaurant had een mooi uitzicht op istanbul. Ontbijt was ook lekker. Goede ervaring gehad in twee dagen dat ik hier verbleef.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ali CELIK op 20 dec 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to write this wonderful review of your recent stay at Golden City Hotel It has been an absolute pleasure having you with us and to receive such fabulous feedback, I look forward to personally welcoming you back in the very near future. Best wishes,

6/10 – Redelijk

rums, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
pluspunten: locatie is ideaal, ontbijt is goed, ontbijt locatie super mooi, personeel aan de receptie is lief. minpunten: geen dubbel glas in kamer het is er koud, bed was vreselijk, personeel bij het ontbijt was arrogant.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Alper op 24 nov 2018
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, das Golden City Hotel zu bewerten. Ich bin begeistert, dass Sie mit schönen Erinnerungen einen angenehmen und komfortablen Aufenthalt hinterlassen haben. Ich hoffe, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen und hoffen, dass Sie unser Hotel als Ihr neues Zuhause in Istanbul betrachten. Herzliche Grüße,

8/10 – Goed

ome

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk, dichtbij alles bijna
Goed ligging, leuk hotel, mooie uitzicht, kleine kamers dat was jammer, klein lift.
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Orçun Filiz op 12 mei 2018
Dear Guest , First of all i would like to thank you in the name of all Golden City Team. We are very glad that you have enjoyed your stay here.It is very big proud of us to make you feel comfortable and happy here. Thank you for your nice comments and critiques. We are happy to hear that you enjoyed our view and the service. You are right In this area, many buildings are very old and most of them are renovated. Our hotel is a renovated one, too. So, when the renovation process was made, we could not change the main structure. As a result, not all the rooms have the same size. We always try to show our options to our guests . That’s why the reason our elevators and lobby etc. are not too large We still hope you will visit us again on your next trip to Istanbul. King regards. Orçun Filiz Sales Specialist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Het was een prettige hotel, personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook was het erg schoon. De ligging ervan was uitstekend! Enige wat ik jammer vond waren de blaffende honden in de ochtend.
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Orçun Filiz op 2 mei 2018
Dear Guest, Thank you so much for letting us know about your wonderfully inspiring words about your recent stay. We are truly glad and honored to hear that property itself and the team were making sure that you felt at home and cared during your stay. We will be passing your nice comments to everyone who has taken part in this great experience! Look forward to welcome you back into our spectacular city. Best regards,

6/10 – Redelijk

Anoniem, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Gehorige plaats, en hotel in een verkeerde straat.
Personeel aan de receptie betuttelend en onpersoonlijk. Uitstraling komt niet vriendelijk over. Service in kamer is goed. Wordt iedere dag koffie/thee/water aangeboden. Kamer is schoon en wordt goed bijgehouden. Wij hadden exclusief ontbijt. Indien je toch wilt ontbijten vinden we de prijzen heel duur. 33TL per persoon. Weinig ruimte om te loungen.
4 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Orçun Filiz op 19 mrt 2018
Dear Guset First of all we would like to express our appreciation for taking time to share your feedback about Istanbul Golden City Hotel. I want to tell you that the breakfast prices corresponds to the standard of all hotels in Isanbul.actually 9 euros per person but they got a discounted price from you :) Up to now, our guests have always been very pleased with our front desk staff, we are so sorry to hear that you dont think so. Maybe you have talked with someone who is working instead of reception temporarily it may cause impolite behavior of staff. We hope that you will give us another chance for this time or in your next time , we promise to you a better experience with us in the fields which you have complained of. We believe that we have a chance from your side to get your's mind as possitive about us. Best Regards,

4/10 – Matig

Coen, Den Bosch

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, maar onvriendelijk personeel.
Ik heb hier een keer eerder verbleven, twee jaar geleden, en ik was toen tevreden. Deze keer echter was het niet op orde, het personeel onvriendelijk en onaardig (totdat ik een slechte review mbt check in had achter gelaten). Ik laat mij niet snel negatief uit, maar dit hotel is behalve het uitzicht en de schoonmaak, bar slecht. Nauwelijks voorzieningen, slechte WiFi, onvriendelijk personeel. In het restaurant kreeg ik (waarschijnlijk opzettelijk) veel te weinig wisselgeld terug. Toen ik dit opmerkte (ik spreek prima Turks) werden er geen excuses aangeboden, maar werd het overige bedrag aan mij terugggeven. Vervolgens kaartte ik bovenstaande aan bij de receptie, die aangaf: ‘ja maar je hebt je geld nu toch?’ en ‘er werken hier veel verschillende mensen iedere keer’. De receptionist gaf verder aan dat ze het waarschijnlijk vergeten waren, maar wederom geen excuses. Hij leek niet te begrijpen dat zelfs als ze het écht vergeten waren (wat mij echt heel sterk lijkt), het geen goede zaak is. Ook maakte hij mij ten overstaan van andere gasten de huisregels duidelijk. Zeer onprofessioneel en niet aan te raden. Uiteindelijk werd mij op de dag van vertrek (en na mijn vorige recensie) wel een gratis kop thee aangeboden door de hotelmanager, die toen ineens opvallend aardig was. Kortom: niet doen. Betaal de volgende keer wel iets meer, dan weet ik zeker dat ik niet bestolen word.
6 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Orçun Filiz op 17 okt 2017
Dear Coen, it was a pleasure for us welcoming you in our hotel . We have received your feedback on Expedia.com today and we were really suprised ; First of all we would like to express our appreciation for taking time to share your feedback about Istanbul Golden City Hotel. Your insight is very much valuable by me and my team here at the hotel. We are sorry to hear that your experience about our hotel did not meet your expectations İf you give us a chance to get from your side and we are eager to change your mindset to have a completely different experience . Excuse me , we will do our best and submit all our efforts to change your's mind as possitive . We sincerely invite you in our hotel and insist on welcoming you once again . we hope that you will give us another chance for this time or in your next time , we promise to you a better experience with us in the fields which you have complained of. Our aim is to make our guests stays unique and unforgettable with us. So please do not hesitate to contact me next time you are in Istanbul and perhaps alter your perception. We hope to see you again and welcome you back to Istanbul Golden City Hotel Best Regards.

8/10 – Goed

hayri, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and perfect view at eminonu
It was very good hotel.. perfect view about the city
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Orçun Filiz op 28 sep 2017
Dear Guest , First of all i would like to thank you in the name of all Golden City Team. We are very glad that you have enjoyed your stay here.It is very big proud of us to make you feel comfortable and happy here. You can be sure that you have a second home here in Istanbul and whenever you come you will receive a warm welcome. Have a wonderful day, Best Regards,

8/10 – Goed

Osman Y.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nette hotel vriendelijk personeel
Flexibel en behulpzaam personeel. Elke dag ontbijten met een supermooi uitzicht over Istanbul. Ligt dichtbij de metro en tramstations aan beide kanten.

8/10 – Goed

Coen, Den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verzorgd en vriendelijk personeel
Het hotel is gunstig gelegen op minder dan 5 minuten lopen van metrostation Haliç. Binnen mum van tijd ben je in Taksim of Sultanahmet. Vriendelijk personeel en een prachtig dakterras (restaurant).
Uitzicht vanaf het terras

10/10 – Uitstekend

Yanur O.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super vakantie met zus
Veel gezien in de omgeving. Alles makkelijk te bereiken met de metro en te voet.

10/10 – Uitstekend

natasja h.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top hotel om de stad te verkennen
Top hotel ligging naast metro en tram halte vriendelijk personeel. Kamers schoon hotel schoon ontbijt top!! Ik zou zo nog een keer gaan

6/10 – Redelijk

diwakar

Reisde met partner
Located 6 minutes or so from the T1 tram station at Karakoram and the M2 metro at Halic. Nearby there are several fish restaurants. Very few grocery stores, none that sell liquor. Hotel rooms, bathrooms are tiny. Elevator capacity is 3 people. Breakfast buffet is not abundant, just the basics. Only black, filtered coffee available, no machine that can dispense espresso or cappuccino. Boiled and scrambled eggs provided, omelette is extra.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ali op 28 apr 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Uitstekend

Tongi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was good.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van seval sevinç op 13 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for staying with us during your visit to Istanbul and for your valuable comment. I hope you come again. Thank you very much. I wish you nice and healthy days Seval SEVİNÇ Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Zera

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van seval sevinç op 15 feb 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Regards Seval Sevinç Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mihai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van seval sevinç op 17 jan 2024
Thank you very much for taking time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back very soon. King regards. Guest Relations Seval Sevinç

10/10 – Uitstekend

Bekir

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van seval sevinç op 17 jan 2024
Thank you very much for taking time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back very soon. King regards. Guest Relations Seval Sevinç

6/10 – Redelijk

Antonietta Michelina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was uns geärgert hat, das Frühstückspersonal konnte kein deutsch. Meine Schwägerin hat Gluten … und es war nicht möglich bzw. Nicht in der Lage das umzusetzen.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van ALİ op 27 jan 2024
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Golden City Hotel.Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Wahid

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Friendly staff and very helpful
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van seval sevinç op 17 jan 2024
Thank you very much for taking time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back very soon. King regards. Guest Relations Seval Sevinç

10/10 – Uitstekend

Sabahudin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt an der Promenade des Bosporus. Wir hatten ein Zimmer im 5. Stock und wurden jeden Morgen mit einem traumhaften Blick auf den Bosporus und den Stadtteil Eminönü. Sehr gutes Frühstück im 10.Stock mit Blick über dke Stadt. Sehr nettes Personal. Täglich ordentliche Zimmerreinigung. Angenehme Zimmergröße und schönes Bad.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van seval sevinç op 17 jan 2024
Thank you very much for taking time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back very soon. King regards. Guest Relations Seval Sevinç

10/10 – Uitstekend

SOTIRIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van seval sevinç op 28 dec 2023
Konaklamanızda bizleri tercih etiğiniz için teşekkür eder; en kısa zamanda yine bekleriz. Saglıklı,mutlu gunler.Guest Relationseval sevinç

10/10 – Uitstekend

Sinan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliche Mitarbeiter/Mitarbeiterinnen. Waren sehr zufrieden
Reactie van seval sevinç op 18 dec 2023
Konaklamanızda bizleri tercih etiğiniz için teşekkür eder; en kısa zamanda yine bekleriz. Saglıklı,mutlu gunler.Guest Relationseval sevinç

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van SEVAL SEVİNÇ op 11 dec 2023
Memnuniyetiniz bizim memnuniyetimizdir..Sizler golden city ailesinin bir üyesisiniz. tekrar bekleriz.Misafir ilişkileriseval sevinç

10/10 – Uitstekend

Uzay

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good stay like before the times :) Thanks to all the staff, everyone is very friendly and helpful!
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van seval sevinç op 30 nov 2023
Thank you for your nice comments. We were very happy being together. I hope we will be together again. have a nice day . GUEST RELATIONS Seval SEVİNÇ

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Excellent location, standard room too small for 2 People, we upgraded for $20 per night to a larger room with excellent view. Staff very friendly and helpful. Would stay there again 😊👍
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van seval sevinç op 30 nov 2023
Thank you for your nice comments. We were very happy being together. I hope we will be together again. have a nice day . GUEST RELATIONS Seval SEVİNÇ

10/10 – Uitstekend

Ertan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren sehr zufrieden mit dem Hotel, die Lage war sehr Stadtnah und die Verbindungen sind um die Ecke. Das Frühstück, bzw. das Restaurant ist sehr empfehlenswert. Täglich wurde das Zimmer gereinigt und das Personal war jederzeit vor Ort und sehr hilfsbereit. Ich würde erneut das Hotel buchen und jedem weiterempfehlen.
Reactie van SEVAL SEVİNÇ op 28 nov 2023
Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Vielen Dank. seval SEVİNÇ

8/10 – Goed

Changshun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a room with panoramic view. It's the whole reason I chose the hotel. Upon arrival, only a regular view room was given. I called the reception and he argued that one of the pictures on display was not panoramic view and it's upon availability. However, the room size wasn't right, and I paid more for the room type. I was moved to the right room the next day. No price difference was given for the first day. They should be more honest with the room description by removing the wrong picture and honor the room type per booking.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ali op 28 nov 2023
Dear guest, thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Golden City Hotel.I would like to point out that the room given to you is a panoramic room and is equivalent to the same price. Rooms with panoramic views are offered for sale with single glazing and double glazing.Kind Regards, Ali Çelik

10/10 – Uitstekend

RYOHTAROH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
 タクシム広場から近くて、旧市街地にもすぐ行ける場所にあり便利。なによりもスタッフの皆さんが親切。特にseval さんが観光のおすすめを教えてくれてとても良かった。
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van seval sevınc op 21 nov 2023
Thank you for your nice comments. We were very happy being together. I hope we will be together again. have a nice day . GUEST RELATIONS Seval SEVİNÇ

8/10 – Goed

hakan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokasyon olarak güzel, deniz manzaralı odada kaldık 702 numaraydı sanırım manzara çok iyi fakat otel eski olduğu için gerekli pencere açıklğı yok görüş açısı olarak ayağa kalkmanız gerek. Oda temizliği iyi gibi ama eşyalar çok yeni olmadığından temizlik hissi vermiyor( perdeler, dolaplar vs) , oda büyüklüğü olarak biraz küçük, kahvaltı salonu terasta gayet güzel manzarası çay makinesi yeterli sıcaklığı sağlamıyor değişmesi şart. 10 üzerinden 7
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van seval sevinç op 16 nov 2023
Bizi tercih ettiğiniz için tesekkur eder sizleri misafirimiz olarak tekrar ağırmaktan onur duyarız. saglıklı ,huzurlu,mutlu günler dıleriz. misafir ilişkileri seval SEVİNÇ

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ali op 7 nov 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Golden City Hotel.Warm Regards,

8/10 – Goed

Aydin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ali op 7 nov 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Golden City Hotel.Warm Regards,

8/10 – Goed

Faruk

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Unterkunft Personal sehr gut nett freundlich. Sehr gute Verbindung, Zimmer gut sauber.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van seval sevinç op 1 nov 2023
Thank you for your nice comments. We were very happy being together. I hope we will be together again. have a nice day . GUEST RELATIONS Seval SEVİNÇ

6/10 – Redelijk

Imad

Reisde met familie
Positief: Netheid
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ali op 2 nov 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Golden City Hotel.Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Tarak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ali op 28 okt 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at the Golden City Hotel.Warm Regards,